• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Bad trip spacethee

Feline

Belezen gebruiker
Gisteren(zondag) dacht ik eens lekker voor de eerste keer spacethee te gaan maken. Ik heb met hasj een soort troepje gecreëert.. Het was de eerste keer dat ik cannabis ging 'eten'. De smaak was echt walgelijk, maar na een uur of 2 voelde ik 'm wel lekker inslaan..

2 uurtjes lekker relaxed muziekje er bij, en super veel gesnoept! Ik krijg vaak vreetkicks van wiet.

Maar na die rustige 2 uurtjes werd het me toch best heftig. Ik was ondertussen de film Pulp Fiction aan het kijken die jullie ongetwijfeld wel gezien hebben. Toen het stukje kwam dat die man die extreem lange naald in de borst van die vrouw moest hakken flipte ik helemaal. Alles werd zwart voor me ogen en ik ging zitten. Ik wou niet out gaan echt niet! Er was een harde suis in me oren..

Ik heb dit wel een keer eerder meegemaakt van een jointje roken, had ik ook teveel genomen.. Maar nu.. nu spacede ik nog 3 keer harder.

Ik belde een vriendin om te zeggen dat het niet goed ging, maar zei begreep me niet en zei niet veel. Ze kon er niks aan don zei ze.. ik zei praat gewoon zorg er voor dat ik wakker blijf. Maar ze wou niks dus ik heb zo snel mogelijk de telefoon weer opgehangen want dit was me toch irritant.

Toen ben ik mijn broer gaan bellen die dicht bij woont. Ik zei dat hij naar me toe moest komen.. hij zei moet ik 112 bellen? ik weet niet meer wat ik antwoorde. Ik liep naar de gang(boven) waar ook het trapgat zit. Ik verloor de controle over mijn lichaam. Ik moest en zou rustig gaan zitten maar ik zag niks meer en mijn lichaam weigerde te doen wat ik wou. Het was alsof ik in een achtbaan zat alsof ik alle kanten werd opgezwiept! Toen 'viel' ik heel spastisch.. ik was helemaal spastisch en nog steeds blind, ik viel op de wasmand en toen voelde het alsof ik KEIHARD in mijn zei werd gepord door iets of iemand.. ik zag nog steeds niks en ik schreeuwde 'STOP STOP ALSJEBLIEFT STOP' ik kwam niet meer uit me woorden en ik gilde en schreeuwde.. zo bang dat ik was..

Toen kreeg ik het gevoel dat ik moest overgeven dus ik kroop naar de wc. Er kwam niks.

Ik ben uiteindelijk naar beneden gelopen omdat daar onze bank staat. Toen ik de vorige keer flauwviel ben ik ook op die bank gaan zitten en werd ik rustig. Ik dacht misschien gebeurt dat weer. Toen ik eenmaal beneden was werd alles weer zwart. Ik struikelde keihard over de tafeltjes die daar stonden en mijn orientatie was VOLLEDIG weg. Ik was zo bang dat ik met mijn hoofd tegen iets scherps zou komen. Mijn benen zakten steeds in ik vind het moeilijk te beschrijven. Het was zo zwaar. Ik zei tegen mezelf 'Dit is niet echt je moet normaal doen' ik wist niet meer wat ik moest doen en ik dacht NU moet ik gaan zitten. Toen besloot ik me maar op goed geluk naar een kant te laten vallen en toevallig!! landde ik VOL op de bank. Ik kalmeerde al gauw. Toen arriveerde mijn broer.

Het was 1 grote nachtmerrie en ik ga dit NOOIT weer doen.

Er zat niet eens een halve gram in ik weet dat zeker!

Bedankt voor het lezen! Reacties zijn welkom ben zelf wel blij dat ik er goed vanaf kwam!

Love!

Edit: Bij dat in de zij gepord worden voelde het net of iemand mij wou pesten. Alsof iemand mij aanviel en het gewoon leuk vond om mij zo keihard in de zij te blijven rammen. Dat was het meest beangstigend denk ik..

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
pfff heftige ervaring als ik het zo lees, word er zelf stil van :)
Dan zal die halve gram hasj nog wel wat te veel geweest zijn lijkt me.
Klinkt echt alsof je veels te veel binnengekregen hebt... dan kan je idd gaan flippen.

Een jointje roken kan je rustig opbouwen, het oraal nemen van hasj/wiet niet dat is het nadeel of in sommige gevallen een voordeel.

grts

Scaffas

Experimenterende gebruiker
Mijn eerste keer wiet eten was ook een badtrip, alleen was dit met spacecake.
10 min nadar hij inkickte ben ik naar bed gegaan want alles draaide, ik was misselijk en zag ook telkens zwart. de 2 dagen erna best ziek geweest en ook misselijk en telkens een soort kater gevoel. Echt kut. Ben toen ook niet naar school geweest. Paar maand later nog weer een keer geprobeerd en toen ging het wel goed en ging ik ook hard maar dat was leuk. ^^

Cosmic Controler

Bewuste gebruiker
had je die gewoon raw opgegeten ?
maar hoe lang en hoeveel weeg je als ik vragen mag? kan ik wel een beetje uit constateren of je te veel hebt gehad of niet. :wink:

Feline

Belezen gebruiker
Cosmic Controler zei:
had je die gewoon raw opgegeten ?
maar hoe lang en hoeveel weeg je als ik vragen mag? kan ik wel een beetje uit constateren of je te veel hebt gehad of niet. :wink:

Daar heeft tolerantie niks mee te maken.
En bij iedereen valt het anders daar kan je niet zomaar een correcte constatering uit maken.

Cosmic Controler

Bewuste gebruiker
nou eigenlijk wel.. als je groot en dik bent geloof mij maar dat de trip anders had uigewerkt dan dat je klein en dun bent..

Feline

Belezen gebruiker
Cosmic Controler zei:
nou eigenlijk wel.. als je groot en dik bent geloof mij maar dat de trip anders had uigewerkt dan dat je klein en dun bent..

Tuurlijk, maar tolerantie heeft er ook mee te maken en je psychische toestand.

Bovenaan