bad-trip

ilove_paddo

Experimenterende gebruiker
ik heb al vele malen paddo s gedaan soms eenhoge dosering ( 2 bakjes hawaiaanse, ik heb al die keren geweldige trips gehad tot 4 maanden geleden toen ik 2 bakjes hawaiaanse had genomen.

ik kreeg toen de meest verschikelijke badtrip, overal waar ik keek zag ik de meest angstaanjagende monsters en schepsels echt niet normaal meer.
echt non stop de verschiklijkste beelden. er vloog van alles door de muren heen mn handen zaten onder het bloed en ik dacht dat de duivel achter me aan zat en ik lag echt verstijfd van angst op mn bed, ik dacht echt dat ik dood ging ik had nog nooit zoiets verschikelijks meegemaakt.

ik zag echt de verschikelijkste dingen en mijn gedachtes waren toen zo erg verwrongen, op een gegeven moment dacht ik dat ik in de hel terecht was gekomen een soort straf van god.

echt alles wat zich in mijn kamer bevond veranderde in verschiklijke monsters met vlijmscherpe tanden, een moment later een witte hand op mijn schouder met lange zwarte nagels, ik was verbijsterd dat mijn geest zulke creaties kon bedenken.

het was allemaal goed afgelopen ik had wat tijd nodig om dit te verwerken ik heb gister met wat vrienden getript, ik heb een bakje truffels gegeten ik dacht dat er dan niet zoveel mis kon gaan.

ik had toch al zo vaak getript en die bad trip kwam mischien omdat het wat te veel was , maar ook deze trip werd weer bijzonder angstaanjagend al weer vlogen de meest verschikelijke beelden op me af.

heeft iemand anders dit ooit meegemaakt? want dit waren echt niet normale bad trips meer, het leek net alsof ik in de hel terecht was gekomen en kennis mocht maken met al zijn bewoners.

zal dit ooit nog overgaan? want ik durf nu echt nooit meer te trippen met in mn achterhoofd dat dit ooit weer zou kunnen gebeuren.

Welhallodaar

Bewuste gebruiker
Ik begrijp wel dat je het erg vind maar wist je niet?

* het is nep
* het gaat wel weer over
* heb je geen vitamine c of suikers genomen
* heb je niet gewoon teveel genomen
* wat altijd goed gaat kan ook een keer fout gaan
* je gaat toch ooit dood

psysurfer

Belezen gebruiker
misschien zat die andere trip nog in je achterhoofd onbewust.
en plots was het daar. gewoon over je heen laten gaan als je tript.
Het is inderdaad maar nep :)

Henkfloyd

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Wel herkenbaar ja. Enige oplossing is je niet te gaan verzetten, maar je ogen dicht doen en alles accepteren wat er gebeurt. Tis wel eng, maar hou in je achterhoofd dat je tript en er niets met je aan de hand is. Je bent waarschijnlijk gewoon bang dat het weer gebeurt en als je tript denk je daar automatisch een keer aan en gebeurt het ook. Accepteer wat er gebeuren gaat en de weg is vrij naar total ego death :hearteyes:

You can do it :)

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Het klinkt wel mooi en er is niets dat je er tegen kunt doen, dat moet je ook niet willen vind ik. De voorbereidingen kunnen tot in de puntjes perfect zijn, zo'n trip overvalt je en is er denk ik niet voor niets. Dat je het de keer erna weer had zou te maken kunnen hebben met het feit dat er nog dingen uit de eerste onverwerkt zijn gebleven. Neem een periode wat rust wat trippen betreft en geef het later nog een kans.

Oom Klaas

Badass junkie
't Lijkt me ook wel een aardig beangstigende ervaring,
maar als je je nu gewoon wat minder verzet en alles laat gaan.
Accepteer dat het zo is, en go with the flow!
Ik heb ook al meerdere paddo trips gehad, en 2 keer bad (om het maar zo te noemen). De eerste keer was best moeilijk en aardig benauwend om dat moment, maar de tweede keer was ook erg moeilijk maar tegelijk zo geweldig mooi! Ik heb nog nooit zoveel zieke realistische visuals gehad als toen, en heb er ook erg van genoten...

Leer die "bad" trips, want zo bad zijn ze eigenlijk niet, te beheersen.
Als 't je lukt om door dat enge heen te prikken, gaat er een nieuwe trip wereld voor je open :hearteyes:

Adrenochroom

Wijs gebruiker
idd, jij bent ook degene die er een badtrip van maakt, probeer het te zien als een moeilijke ervaring maar daar leer je juist het meest van en heeft als je er goed uit komt ook juist een dik mooie afterglow!

Welhallodaar

Bewuste gebruiker
Ik vond een bad trip ook een keer erg mooi, alles werd zwart voor me ogen vond het wel interressant maar toen viel ik op de grond maar daar kan ik me nauwelijks wat van herrinderen. het was wel wiet

JJJ

Bewuste gebruiker
Inderdaad, je bent het zelf die dit doet! Het is niet de paddenstoel, een bad trip komt niet van buitenaf, maar van binnenuit. En in die zin heb jij er alle invloed op. Let op hoe het fout gaat, hoe de negatieve spiraal in elkaar zit. Je kunt proberen om uit te vinden waar ergens in je hoofd het fout gaat, wat je angst is, en waarom je niet meer kon loslaten. Loslaten is uiteindelijk het advies waar alles op neerkomt, waarmee je het altijd kunt oplossen.

Misschien moet je de volgende keer wat minder nemen, en opletten hoe het gaat. Misschien leer je daarmee ook nog iets over hoe negatieve dingen in jouw hoofd ontstaan en zichzelf versterken :)

raizeredge

Wijs gebruiker
ik ben ervaren genoeg met paddos iets van 6 keer gedaan en ik heb nog nooit dingen gezien zoals monsters of kabouters

acidboy

Badass junkie
'ervaren genoeg' is een zwaar overdreven statement vind ik, lol.

Beter zeg je: ik heb niet zo heel veel ervaring met paddo's, 6 keer gedaan so far, maar nog nooit zoiets gehad.

Adrenochroom

Wijs gebruiker
idd, ik heb het 10+ keer gedaan en zag de laatste paar trips aardig lijpe dingen maar zie mezelf nog niet echt als erg ervaren...

phy

Bewuste gebruiker
Same here.

Als je het maar opbouwt. Heb inmiddels de belangrijkste les geleerd, die ook hier wordt gegeven: let it go!!!

Als je je poot stijf houdt als je struikelt, dan breek je em ook.
Net zo met paddo's.

Tripper

Wijs gebruiker
Ik had 1 keer op Hawaiaanse dat het een beetje demonisch begon te worden, het is jezelf dan ff nuchter denken, ff focussen en dan zakt de wave weer.

Ik heb veel ervaring met paddo's.. Tel kwijt geraakt..

Overcome

Belezen gebruiker
ik denk dat je een soort van switch in je hoofd moet maken, ik denk door die slechte ervaring dat je (onbewust) een soort van angst hebt ontwikkeld, en ik denk dat het belangrijkste is van paddo's dat je er een fijn/veilig gevoel bij hebt... so think positive, en neem niet teveel :wink:.

Bovenaan