Bakken met baard

Vaste klant

Bewuste gebruiker
Hallo

Aankomende zondag gaan een paar vrienden en ik spacecake maken en opeten. En JA Ik weet het, het is al zoo vaak eerder gevraagd Maar ik wil het graag even ter controle omdat je met spacecake redelijk snel fout kan gaan. Nou we zijn met 5 jongen, en we gaan een hele cake maken (dus gewoon een hele bakvorm niet half ofzo). We doen het volgens dit recept << KLIK (voor de slechtziende)
Maarja om het maar even zeker te weten, hoeveel wiet zullen we hierin gooien?
Ook zijn we het er nog niet over uit of we nou gruis of toppen moeten doen want de een zegt dat het geen fuck uitmaakt en de ander zegt dat je veel beter toppen kan doen want dat is veel sterker.
Dus: Toppen of gruis? En waarom?
En: Hoeveel gram zodat (de hele cake verdeeld in 5) iedereen gelijke dosis heeft maar wel gewoon een lekker trip.

Bedankt en sorry voor de vraag die al vaak voorbij is gekomen

VK

Vigilante

Wijs gebruiker
Gooi er 5 gram wiet uit de coffeeshop in, maak een klein cakeje, iedereen een gelijk deel. Dus allemaal 1 gram in een stukje cake, opeten en dan wordt je stoned.

Je kan ook andere hoeveelheden doen maar dat kan je zelf ook wel bedenken toch? T maakt niet uit hoeveel je erin doet, dan eet je toch gewoon meer of minder cake... pff

en je zegt t zelf al, zoek die vraag dan op

Vaste klant

Bewuste gebruiker
Ja maar de reden dat ik het vraag is omdat ik zoveel verschillende berichten zie staan op het internet van iedereen die hun eigen maniertjes weer doen dat het voor mij niet echt duidelijk is en ik er niet fout van wil gaan :confused:
En Hoezo dan wiet ipv gruis?

Vigilante

Wijs gebruiker
Doe waar je zin in hebt.

Reken uit wat voor dosis je binnen wilt krijgen (iets minder dan dat je normaal rookt), doe dat x5, bak een cake, eet 1/5e op. KLAARRRRRRRRRR

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Vaste klant zei:
Ja maar de reden dat ik het vraag is omdat ik zoveel verschillende berichten zie staan op het internet van iedereen die hun eigen maniertjes weer doen dat het voor mij niet echt duidelijk is en ik er niet fout van wil gaan :confused:
En Hoezo dan wiet ipv gruis?

Een gram wiet is voor ervaren blowers wel goed te doen, niet zo ervaren zou ik iets minder doen, of niet meteen hele plak opeten.

als iedereen evenveel binnen moet krijgen ( logisch) moet je wel met wietboter bakken, ben te lui om het recept te lezen, misschien is het al maar vermeld het nog even.

Gruis of toppen maakt geen flikker uit, die gruis komt ook van toppen.. Je kunt het zelfs met bladafval maken. Koop dus lekker 5 gram gruis, heb je minder grind werk ( om wiet boter te maken kun je het best zo fijn mogenlijk maken voor beste thc opname in de boter.)

Succes

geekos

Bewuste gebruiker
Nooit over 1gr/man gaan als het een van de eerste keren is.
Heb echt al stoten zien gebeuren met mensen die net iets te veel cake op hadden :P

jpth

Newbie
Vraagje in het verlengde hiervan.

Ik heb slaapproblemen en vind dat ik hierdoor teveel alcohol gebruik. Wordt dan ook prompt iedere nacht wakker en moet dan weer naar de booz grijpen om te kunnen inslapen.

Heb vroeger veel geblowd (hasj) en sliep daar zo goed op om echt lekker fit wakker te worden.

Ben gestopt met roken en wil daar niet opnieuw mee beginnen. Zou (hasj) spacecake dan een goed alternatief kunnen zijn en is dat een beetje makkelijk verkrijgbaar. (omgeving gooi en vecht)

Thx.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
jpth zei:
Vraagje in het verlengde hiervan.

Ik heb slaapproblemen en vind dat ik hierdoor teveel alcohol gebruik. Wordt dan ook prompt iedere nacht wakker en moet dan weer naar de booz grijpen om te kunnen inslapen.

Heb vroeger veel geblowd (hasj) en sliep daar zo goed op om echt lekker fit wakker te worden.

Ben gestopt met roken en wil daar niet opnieuw mee beginnen. Zou (hasj) spacecake dan een goed alternatief kunnen zijn en is dat een beetje makkelijk verkrijgbaar. (omgeving gooi en vecht)

Thx.

Het ene middel vervangen met het andere? Heb je er zo dadelijk nog een verslaving bij.

Als het echt zo erg is dat je na het inslapen bij het weer nuchter worden gewoon wakker word zou ik eens langs je huisarts gaan. Je krijgt dan gewoon benzo's die ook verslavend zijn maar lijkt mij beter voor je dan elke avond beschonken ( meerdere malen per nacht) te zijn.

Antwoord op je vraag:

Ja dit zou een goed alternatief zijn, het werkt langer waardoor je waarschijnlijk niet zo makkelijk meer wakker word. Of het makkelijk verkrijgbaar is zul je denk ik zelf even moeten vragen, gewoon de coffeeshops langs. Zelf maken is ook erg gemakkelijk.

ilyas

Bewuste gebruiker
geekos zei:
Nooit over 1gr/man gaan als het een van de eerste keren is.
Heb echt al stoten zien gebeuren met mensen die net iets te veel cake op hadden :P
Ik heb ooit eens met mijn stomme kloten 2 gram naar binnengewerkt. Ik ging niet slecht maar ik ging ook niet goed. Echt geen aanrader, 3 uur geen woord gezegd en dan gaan slapen. Ik zag eruit als een zombie en ik deed ook zo.

Bovenaan