Bad?

Psychoticoverdose

Belezen gebruiker
Hallo, ik ben nieuw hier, ik heb tot nu toe alleen softdrugs gebruikt maar wil ook wat meer experimenteren met drugs. Nu had ik een vraagje over LSD: Kun je hier een bad trip van krijgen en hoe kun je deze voorkomen?

Ellesdee

Badass junkie
Het kan gebeuren dat je wordt overweldigd door de intensiteit van de psychedelische ervaring, bijvoorbeeld als gevolg van een te hoge dosis (flippen). Zo'n ervaring kan zeker voor onervaren gebruikers beangstigend zijn, niet alleen door de verwardheid als gevolg van een te hoge dosis, maar ook doordat iemand de stroom van haar of zijn eigen gedachten niet helemaal meer onder controle heeft. In zo'n situatie is het van belang iemand op zijn of haar gemak te stellen door rustig duidelijk te maken dat het een effect van de drug betreft en dat het over korte tijd weer goed zal gaan. Gun de persoon in kwestie zoveel mogelijk rust, het liefst in een vertrouwde omgeving. Het accepteren van de toestand is vaak de eerste stap, die iemand dient te maken om de trip in rustiger vaarwater uit te zitten. Als je je slecht voelt tijdens een trip is het heel belangrijk om je niet te verzetten tegen dat gevoel, maar om mee te gaan in de flow van de trip. Je kan proberen om van omgeving te veranderen, het licht te dimmen en andere muziek op te zetten. Het gebruik van tripmiddelen op een moment, dat je je niet helemaal lekker voelt, vergroot de kans op nare ervaringen tijden de trip en is dus af te raden.

http://www.unitydrugs.nl/index.php?page=drugsdb&sub=lsd

Jeller

Badass junkie
als je niet te hoog doseert en goed voorbereid zal dat wel goed meevallen
bedenk ook tijdens je trip dat het allemaal in je hoofd zit

gonzo

Experimenterende gebruiker
Begin met een beetje. Je zult je prettig voelen en niet te ver weg zijn, maar toch al behoorlijk. Als het je bevalt, kun je daarna nog stoer doen en een hoge dosis nemen.
Belangrijk is dat je je oké voelt voor je eraan begint, en dat je je niet in een beangstigende omgeving of tussen mensen waarvan je niets moet weten bevindt.

Bovenaan