Bad trip en cocaïne

Hallo iedereen,
Ik ben xLittlePrincess, 17jaar, female en ik heb een vraagje.

Ik heb deze zomer 2x xtc gebruikt, de eerste keer, mijn aller eerste keer, was een rode superman. Achteraf bleek dat het erg fout had kunnen gaan. Daarentegen heb ik wel een onwijze trip gehad. Kon niet wachten tot het volgende festival. Helaas is het toen fout gegaan. Ik nam een halve goldbar en ging bad. Dit kwam omdat ik die dag een voedselvergiftiging had opgelopen. Dit wist ik helaas van te voren niet. Achteraf werd mij verteld dat ik op dat moment eigenlijk een sleutelpuntje coke had moeten nemen.

Nu is mijn vraag, helpt het echt om coke te nemen als je bad gaat? Daarbuiten ben ik na die tweede keer erg bang geworden om nog een keer te gebruiken. Bang voor de angst en paniek. Dus nog een vraag, wat kan ik het beste gebruiken als ik het toch weer wil proberen. Iets met geen of een hele kleine kans op een bad trip ofzo. Iemand die advies voor me heeft?

Alvast bedankt!!
X

Joopiejo

Bewuste gebruiker
Goed doseren.

Coke helpt wel een beetje denk ik om je wat nuchterder te voelen als je te hard gaat, maar als je voedselvergiftiging hebt, voel je jezelf altijd kut.

Bad gaan zoals jij het omschijft komt waarschijnlijk ook doordat je dosis te hoog was, dat geeft niet echt een fijn effect zoals je wel gemerkt hebt. Ook de setting is belangrijk bij xtc. Je moet je op je gemak voelen, de juiste mensen er bij. En fit zijn, geen voedselvergiftiging hebben ofzo, maar ja dat kan nu eenmaal toevallig een keer gebeuren.

Dus lees je in hoe je goed doseert, hou nu voldoende pauze om je serotonine te laten herstellen en kies een leuke gelegenheid uit voor de volgende keer.

O ja en eigenlijk ben je nog wel te jong voor xtc. Op jongere leeftijd brengt gebruik extra risico's met zich mee. Als ik jou was, zou ik me daar ook eens in verdiepen en dan bepalen of je dan nog wel xtc wil nemen.

leipebaviaan

Wijs gebruiker
Als je van de ene drugs bad gaat lijkt het me niet verstandig dat je het met een andere drugs probeert op te lossen. Tenzij je out van de G, dan moet je pep snuiven om het leven om er toch wat bij te blijven.

MusicIsLife

Wijs gebruiker
Nooit drugs gebruiken om, de negatieve gevolgen van andere drugs de onderdrukken.
De enige optie is uitzitten en dit kan inderdaad erg vervelend zijn

Bovenaan