bad trip op wiet

BadTrip

Newbie
Ik had het nog al een paar keer gedaan.. Maar gister ging het echt te ver, de hardste lachkicken die ik ooit heb gehad.. het was fun, veel fun.. Tot we terug naar binnen gingen, ik begon me slecht te voelen.. Me hele lijf tintelde, precies of al me zenuwtjes doorbranden, van men benen tot midden in men hoofd.. Nu is het de morgen erop, ik functioneer normaal maar dat tintelgevoel is niet weg, en het voelt kut.. Wat moet ik hiermee? Ik durf nix tege men ouders te zeggen ofzo..
Heeft nog iemand het ooit gehad of iets gelijksaardig en ging het weg? :confused: :confused:

BadTrip

Newbie
maar het is al de dag nadien, ik dacht mss dat het zo fel was omdat ik ook al goed gedronken had.. Tis allesinds vet raar.. vanaf nu doe ik het niet meer, fucked up shit :confused:

Lavalamp

Bewuste gebruiker
Hehe.

het kan gewoon gebeuren, bij iedereen, altijd :)

En ja, ik las wel dat het de dag erna is... normaal toch?
Alcohol is toch ook dag erna?

Succes met recovery :P

Frog83

Bewuste gebruiker
Je bent niet de eerste en zeker de laatse denk ik.
Ik zelf ging ook fout op wiet, ook door mijn ADD denk ik, werd vaak overprikkeld en niet relexd der van eerder para en angstig, en rare tintelingen ook wel, zelfs dingen halucianties.
Ik blow zo heel af en toe nog in combi met een benzo dan gaat het wel goed bij mij.
Raad je dat niet aan trouwens, tenzij je tog al verslaafd bent aan slaapmiddelen, beter gebruik blijf je daar vanaf want dat is ook een vaak onderschat middel.

Het zal best wel weer overgaan dat klote gevoel van de wiet, en houw het voorjezelf in de gaten :)

BadTrip zei:
maar het is al de dag nadien, ik dacht mss dat het zo fel was omdat ik ook al goed gedronken had.. Tis allesinds vet raar.. vanaf nu doe ik het niet meer, fucked up shit :confused:

ik heb dat ook al meegemaakt en zei de dag erna ook nooit meer maar enkele weken erna was ik terug bezig zoals daarvoor :stoned:

TrippyShit

Badass junkie
Ja als je weed onderschat kan het je flink laten schrikken, zo alle drugs. Vooral psychedelica of drugs met een psychedelische kant zoals weeed. Kan flink schrikken zijn en je kan je echt heel kut/ziek of para/angstig voelen dan. Les geleerd en verder niet zo over in zitten. Wees misschien zelfs blij dat je die kant ook hebt gezien en nog wat over de stof geleerd hebt. Zo dacht ik bij mn badtrip op paddo's achteraf..

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Drinken en blowen tegelijk is gewoon heel tricky. Als je het in de juiste verhoudingen doet kan het heel leuk zijn, maar is dat niet zo dan kun je je er inderdaad erg klote van voelen. Daarom vermijd ik deze combinatie toch meestal.
Ondanks dat ik elke dag blow, wil het toch nog wel eens verkeerd vallen. Soms echt om onverklaarbare redenen en soms inderdaad omdat ik er dan bij gedronken heb.
Bad gaan op wiet is best kut, zeker als je hier nog niet veel ervaring mee hebt, maar bedenk gewoon dat het vanzelf weer over gaat en er dus niks aan de hand is. Beste wat je dan kunt doen is gewoon naar bed gaan en misschien een emmertje mee als je dat nodig lijkt.

Dr Gonzo

Wijs gebruiker
wiet en alcohol is echt een goede combi....ik hou ervan....
het moet alleen wel gelijk op gaan, als ik lam thuis kom van het stappen en ik heb nog niet geblowd en steek er dan een op lijkt het wel alsof ik in een bodemloze put val....
dus mijn advies: begin eerder op de avond met blowen... :stoned:

KoxBox

Badass junkie
Dr Gonzo zei:
wiet en alcohol is echt een goede combi....ik hou ervan....
het moet alleen wel gelijk op gaan, als ik lam thuis kom van het stappen en ik heb nog niet geblowd en steek er dan een op lijkt het wel alsof ik in een bodemloze put val....
dus mijn advies: begin eerder op de avond met blowen... :stoned:

Ja, inderdaad ik vind eerst blowen en dan drinken beter dan omgekeerd...

Bovenaan