pipoxyz zei:
[owja?...proof pls. (bs moet je ook niet gedeeltelijk als waarheid erkennen)
Ehm, voor welk deel precies ? Ik wéét dat het wel mogelijk is om in een trip te blijven hangen, maar alleen omdat ik jou posts over je vriend die erna dacht dat ie een reincarnatie van iemand was enzo, wel eens heb gelezen. Maar daarom staat er ook:
Spor zei:
al komt het natuurlijk bij (grote?) uitzondering wel voor
Dat verhaal van jou geloof ik zeker, maar je zal het toch met me eens zijn dat het niet vaak voor komt ? Ofwel bij "grote uitzondering" ? Als ik ga googelen vind ik vast vanalles, maar dan nog zie ik het niet vaak voorkomen.
Voor het tussen je oren deel heb ik niet echt proof... Ik denk gewoon dat dat zo is, zit tussen mijn oren, en hey, ik ben nog nooit bad gegaan
Hans zei:
Maar ik vraag me wel af of iemand die nooit van een bad trip heeft gehoord fout zou kunnen gaan.
Dat denk ik dan weer wel, of die er nou een woord voor heeft of niet, iemand zal altijd een, zoals wij het noemen "bad trip" kunnen krijgen... Ik heb eens een hoop documentaire's over drugs gedownload, en er zat er ook eentje tussen over LSD & XTC en hoe het is begonnen enzo, en dat er met de komst van die dingen dus ook mensen binnen kwamen die zich in plaats van extra goed, extra slecht voelde. En zodoende is het woord bad trip ontstaan.