• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

"Bad Trip" van jointje...

Formshift

Belezen gebruiker
Ey mense...

Ik ging weer is behoorlijk vertieft op een HALF jointje... k had er een beetje teveel ingedaan hehe... het was Silverpearl uit Gouda.

ik Stond op een bruggetje die joint te roken, dus ik dacht:"Hey die andere helft bewaar ik wel voor een andere keer ofzo".

Dus ik fiets verder naar huis, ik ga achter de pc zitten.
En gelijk al voelde ik me eigen gewoon niet goed...ONGELOOFLIJK veel zweten... beetje misselijk alles werd onverdraagbaar zwaar.

Dus ik ging op de WC zitten met me ellebogen op me knie en me hoofd naar beneden. Toen ging het wel weer ffies. Maar zodra ik me hoofd weer rechthield leek het net alsof me hoofd hard naar achter geduwd werd.
Dus ik ging gelijk weer me hoofd naar beneden doen.

Ondertussen zat ik 20 minuten op de WC met de gedachte dat ik weer behoorlijk vertieft ging.

Ik ging weer naar binnen achter me pc zitten. het zweten werd nog erger en maar nu met zware hartkloppingen erbij. Elke beweging die ik maakte, voelde gewoon echt ERG.

Weer misselijk, ik rennen naar de WC om lekker te kotsen.
Ik kwam weer uit de WC, koekje gepakt, glas water gedronken en als een speer ging ik slapen.

Ik heb dit al 3/4 keer gehad met onder andere ice-o-lator. Toen wist ik dus ook niet hoe sterk dat spul nou eigelijk was.

Echt, je voelt je eigen gewoon ZO kut dat je maar aan 1 ding kunt denken: SLAPEN.

Ik zat net 2 seconde met me vriendin op MSN dus kom niet zomaar DOEI zeggen. Zelfs het typen tegen me vriendin op MSN daar zag ik zwaar tegen op, zelfs DAT voelde gewoon onwijs KUT.

OF ik heb gewoon teveel genomen, OF ik ken er gewoon niet tegen.

Hier me bijdrage aan de Trip Reports afdeling.

spacekonijn

Badass junkie
bedankt voor je bijdrage :)
pf vervelende ervaring , maar het is denk ik gewoon een versnelde hartslag (ik heb dat altijd heel erg als ik een tijdje niet blow en dan weer wel ineens flink veel).
hartkloppingen zijn volgens mij iets anders en veel erger

Mr.jiho

Wijs gebruiker
vriend van me heeft het ook eens gehad, hij kreeg hartkloppingen en pijn is z'n linker arm :openmouth: hartaaanvaaaaal? naar de dokter geweest nu is alles in orde was geen hartaanval gewoon stress+weed= :openmouth:

Solidius

Badass junkie
Het zou eventueel door de snelle klimaatwisseling gekomen zijn.

Als het koud buiten was en je bent direct achter je pc geploft dan kan dit een spontane lichamelijke temperatuurverhoging tot gevolg hebben. Normaal gesproken maakt dat niet zoveel uit, maar d.m.v. wiet kan dit zeer intens worden ervaren.

Ik heb dit trouwens ook zelf een keer meegemaakt in de winter.
Niet gekotst ofzo maar wel een behoorlijk benauwd / onbehaaglijk gevoel.

kapitein-x

Wijs gebruiker
Tripreporter
Volgens mij maakt 't ook wel een verschil of je wiet of hash rookt. Hash heeft (op mij iiig) een veel stabielere uitwerking dan wiet. Bij wiet voel ik het veel eerder over m'n hele lichaam, terwijl hash veel 'geestelijker' blijft, en daardoor beter hanteerbaar(als het moet kan ik dan vrij makkelijk uit m'n roes/trance stappen)

Jeller

Badass junkie
idd hasj is minder lichamelijk..

dit lijkt idd wel een kutervaring en ik kan me voorstellen hoe het voelt maar keb het zelf nog nooit gehad.. wel al een paar keer op het randje, maar dan volstond het om efkes niet te blowen

het enigste wat je dan kan doen is slapen en wachten tot je er door komt.. had je een nuchtere maag? dna komt wiet altijd beetje harder (en vuiler) aan

xtc4life

Newbie
ik heb ook 1 keer dat ik misselijk werd van een half jointje niet gekotst. het was mn eerste keer en k was onwijs zenuwwachtig. daarna nooit meer gehad kwam denk door zenuwen. hoor wel vaker dat het daardoor kan komen! :wave:

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
kapitein-x zei:
Volgens mij maakt 't ook wel een verschil of je wiet of hash rookt. Hash heeft (op mij iiig) een veel stabielere uitwerking dan wiet. Bij wiet voel ik het veel eerder over m'n hele lichaam, terwijl hash veel 'geestelijker' blijft, en daardoor beter hanteerbaar(als het moet kan ik dan vrij makkelijk uit m'n roes/trance stappen)

Is ook logisch de meeste hash wordt dmv iceolators hier in nld gemaakt van bladafval.Of import hash uit de landen waar het thc gehalte in de hennep toch niet zo hoog is.

De *witte* wiet die wij echter hebben,en we hebben de beste van de wereld is zo opgefokt van de thc dat het er bijna afdruipt.

kweet niet zeker of ik aan je mag vragen welke toko in gouda je bent geweest gelet op de forumregels enzo... maar... ben wel benieuwd daar ik in gouda woon en de meeste zo ondertussen wel ken :)

De goeie (op 1 hand te tellen) en de slechte (daar heb je de andere hand voor....+ de resterende 4 vingers van de goeie hand :wink: want zoveel goede shops zijn er nou ook weer niet in gouda)

gr. een gouwenaar

sjaaktrekhaak

Belezen gebruiker
Veel mensen onderschatten de kracht van de THC en met name de moderne wietsoorten die enkel en alleen om een zo hoog mogelijk THC gehalte te behalen gekweekt worden, zoals de bekende 'hydro-wiet'. De kweekmethoden zijn in de loop der jaren geperfectioneerd en de kwaliteit van de wiet is meegegroeid. Ik ben slecht bestand tegen THC, een 'zwakke' hasj kan mij heerlijk ontspannen, maar van een zware haze o.i.d. ga ik al snel om. Dan kan ik niets anders dan liggen en slapen. Een stevige wiet mag je gerust zien als harddrug, die ook behoorlijke (negatieve) gevolgen kan hebben. Alle keren dat ik 'verkeerd ging' op drugs was op THC (wiet), hartkloppingen, een lichte paranoia en zelfs het 'denken dat je dood gaat' heb ik door het roken van een paar jointjes meegemaakt. Ik moet er ook bij vermelden dat ik veel plezier heb gehad van wiet, maar het blijft een drug waar ondanks het stempel softdrug serieus en verstandig mee omgegaan dient te worden.

Formshift

Belezen gebruiker
White_Rabbit zei:
kweet niet zeker of ik aan je mag vragen welke toko in gouda je bent geweest gelet op de forumregels enzo... maar... ben wel benieuwd daar ik in gouda woon en de meeste zo ondertussen wel ken :)

De goeie (op 1 hand te tellen) en de slechte (daar heb je de andere hand voor....+ de resterende 4 vingers van de goeie hand :wink: want zoveel goede shops zijn er nou ook weer niet in gouda)

gr. een gouwenaar

Silverpearl (werd mij verteld) van de Animo... :)

Dirkjan!

Newbie
als je hier troluwens last van krijgt moet je gewoon veel zoets ete (chocola, stroopwafels) hierdoor voel je een stuk beter

Bewild

Bewuste gebruiker
Ben nog nooit echt ziek geworden van weed, al wel een bad trip gehad van weed :( . Maar dat was dan weer iets heel anders, het was niet lichamenlijk maar geestenlijk. Ik had toen echt het gevoel ofk nimeerk on ademen, eerst helemaal nimeer was gewoon ff gestopt me ademen en toenk da doorhad begongk daar dan over te panikeren, dan nadien toenk naar mijn gevoel trug wist hoe het moest moest ik echt veel moeite doen om normaal te ademen, tot ik besefte datk gewoon veel te stoned was en hat allemaal in men koppie zat toen was het weer voorbij en ik kon ik er zelfs om lachen :)

Bovenaan