bad trip

eXeCuze

Bewuste gebruiker
hallo allemaal ik ben al een tijdje op dit forum beetje aan het rondneuezen en heb sinds kort geregristreerd en ik heb in de afgelopen kerstvakantie iets meegemaakt waarvan ik niet precies weet wat het is en ik hoop hier meer duidelijkheid te vinden. ik had samen met 2 vrienden en een vriendin van me een pilletje genomen de gele driehoek was een leuke avond en op ten duur tog maar gaan slapen. het was weer de volgende dag en we begonnen aan de tripchocolade toen we eenmaal lkker aant space waren hebben we allemaal nog een halve gele driehoek bijgepakt. heel de avond liep perfect totdat een vriendin van me opeens begint te hijgen egt niet normaal en spastische bewegingen begint te maken en opeens boef met haar hoofd op een tafeltje valt. ze blijft een paar seconden liggen en een vriend van me voelt even aan haar pols. Geen pols :openmouth: hij voelde voor de zekerheid nog even aan haar nek maar ook daar geen hartslag te bekennen. 3 sec later word ze weer wakker ze kijkt een beetje vaag rond en het verhaaltje begint weer van het begin af aan. ze is toen even frisse lucht gaan halen en daarna gewoon gaan slapen en geen gekke dingen meer gedaan. ik dacht zelf dat ze een hartstilstand heeft gekregen maar kan het eigenlijk moeilijk geloven. ik vraag me nu dus af of het ook daadwerkelijk een hartstilstand is geweest of iets anders als het iets anders is zou ik graag willen weten wat het dan is geweest.
Alvast bedankt

GewoonVOL

Wijs gebruiker
Ik denk dat jouw vriendin het gewoon psychisch en fysiek niet meer trok en daarom zulke verschijnselen vertoondde.
Het kan misschien ook zijn dat ze een bepaalde handicap heeft, en in combinatie met meervoudig gebruik om korte duur zo reageerde op de stoffen.
Ik zou adviseren om naar een arts te gaan voor controle.

eXeCuze

Bewuste gebruiker
mja ze heeft niet echt een handicap maar ze is wel wat kleiner als gemiddeld en we hebben tussen het gebruik genoeg tijd genomen dus daar kan het ook niet aan liggen

Solidius

Badass junkie
eXeCuze zei:
we hebben tussen het gebruik genoeg tijd genomen dus daar kan het ook niet aan liggen

Ojajoh?

eXeCuze zei:
...was een leuke avond en op ten duur tog maar gaan slapen. het was weer de volgende dag en we begonnen aan de tripchocolade toen we eenmaal lkker aant space waren hebben we allemaal nog een halve gele driehoek bijgepakt...

:rolleyes:

flashkop

Bewuste gebruiker
Het zal wel geen hartstilstand zijn geweest, trouwens je moet wel enige kennis hebben om pols of nekslagaders te voelen kloppen bij iemand anders, wat je beter kan checken in zo'n geval is of ze nog ademt.
Het is namelijk ook zo dat je zo'n lage hartslag kan hebben dat je geen pols voelt en dat is wss bij haar gebeurt.
Pas in het vervolg op met combi's he mannen er zijn altijd risico's aan verbonden.
Yoepz

Imke

Badass junkie
flashkop zei:
Het zal wel geen hartstilstand zijn geweest, trouwens je moet wel enige kennis hebben om pols of nekslagaders te voelen kloppen bij iemand anders, wat je beter kan checken in zo'n geval is of ze nog ademt.

Zo moeilijk is dat nochtans niet. En als ze niet meer ademt wil niet zeggen dat haar hart niet meer klopt eh. Maar het kan inderdaad zijn, dat de hartslag bijna niet te voelen is.
Kan het niet zijn dat ze begon te hyperventileren, en dat ze daarna gewoon flauwgevallen is? Een hartstilstand lijkt me echt onwaarschijnlijk.

Bovenaan