Narayani
Bewuste gebruiker
Saynotodrugs zei:ik fok me zelf op als ik lees dat het j jaren heeft geduurt om uit een depressie te geraken heel erg bedankt......
...wauw. Ik probeer je een hoop ellende te besparen door kennis te delen. Maar deze reactie is voor mij een teken dat dat verspilde moeite is. Je doet er duidelijk geen reet mee. Een echte depressie is een bitch en als je daar mee op hebt moeten groeien wil je dat anderen besparen. Het was fijn geweest als je eerst gevraagd had hoe het zat voordat je me op respectloze wijze mededeelt dat je nu 'opgefokt' bent door mijn comment. Dat laatste doe je helemaal zelf door een foutief denkpatroon. Geef mij daar niet de schuld van.
Overigens als je ook maar enigszins de moeite had genomen mijn reacties goed te lezen had je begrepen dat het om een jarenlange periode ging waarin depressies telkens terug kwamen. Hoe dat gaat is voor iedereen anders. In mijn geval een paar weken/maanden depressief en dan ging het weer een tijdje goed totdat ik er plotseling achter kwam er wederom in te zitten. Dat is nu eenmaal mijn leven geweest voor een lange tijd. Nu is dat niet meer zo omdat ik mijn verantwoordelijkheid nam voor mijn gezondheid en keihard voor mijn eigen geluk heb gewerkt. Ik raad je aan hetzelfde te doen, de rest is aan jou.