Bad Trip paddo's

Hej,

Ik zit eigenlijk met een grote vraag. De laatste paar keren dat ik paddo's heb gebruikt was het voor mij heel lastig om in de goede trip te komen. Ik weet eigenlijk niet zo goed waar het aan ligt maar ik zal beschrijven wat er de laatste keren is voor gevallen.

Met wat maten in denemarken dronken we een lekkere paddo thee. Op een hele mooie zonnige dag in het park ervaarde ik ze weer precies zoals ik dat altijd had gedaan. Een super trip. Mooie visuals lekker weer en het ultieme, wat kan de wereld toch mooi zijn gevoel.

2 weken hierna deed ik het met een gast die ik nog niet zo heel goed kende. Het vreemde was dat ik totaal niks voelde. M;n maat liep al helemaal te spacen maar ik kwam er maar niet in. Het leek wel of ik gewoon champignons had gegeten. Ik had wel een beetje visuals maar daar moest ik echt me best voor doen om die eruit te krijgen. Heel vreemd, zo had ik het nog nooit ervaren.

De keer daarna weer met de zelfde maten van het park, deze keer op het strand. Ook hier begon het weer zoals de laatste keer. Ik kon er maar niet inkomen. Toen ik uiteindelijk besloot om het maar op te geven en een kaartje te gaan leggen, kwam ik van het 1 op andere moment weer in de trip. Gelukkig maar. daarna ook weer een perfecte trip gehad. Vanaf dat moment dacht ik echt dat ik het door had. Gewoon nergens druk om maken, lekker je ding doen en goed voelen dan komt het vanzelf wel.

Nu weer terug in nederland weer samen met een maat. Voor hem was het de 1e keer. De stemming was echt top. Ik legde hem uit wat er allemaal kon gebeuren en we hadden al de grootste lol voordat we ze in hadden genomen. Nadat we ze in namen. kwam ik er weer langzaam in.. maar ook hier opeens het gevoel helemaal weg. Wel visuals. maar gewoon niet dat lekkere gevoel. Ik snap het gewoon niet. Ik dacht echt dat ik me die avond top voelde. Maakte me nergens druk om. Maar blijkbaar toch wel. want hoe hard ik ook probeerde gewoon te doen waar ik zin in had.. het kwam niet tot het gevoel wat ik eerder heb ervaren.

Ik had deze keer ook extra rekening gehouden met alles. Ik had een nuchtere maag.. en ik heb een heel pakje hawaaise paddo's op, normaal neem ik altijd maar een halve. (BTW ik neem altijd hawaaise, nooit anderen)

Hebben jullie misschien tips of suggesties. Komt het door de verwachtingen van andere keren dat ik daar te snel in wil komen of zo. Ik weet het niet meer.. op 1 of andere manier is het voor mij heel lastig om weer in een trip te komen terwijl ik toch echt wel lekker in me vel zit.

Alvast bedankt

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Het ene tripje is nu eenmaal beter dan het andere. Ik heb ook trips gehad die met kop en schouders boven de rest uit steken. Misschien de dosis eens opschroeven of, hoe voor de hand liggend ook, een andere soort proberen, of een hoge dosis van een andere soort.. er zijn zo veel mogelijkheden (:

Bovenaan