Bad trip?

Beukende Bambi

Experimenterende gebruiker
Afgelopen zondag heb ik iets raars ervaren, ik gebruikte zoals ik wel vaker doe gewoon xtc en speed. Ging de hele dag lekker maar tegen de endshow aan gebeurde er wat raars ik ging overal bekende gezichten zien alsof het me vrienden waren maar als ik naar ze toe liep waren het in een keer hele andere mensen.

Is dit een bad-trip, of was het wat anders en waardoor kan dit gekomen zijn.

Quinn

Bewuste gebruiker
oeh lastig te zeggen, een bad trip gebeurd meestal doordat je niet meer/ of niet loslaat en controle probeert te grijpen. daarintegen zou ik eenbadtrip niet op deze manier omschrijven zoals jij nu doet. als jij het negatief ervaarde is het een bad trip. zoals ik al eerder zei meestal krijg je een bad trip doordat je dus niet loslaat maar het kan ook komen doordat er negatieve gedachten in je hoofdspeelt. probeer voortaan gewoon los te laten en mee tegaan in ander mans vibe als je dit gevoel hebt en niet je eigen vibe proberen te verbeteren. soms is meegaan met de flow beter dan je eigen flow maken.

ik ben daarintegen zelf nog nooit bad gegaan tijdens gebruik van xtc. dus als er mogelijk andere redenen zijn kunnen andere mensen die zelf hiermee ervaring mee hebben dit delen.

in order to control the water you have to become the water - bruce lee

Fool

Badass junkie
Dit zijn gewoon effecten die optreden als je vaker xtc gebruikt, wat aan de hoge kant doseer of gewoon erg moe was.

De psychedelische natuur van mdma komt dan naar boven, en je hersenen zien dingen die op dat moment logisch lijken.

Anderen zien vaak allemaal dranghekken en sta-tafelsstaan, zelf zie ik op de fiets naar huis altijd voor en achter me honden/konijnen/whatever als schaduwen de weg oversteken. :)

MDMAZIING

Badass junkie
Afgelopen zondag heb ik iets raars ervaren, ik gebruikte zoals ik wel vaker doe gewoon xtc en speed. Ging de hele dag lekker maar tegen de endshow aan gebeurde er wat raars ik ging overal bekende gezichten zien alsof het me vrienden waren maar als ik naar ze toe liep waren het in een keer hele andere mensen.

Is dit een bad-trip, of was het wat anders en waardoor kan dit gekomen zijn.
Lijkt gewoon op iets normaals wat je krijgt als je gebruikt. Hoeveel had je op?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
het is maar hoe je het ervaart ( dyslexie confirmed ) right
Ja dat snap ik, maar vroeg het aan de TS omdat ik nergens in die post zag staan dat het een negatieve ervaring geweest zou zijn. Dus vandaar dat ik de link met een bad trip in deze context niet snap.

Beukende Bambi

Ja dat snap ik, maar vroeg het aan de TS omdat ik nergens in die post zag staan dat het een negatieve ervaring geweest zou zijn. Dus vandaar dat ik de link met een bad trip in deze context niet snap.

Het was meer dat ik echt aan het space was. Beetje zonde aangezien ik op een festival stond als ik gwn thuis op de bank zat had ik het wel fijn gevonden.

Ook omdat ik dit niet aan zag komen raakte ik een beetje in paniek wat natuurlijk het domste is.

Had 2 pillen op van 220 mg en iets van 0,7 gram pep getest op 59%.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ik denk dat je gewoon wat veel hebt gebruikt. 440mg mdma en 700mg speed is natuurlijk erg veel voor op ene dag. Dan kan je lichaam en geest gekke dingen met je doen.

MDMAZIING

Badass junkie
Met 440mg mdma vind ik het nog knap dat je alleen vrienden zag , en nog niet zwaarder aan het hallucineren was. :tongueout:

Quinn

Bewuste gebruiker
somebody wanted to slowly die deep inside. . . damm zoveel heb ik nog nooit iemand zien innemen. . . 1,1 g harddrugs in je lichaam lets go

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Mooie combo :thinking: Het hallucineren bleef nog rustig dan. Het was geen badtrip maar zal het wel een bad kater worden of ben je iemand die daar geen last van heeft?

Beukende Bambi

Ben er ook echt niet trots op hoeveel ik heb gebruikt en ga het ook zeker nooit meer doen. Is een domme fout geweest en heb er echt van geleerd.

Heb niet echt last van katers na drugs, me mond is wel helemaal kapot maar daar heb ik altijd last van.

Bovenaan