Bad Trip

Steffe

Newbie
Hallo! Ik ben 16 jaar een heb al een paar keer geblowd maar had gisteren iets vreselijks voor, ik stak een redelijk straffe joint op en was alleen thuis, opeens voelde ik mijn hart warm worden en het begon te branden, mijn hartslag begon super snel te gaan, mijn mond werd super droog en ik begon te flippen, ik ben op facebook gegaan om hulp te vragen van een makker en zei dat het een "Bad trip" was, hij zei dat ik veel water moest drinken en suikers eten, dat had ik dan ook gedaan maar was niet voorbij, mijn hart ging nog sneller en toen mijn kat mijauwde deed het pijn in mijn hoofd, ik dacht dat ik dood ging gaan aan een hartstilstand want ik voelde mijn hart echt super hard kloppen, dus ik was maar rustig op de zetel gaan liggen met veel snoep, het had nog een 2tal uur geduurd voordat het hellemaal weg was.
Nu was mijn vraag of iemand het zelfde ooit heeft voorgehad en wat kan je eraan doen?
PEACE! :stoned:

Tufnut

Badass junkie
Hasj en wiet kan weleens verkeerd vallen, zeker als je niet zo heel veel ervaring hebt, maar ook bij ervaren blowers. De kunst is je niet te druk te maken en het uit te zitten. Wat eten en drinken wil wel eens helpen. Frisse lucht of verandering van omgeving ook wel, maar het komt er vooral op neer dat je zoiets uit moet zitten en je het jezelf niet moeilijker moet maken dan het is en dus niet moet gaan lopen stressen.

Skippy

Wijs gebruiker
Ik ben wel eens knock out gegaan van wiet, het was raar.
Werd opgevangen door een vriend, voelde zijn handen om me heen, maar voor de rest was ik helemaal slap, voelde niks , zag niks, maar hoorde wel mensen praten.
Buurvrouw wilde meteen 112 bellen.
Ik zei nog in die vriend zn armen hangend, hoeft niet hoor het gaat wel weer.
Flink wat snoep gegeten en een redbull gedronken toen voelde ik me weer super.
Dus suikers helpen altijd en dan kan je maar beter lekker onderuit gaan zitten en idd wachten tot je je wat beter voelt.

je kunt in zo'n geval idd niets anders doen dan wachten tot t over gaat en niet in paniek raken. :)
als je gewoon denk t is de drugs en t gaat zo wel over heb je er een stuk minder last van dan als je gaat denken: o jee nu ga ik dood!

kingpow

Newbie
bij wiet of hasj als je slecht aaan het gaan bent het beste middel er tege vond ik zelf is eens goed lachen maarheel erg hard en gemeend
:grin:

Einstein

Badass junkie
Lichamelijke standaard bijwerkingen van wiet.
Laatst ook meegemaakt dat iemand anders in paniek raakte door snelle hartslag e.d., misschien ben ik dus te naief als ik het vanzelfsprekend vind dat een psychoactief middel eventueel lichamelijke bijwerkingen kan hebben.

achja, zover ik weet gebeurd dit bijna iedereen minimaal 1x in hun leven met wiet. Mij is het ook 1x overkomen, 45 minuten naast een toiletpot gelegen maar wel echt goede tijden daar gehad haha :grin:

NielsjeB

Newbie
nog niet gehad eig blow nu ong 1 jaartje vriend van me heeft gister zn eerste bad trip gehad hij had geblowed op lege maag mr hijs nog neit zo ervaren gelukkig moest hij alleen kotsen mrja hij voelde zich wel de hele middag kut dus heb even voor slaaf gespeeld en gezorgd dat hij zich wat beter voelde :P

persoon

Experimenterende gebruiker
Ik rook nu al bijna 4 jaar wiet maar ben nooit bad gegaan.
Voel je je nou gewoon echt kut?

SoftCruise

Experimenterende gebruiker
Dude !! ik had gister nacht precies hetzelfde. Maar bij mij is het een ander verhaal , ik smoke al 5 jaar en ik voel soms helemaal niks van jonkow ik kan veel hebben echt veel, met drank precies hetzelfde. Maar ik heb dit jaar al 4 keer XTC gedaan 4 weken achter elkaar elke week 1 keer en de laatste keer ging ik best BAD erop door omstandigheden ik voelde me al kut de hele dag maar goed paar dagen later ging ik vet hard smoken zoals normaal !! en toen kwam ik thuis helemaal uitgedroogd( ik moet wel eerlijk zijn ik had heel hard gesport daarvoor en niet gedronken) maar goed ik kwam thuis en ik werd lijk bleek en me ogen werden zwart ook hartkloppingen ik werd gek joh. Ik lachte mezelf haast uit ik d8 heus wtf XD ik had nieteens zo veel gesmoked. Toen ben ik helemaal gestopt met smoken tot gister nu twee maanden verder d8 ik laat ik nog eens een jonko smoken, ik kreeg het gvd gewoon weer !! alsof die XTC ervoor gezorgd heeft dat ik geen Weed meer ken handelen. Omg de gedachtes die door me kop heen raasde jongen echt niet fijn , het is dat ik sterk in me schoenen staa want als je beetje zwak bent kan je zomaar gekke dingen gaan doen hoor. Jongen als dit je weer gebeurt stop gewoon met smoken !! hoe jammer het ook is want het is super gezellig ik doe het al vanaf me 15de ben nu 20 en ik weet 1 ding zeker na gister ben ik echt helemaal officieel gestopt. Geef mij maar een lekker koud biertje :mrgreen:

Stroopwafel

Bewuste gebruiker
hm ervaringen met bad gaan? ja 2 of 3 ofso, van mezelf. Vandaag ging k smoken en n vriend van mij ging bad. Had gekotst en t was gewoon wit, kk vies. maja als je bad gaat is er voor mij maar een manier en dat is afwachten. Tis kut maar als je kijkt hoevaak et bij mij is voorgekomen zo erg ist bij niet. En oja je meot je dus geen zorgen maken daarom ga je bad.

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
*Puffa* zei:
Bad gaan van wiet ?
Waar gaat het heen met de wereld.

Ik kan me er ook weinig bij voorstellen, maar het schijnt toch redelijk vaak voor te komen. Zo ken ik een paar jongens die ooit na het blowen helemaal in paniek raakten en dachten (om één of andere reden) dat ze dood zouden gaan. Voordeel is dat ze daarna nooit meer hebben geblowd, terwijl het echt ervaren blowers waren.

Stroopwafel

Bewuste gebruiker
Nou, het gevoel dat je dood gaat vind ik een beetje overdreven. Zal vast kunnen maar dat heb ik nog nooit gehad. Ik voel me tijdens een bad trip gewoon raar, en kut. En alles is somber en slecht en niet leuk en ik ben misselijk. Zit zeg maar een soort treurige deken over alles heen (een van mij stonede uitspraken tijdens n bad trip.)

Volgens mij zijn de enige dingen waarbij je écht kunt denken dat je doodgaat hallucinogenen, denken jullie niet? (ik spreek niet uit eigen ervaring)

*Puffa*

Newbie
LeonR123 zei:
Nou, het gevoel dat je dood gaat vind ik een beetje overdreven. Zal vast kunnen maar dat heb ik nog nooit gehad. Ik voel me tijdens een bad trip gewoon raar, en kut. En alles is somber en slecht en niet leuk en ik ben misselijk. Zit zeg maar een soort treurige deken over alles heen (een van mij stonede uitspraken tijdens n bad trip.)

Volgens mij zijn de enige dingen waarbij je écht kunt denken dat je doodgaat hallucinogenen, denken jullie niet? (ik spreek niet uit eigen ervaring)
Tot je echt bad gaat.
& niet noodzakelijk.

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter

Ik spreek ook niet uit eigen ervaring, maar die jongens hebben de politie gebeld en zijn naar het ziekenhuis gebracht en dat doe je ook niet voor de grap denk ik.

stevenkeuh

Bewuste gebruiker
puur psychisch lijkt me , ik heb een mooi voorbeeld

We zitten lekker te smoken met wat vrienden , allemaal blij , ontspannen , ... tot A tegen B zegt , 'jij ziet er precies slecht uit' . Hoewel B zich perfect voelde , werd hij plots stil. 2 minuten later werd hij bleek , moest hij overgeven en voelde hij zich inderdaad slecht....

Zelf had in onlangs ook (na 6jaar blowervaring) Plots hartkloppingen , kort van adem. Ik ben even gaan liggen, men mind gereset door wat te neuriën en het ging weer...

Bovenaan