Badtrip door muziek

Frisko

Badass junkie
nee wel de 1ste x dat ik paddestoelen at door een film

denk dat da "braindead" was...

gevolg :kots:

geweldige tijd tough :wave:

Bengt

Bewuste gebruiker
Muziek doet zo veel deugd tijdens een trip, het geeft een extra euforisch gevoel.
Kan je niet bad op gaan.

Vrije Geest

Belezen gebruiker
Kan je niet bad op gaan zeg je :confused:
Geluiden, waaronder muziek dus, zijn bij mij zoo bepalend voor een trip ik moest in een trip een keer 1 minuut hardcore aanhoren en ik ging slecht, kut muziek :smilingimp: :P

Bengt

Bewuste gebruiker
Vrije Geest zei:
Geluiden, waaronder muziek dus, zijn bij mij zoo bepalend voor een trip ik moest in een trip een keer 1 minuut hardcore aanhoren en ik ging slecht, kut muziek :smilingimp: :P

Moet je ook geen muziek opleggen die je niet graag hoort...

Immo

Badass junkie
Ik ben 1 keer in mijn leven fout gegaan en dat kwam door muziek.
Ik was naar mijn mp3 speler aan het luisteren waar goa op stond. Er stonden ongeveer 10 goa nummers op nadat die waren afgelopen kwamen er grindcore nummers achteraan. Toen de grindcore begon schrok ik best wel erg en zette de muziek gelijk uit. Ik ben toen gelijk hard fout gegaan. Ik heb daarna nog een aantal uur vast gezeten in mijn bad trip totdat de trip afgelopen was. Ik heb er wel van geleerd. Nooit meer grindcore tijdens het trippen.

Raoulduke

Belezen gebruiker
Ik wil over 2 weken gaan trippen met wat vrienden in me huiskamer. Ik wil een keer van die ambient muziek gaan uitproberen, maar ik zou niet weten wat omdat ik geen verstand heb van het genre. Weet iemand een album ofzo waar van die zweverige muziek opstaat, het liefst zonder drums enzo.

Bengt

Bewuste gebruiker
Hier een aantal artiesten die lekkere muziek maken.( Tzit veel ambient tussen maar ook niet altijd)

-Spongle
-Bluetech
-Red buddha (Siddhartha in space)

teebo

Bewuste gebruiker
M83 (zeer emotioneel en intensief)
Boards Of Canada (zeer zweverig)
The Flashbulb (iets meer stuikerij doch prachtige deuntjes)

dat zijn mijn favoriete (trip) artiesten, ahoewel je toch wel een paar maand / jaar nodig hebt om ze te ontdekken

Raoulduke

Belezen gebruiker
Net cd besteld van The Future Sounds of London - Lifeforms
Volgens mij ook leuk om te luisteren met een paddestoel op.

Jeller

Badass junkie
Vrije Geest zei:
hardcore zoals Micron en Speedfreak is juist heel psychedelisch!

azgaza

Badass junkie
Ik heb wel eens in een trip alle muziek (inclusief rustige accousistische) gehoord als geruis en gekraak met piepjes, helemaal geen muziek dus. Dat was niet echt leuk, maar lag niet aan de muziek maar aan mijn audio vervormingen.

Bovenaan