• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

bad trip MDMA

liiszaa

Newbie
Ik zal even mijn eerste XTC ervaring met jullie delen, heb anderhalve pil genomen in een keer, ik was 15 jaar en het was in de zomer ongeveer 33 graden. Eigenlijk ook dom om het te doen als het zo warm is, en dan nog buiten, maargoed.

We lagen met zijn 3en in het gras, aan het meer. Na een half uurtje begonnen we al iets te voelen, ik lag op mijn handdoek en in een keer voelde ik mn hart heel hard kloppen, het voelde heel raar. Ik keek op en ik voelde me bekeken, het water kreeg hoge golven terwijl het een rustig meer is. Iemand die ook bij ons was wou alleen maar knuffelen en zei om de minuut hoeveel die van ons hield. Er kwam een vliegtuig over en ik dacht dat er een haai op me af kwam, ik werd superbang en deed mijn handdoek over me heen. In het kleine stofje van mn handdoek zag ik een gezette vrouw met een winkelwagentje, ze was boodschappen aan het doen. Ik vond het wel grappig, en ging weer rechtopzitten. Ik kreeg allemaal hallucinaties en wist niet of dit erbij hoorde, ik had het nog nooit meegemaakt, misschien komt dit door de hitte? Na ongeveer 3 uur was het uitgewerkt maar voelde me nog steeds vaag.
Herkenbaar bij iemand die dit toen ook voor de eerste keer deed?

Mike

Bewuste gebruiker
Eigenlijk geef je het antwoord zelf al.
Te warm, te veel en veel te jong vooral! (oeps, klinkt als een regel van een heel slecht liedje)

Maar wat je beschrijft klinkt voor mij niet echt als een bad trip, ik heb trouwens nog nooit iets gelezen van een bad trip bij mdma, kan volgens mij bijna niet. Behalve natuurlijk als een of andere eikel je een slechte pil verkoopt....

Hoe dan ook, gewoon nog een keer proberen. Zorg dat je genoeg te drinken hebt en de omstandigheden ideaal zijn. Dan kom je er achter waarom die ander zoveel van je hield....

En begin volgende keer eens met een halfje en dan na een halfuurtje nog een halfje. Meer dan genoeg meestal. Dus niet gelijk anderhalve pil droppen, nergens voor nodig.

liiszaa zei:
Ik zal even mijn eerste XTC ervaring met jullie delen, heb anderhalve pil genomen in een keer, ik was 15 jaar en het was in de zomer ongeveer 33 graden. Eigenlijk ook dom om het te doen als het zo warm is, en dan nog buiten, maargoed.

We lagen met zijn 3en in het gras, aan het meer. Na een half uurtje begonnen we al iets te voelen, ik lag op mijn handdoek en in een keer voelde ik mn hart heel hard kloppen, het voelde heel raar. Ik keek op en ik voelde me bekeken, het water kreeg hoge golven terwijl het een rustig meer is. Iemand die ook bij ons was wou alleen maar knuffelen en zei om de minuut hoeveel die van ons hield. Er kwam een vliegtuig over en ik dacht dat er een haai op me af kwam, ik werd superbang en deed mijn handdoek over me heen. In het kleine stofje van mn handdoek zag ik een gezette vrouw met een winkelwagentje, ze was boodschappen aan het doen. Ik vond het wel grappig, en ging weer rechtopzitten. Ik kreeg allemaal hallucinaties en wist niet of dit erbij hoorde, ik had het nog nooit meegemaakt, misschien komt dit door de hitte? Na ongeveer 3 uur was het uitgewerkt maar voelde me nog steeds vaag.
Herkenbaar bij iemand die dit toen ook voor de eerste keer deed?

maar heus ga je de 1e keer gelijk anderhalf in nemen
je weetnie wat je tewachten staat..je bent dan tog een beetje nerveus..
ik was ook 15 voor de 1e keer,het was ook zeker tegen de 30 graden,
ik had dubbele witte mitsus,had em door de helft gebroken,
dus eigenlijk een hele..en die sloeg in, en ik wist niet wat ik mee maakte
ik liep ook om de minuut te vertellen dat ik van me maten hield.
een sterk broederschap is wat ik voelde.
genoeg water drinken! en gwn lekker lopen.
en die hartkloppingen heb ik nou altijd als het begint uit te werken
is best wel eng

eXeCuze

Bewuste gebruiker
leeftijd wil niks zeggen ik was 14 jaar toen ik het voor het eerst deed, maar aan jou verhaal te lezen ben jij er nog lang niet klaar voor. Drink eerst eens een half kratje dan space jij hem al genoeg volgensmij. Sorry wil niet lullig overkomen maar het is geen speelgoed het is drugs

CHIASME

Belezen gebruiker
eXeCuze zei:
leeftijd wil niks zeggen ik was 14 jaar toen ik het voor het eerst deed, maar aan jou verhaal te lezen ben jij er nog lang niet klaar voor. Drink eerst eens een half kratje dan space jij hem al genoeg volgensmij. Sorry wil niet lullig overkomen maar het is geen speelgoed het is drugs

En jij met 14 zeker wel :rolleyes: alsjeblieft zeg op die leeftijd moet je geen drugs gebruiken ook geen alcohol :) :)

Mirrorball

Bewuste gebruiker
eXeCuze zei:
Jij hebt het over geestelijke leeftijd, dat doet er echter een stuk minder toe dan de LICHAMELIJKE leeftijd,
Op je 14e kan xtc een hoop beschadigen.

TrippyShit

Badass junkie
eXeCuze zei:

Wat een stomme opmerking zeg :tearsofjoy: Ga alsjeblieft niet de wijsneus uithangen als je er zelf geen vestand van hebt :P Ik was ook 15 en om verschillende redenen is dat eigenlijk gewoon wat te jong, of je er nou klaar voor bent of niet. Denk idd ook aan lichamelijke schade. En wtf heeft een half kratje met mdma te maken? :tearsofjoy:

Die hallucinaties is best normaal. Ik heb dat ook al na 1á2 pillen vaak. Je deed er anderhalf in 1x. Er kan wat mda ingezeten hebben of het waren gewoon sterke pillen. 7% van mdma wordt omgezet in mda. Ook omdat mda de stof is die je hebt voordat je er mdma van maakt, als ik me niet vergis. Wat dus een deel terug omgezet in mda. Dit is een soortgelijke stof die hallucinaties geeft zoals jij die gehad hebt. Aan de stukje met dat stofje in je handdoek die een dikke vrouw werd die boodschappen deed lees ik al dat je best ver heen weg :grin:

Neem de volgende keer wat minder en zorg dat de omstandigheden wat beter zijn. Genoeg te drinken ook enzo.

paulXTC

Bewuste gebruiker
15 is idd een beetje te jong, je voelt jezelf al heel oud dan maar als je er aan terug denkt was ik nog een klein doerakje die de stoere bink uit moest hangen :sunglasses:

Bovenaan