Hallo allemaal, ik en mijn vriendin gebruiken nu ongeveer 1,5 jaar GHB meestal in combinatie met XTC. Wij gebruiken uitsluitend in huiselijke kring en in het weekend en dan ook altijd de G van dezelfde, betrouwbare leverancier. Maar de laatste maanden is het verschillende keren voorgekomen dat mijn vriendin na het innemen van de G ineens erg druk wordt, dat gebeurd meestal aan het einde van het 'feest' dus zeg maar op zondagavond. Dat duurt dan zo'n 1,5 uur waarna ze vervolgens weer terugkeert naar haar normale (wappie) gemoedstoestand. Neemt ze vervolgens weer een G'tje, dan is de kans groot dat ze weer gaat uitflippen, maar ook dat is niet zo. Op zo'n flipmoment is ze wel aanspreekbaar maar heeft ze zich totaal niet onder controle, spastische bewegingen, geen realiteitstzin, onredelijkheid en wartaal is dan het beeld. Als ik haar dan vraag om op haar ademhaling te letten, om haar ergens anders op te laten concentreren, dan lukt haar dat geen 5 seconden. Ze loopt constant druk door de kamer, vervolgens gaat ze ergens liggen om na 5 seconden weer op te staan en wartaal uitslaand door de kamer heen te beren. Als ik haar dan het advies geef om een dextrotje te eten (weet eigenlijk geeneens of dat help bij zoiets) dan lukt haar dat zelfs amper, zodra ik ff wegkijk dan gooit ze hem weg. Na afloop weet ze zich nog maar de helft te herinneren en schaamt ze zich rot.
Nu even over ons gebruik.
Zo'n weekend gaat over het algemeen van zaterdagavond tot zondagavond, maar daar zijn ook uitschieters bij waar we al op vrijdagavond beginnen tot zondag.
We gebruiken op een gewone zaterdag/zondag ca 3x XTC en 6-8x GHB. De hoeveelheid die zij gebruikt is 2ml, altijd met met tussenpauzen van minimaal 1,5 uur we schrijven altijd trouw op hoeveel, wat en hoe laat iemand wat nam. Ik ga ervan uit dat onze G aan de sterke kant is, omdat ik hier op het forum veel hogere doses tegenkom, geen idee hoeveel % de onze is. Ik neem trouwens dezelfde middelen op ongeveer dezelfde tijd, met als verschil dat ik 2,5 ipv 2ml pak en bij mij gaat het wel helemaal goed.
Ik hoop dat jullie tips hebben om het te voorkomen of mss wat weten om haar daar snel vanaf te helpen als het wel gebeurd, want die momenten zijn echt een domper op de geslaagde weekenden.
EDIT: ff wat spelfouten eruit gehaald
Nu even over ons gebruik.
Zo'n weekend gaat over het algemeen van zaterdagavond tot zondagavond, maar daar zijn ook uitschieters bij waar we al op vrijdagavond beginnen tot zondag.
We gebruiken op een gewone zaterdag/zondag ca 3x XTC en 6-8x GHB. De hoeveelheid die zij gebruikt is 2ml, altijd met met tussenpauzen van minimaal 1,5 uur we schrijven altijd trouw op hoeveel, wat en hoe laat iemand wat nam. Ik ga ervan uit dat onze G aan de sterke kant is, omdat ik hier op het forum veel hogere doses tegenkom, geen idee hoeveel % de onze is. Ik neem trouwens dezelfde middelen op ongeveer dezelfde tijd, met als verschil dat ik 2,5 ipv 2ml pak en bij mij gaat het wel helemaal goed.
Ik hoop dat jullie tips hebben om het te voorkomen of mss wat weten om haar daar snel vanaf te helpen als het wel gebeurd, want die momenten zijn echt een domper op de geslaagde weekenden.
EDIT: ff wat spelfouten eruit gehaald