MystiX zei:

Das wel beter dat je nog geen bad trip hebt gehad, als je het vaker paddo's neemt kun je ook leren de trip te sturen naar een bepaalde richting dan heb je ook steeds minder kans op een bad trip. Tip is dat je gewoon rustig aan moet opbouwen naar een hogere dosis.
Oh ja en bedankt voor je reactie
O, shit, ik had een hele reply getypt maar nu is hij weg, en hij was heel erg lang
Anyway ik vertelde dat ik niet bad ben gegaan maar wel een keer in de war was, toen ging ik paddo's eten in de duinen maar toen kwam ik in de stad terecht (Scheveningen/Den Haag) en toen raakte ik helemaal verward
Ik schrijf het wel als ik terug ben! Ik ga nu een paar daagjes op vakantie, binnen Nederland, naar een huisje vlakbij een groot bos op de Veluwe. Ik ga de paddo's eten (offeh, thee drinken) en dan een boswandeling maken
De rest van wat ik heb getypt, typ ik nog wel een keer als ik terug ben, een trip report zeg maar. Ja ik had een hele lange ervan getypt, ik dacht dat is wel nuttige info op een Paddo forum, met het topic Bad Trip, maar toen was ik alles kwijt omdat ik per ongeluk op vorige klikte ofzo.
Groetjes