• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Bad trip op hasj?

Hey hoi,
Ik heb als privacy de voorletter van vrienden gebruikt als ik wat over hun ging zeggen.
Sorry voor de lange trip report. Begon met schrijven en ben uiteindelijk zo’n 40 min bezig geweest. (Mede sorry voor m’n Nederlands)
18:00
Een paar weken geleden dachten N en ik leuk te gaan doen en afspreken buiten om te skateboarden. Toen we bezig waren kregen we beide wel zin in een joint. (22:00)
Wij beide beetje rond zoeken bij vrienden of iemand wat heeft en het niet erg vinden als we langskomen.
23:00
Uiteindelijk hadden we g gevonden die wat hasj had. Wij blij, hij blij want we konden gewoon gezellig samen roken.
23:30
3 0,4g jointjes verder (gedeeld met N en G) voelden we ons gewoon lekker, maar niets speciaal, tot C met een cadeau kwam. Hij had namelijk een bong. N en ik kijken elkaar aan en denken “oh sh*t, gaat dit een gezellige avond of gaat dit een gezellige avond worden?”, dit was namelijk ons eerste keer een bong.
Wij hadden de gedachte bij hoeveel we in joints doen en hoeveel we nodig hebben om lekker stoned te zijn. Toen kwamen we beide rond de 1g, zonder zo slim te zijn om die andere er nog bij te rekenen. Wij dus een grote mond met “doe er maar een grammetje in” verder niet wetende wat er gaat komen..
00:00
N had zijn hit al genomen. Hij had een hoestbui, hierdoor werd ik een beetje bang van “wat nou als ik dat ook krijg?”. Maar ik bleef positief en dacht dat ik het wel aan kon. Toen kwamen andere gedachtes zoals “ik moet mijn laatste metro wel halen! Wat nou als ik die niet haal? Dan moet ik Zometeen meer dan 1-2 uur stoned naar huis lopen.”
00:30
Ik neem mijn hit en voel de damp naar binnen gaan. Het ging gemakkelijk, ik voelde er niet veel van. Tot ik stopte met inhaleren... Ik kreeg een hoestbui van rond de 10 min. Hierdoor was ik de tijd vergeten en werd het 00:40. Ik denk: “oh shit mijn metro gaat 00:41”, de paniek slaat over. Ik ren zo snel als ik kan naar de metro. Ik zie hem aan komen rijden en vond hem er eigenlijk wel mooi uit zien waardoor ik rustig werd.
Ik stap in de metro en ga zitten. “Oké je doet dit goed, je kan dit!”. Tot de metro in een tunnel ging, ik zag een reflectie van mezelf en alles in de metro. Ik zag een vrouw naast me staan. Ik denk: “waarom blijft ze hier staan, loop door! Wat is er?”. We gaan de tuit en ik kijk naast me. Er staat helemaal niemand! Aan het begin denk ik: “Huh hoe kan dit? Wat gebeurt er met me” toen besefte ik me dat het door de drugs komt. Ik moet het gewoon aan me over laten komen en niet te veel er bij nadenken. Met deze gedachte overleef ik het tot de metrostation waar ik moet zijn. Ik loop naar buiten en ben blij met de frisse lucht. Ik was trots op mezelf, dat ik alhoewel het maar hasj is me zo goed in kon houden.
00:50
Ik loop naar buiten bij het metrostation. Ik wacht op het stoplicht dat op groen moet gaan. Ik voel een beetje in m’n mond en dacht: “Is dit nou bloed? Bijt ik mijn tong kapot? Wat gebeurt hier?”.. Om het zeker te weten spuug ik op de grond, ik zie dat het rood is. Ik sla in een keer om in paniek. Wat moet ik doen? Ik begin sneller te lopen en sneller, ik krijg het gevoel dat ik achtervolgd wordt. Ik begin te rennen. Na het rennen had ik het gevoel dat ik moest kotsen. Ik loop naar een bosje en geef een klein beetje over. Dit voelde eigenlijk wel als een opluchting, hierna liep ik rustiger door naar huis. Ik kom thuis aan en zie het licht aan. Ik heb dubbele gevoelens “yes, m’n moeder is nog wakker ik kan haar vragen om hulp, maar ook kwamen de gevoelens zoals wat nou als ze boos is? Wat nou als ik weer zo’n slechte zoon ben die weer zoiets moet proberen?!” Ik besluit even buiten te staan en na te denken.
01:05
Ik besluit naar binnen te gaan, ik hoop maar dat ze het zal begrijpen. Tenslotte mag het van de wet. Ik kom binnen en vraag maar om haar hulp. Ze vraagt: “wat is er, wat heb je gedaan?” Ik reageer: “ik heb geblowd en aan een bong gezeten”. Ik voelde me schuldig, ellendig en vooral slecht.
Mijn moeder gaf me een lepel suiker. Ik nam het aan het begin met dank aan omdat ik ook honger had. ik neem dus de lepel in m’n mond, maar ik krijg het niet naar binnen? Ik denk wat gebeurd me hier?
Ging ik weer over me nek. Ik dacht: “komt dit door de suiker of omdat ik gewoon te veel had?” Na alles eruit gegooid te hebben voel ik me eigenlijk alleen nog heel zwaar stoned met heel veel hallucinaties.
01:30
Ik voel me gelukkiger dan ooit. Ik kan m’n ogen niet meer open doen door hoe droog ze zijn. Maar juist omdat ik ze dicht heb had ik heel veel Cev’s. Ik was ik een soort Mario wereld, alsof ik super Mario bros speelde maar onoverwinnelijk was.
02:30
Het begint uit te werken. Ik word langzaam maar zeker nuchter. Ergens wel fijn, maar ik vond het ook wel jammer omdat ik het einde vooral geweldig vond.

Voor mij heeft dit heel veel leermomenten gemaakt. Vooral dat ik ook zoiets als hasj nooit moet onderschatten. Ik voelde me eigenlijk zoals iedereen het beschrijft met DMT. Ik voelde me herboren, rustig, liever en ik voelde vooral heel veel vrede.
Als jullie wat tips hebben om te verbeteren aan m‘n reports, geef ze aub. Dit was dan mijn eerste report, maar zeker niet mijn laatste

Tomorrowneverknows

Experimenterende gebruiker
Wiet en hasj werken bij mij ook altijd paranoia in de hand. Altijd het gevoel dat ik bekeken of achtervolgd word, als ik buiten ben.

Misschien helpt het voor de volgende keer, als je de tijd neemt en niet hoeft te haasten om bijvoorbeeld de metro te halen. Ook een vertrouwde omgeving/personen helpt hierbij. Relax!

Oh en also, 1.4 gram is best wel veel ja 😂

Hoop dat je je nu weer goed voelt!

Digitalism

Belezen gebruiker
Wow, 11 minuten voordat je de metro moet halen besluit je de hit te nemen? Plan je trips, man. Dan kun je dit soort ellende voorkomen. Neem je iets nieuws? Zoek op hoe lang het duurt en plak er een uur aan om er zo voor te zorgen dat je weer kunt landen voordat je weg moet. Onvoldoende tijd? Dan kies je voor een alternatief wat qua tijd wel kan.

Wiet en hasj werken bij mij ook altijd paranoia in de hand. Altijd het gevoel dat ik bekeken of achtervolgd word, als ik buiten ben.

Misschien helpt het voor de volgende keer, als je de tijd neemt en niet hoeft te haasten om bijvoorbeeld de metro te halen. Ook een vertrouwde omgeving/personen helpt hierbij. Relax!

Oh en also, 1.4 gram is best wel veel ja 😂

Hoop dat je je nu weer goed voelt!
Haha, ik heb het nog nooit gehad. Dat wiet en/ of paranoia werken bij mij. Ik werd er altijd rustig en vrediger van. Normaal doe ik het gewoon met een vriend in de natuur. Dit keer was het met diezelfde vriend en nog wat vrienden in de achtertuin van iemand.
Over die 1,4 gram en veel. Ja dat heb ik gemerkt😂
Voelde me trouwens de dag erna alleen best beroerd. Sindsdien voel ik me gewoon weer top

Wow, 11 minuten voordat je de metro moet halen besluit je de hit te nemen? Plan je trips, man. Dan kun je dit soort ellende voorkomen. Neem je iets nieuws? Zoek op hoe lang het duurt en plak er een uur aan om er zo voor te zorgen dat je weer kunt landen voordat je weg moet. Onvoldoende tijd? Dan kies je voor een alternatief wat qua tijd wel kan.
Ja, inderdaad. Ik dacht dat het gewoon een sterkere hit was en niets speciaals.
Zal ik de volgende keer zeker doen. Zoals ik al zei, dit was ook voor mij meteen een leermoment. Heb hier namelijk zeker veel van geleerd...

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Dude, serieus, waarom lurk je dan ook in vredesnaam aan een bong 10 min voor je een metro in moet? :grin:

* Edit: oh, ik ben spuit elf met deze opmerking zie ik.

FerdFatoehaus

Badass junkie
@Roze Olifant Omdat ik zelf niet wist dat het zo heftig was. Die vrienden van me zeiden dat het wel wat sterker was, maar niet zo heftig als dat dus😅
Denk voor jezelf na als het gaat om drugs.

Als je vrienden zeggen dat het veilig is om een extreem drukke snelweg over te steken zonder te kijken doe je dat toch ook niet klakkeloos na?

Bovenaan