Mocht ik me ooit nog eens gaan wagen aan de LSD (of een andere tripper) dan zou ik dit graag in een zo eng mogelijke omgeving willen doen. Ik wil de setting (omgeving) heel bad trip prikkelend maken. Bloed op de muren, horrorfilmpje aan, lugubere kandelaartjes, pentagrammen, een geslachte geit, maden op de grond, bloed kleurige limonade, martelapparaten en natuurlijk keiharde dark psytrance. Dit is allemaal een beetje overdreven maar je snapt vast wel waar ik op doel :P
Natuurlijk zou ik zoiets niet doen om een bad trip te triggeren en ik denk dat dat ook niet gebeurt. Wel zou ik echt ongelofelijk willen griezelen en gruwelen en ik denk dat LSD daar het perfecte middel voor is. Gezien alles wordt versterkt (waarnemingen en emoties daarbij) lijkt me dat het gruweleffect ook flink versterkt wordt.
Heeft iemand eerder zoiets geprobeerd? Zo ja, heb je nog tips? Een totaal ander spooky idee mag natuurlijk ook.
Enne..
HAIL SATAN!
Natuurlijk zou ik zoiets niet doen om een bad trip te triggeren en ik denk dat dat ook niet gebeurt. Wel zou ik echt ongelofelijk willen griezelen en gruwelen en ik denk dat LSD daar het perfecte middel voor is. Gezien alles wordt versterkt (waarnemingen en emoties daarbij) lijkt me dat het gruweleffect ook flink versterkt wordt.
Heeft iemand eerder zoiets geprobeerd? Zo ja, heb je nog tips? Een totaal ander spooky idee mag natuurlijk ook.
Enne..
HAIL SATAN!