Hallo beste drugsforum-leden,
Heb bericht geplaatst,omdat erbij stond: Hier kun je terecht met al je vragen, om je verhaal te delen of gewoon om steun te zoeken.
Bij mij gaat hem hem dan nu vooral dan om verhaal te delen,maar bij mij is het eerder gewoon het doen van mijn verhaal.Ik kan wel praten en steun krijgen,maar ik durf er niet te praten,dan wat er zich soms allemaal bezig houd in mijn hoofd.
Van die H ben ik af,buiten
en farmaceutische drugs na
Mocht ik sommige dingen zeggen die in me omgaan,jullie verklaren me gek,en dat is niet voor aandacht of laat staan voor compassie op te wekken,want dat wil ik helemaal niet.En mocht ik dan zeggen wat er in me omgaat of wat ik zoal wel is zou doen als het er op aan komt,jullie zouden denken of zeggen dat ik echt een ziek of een gek iemand ben.
Ooh,ik hou het erbij,want de gedachte al1 al,doet me weer tranen in ogen,dus hou ik erover op,....
Vind het spijtig dat ik dit forum niet eerder heb gezocht.Ik zou hier eigenlijk al van 2003/2004 moeten geregistreerd staan.Nu ben ik newbie,had ik hier van '03/'04 al geweest en zoals ik doe meerdere keren is kijken
Hadden jullie me mss al wat beter gekend,en had ik zeker al meer reactie's gegeven,onderwerpen en noem maar op. Zou over alles kunnen meepraten hebben,waar ik na kan over praten zijn opiaten en vooral farma's.Groetjes,
Ganja-man
Heb bericht geplaatst,omdat erbij stond: Hier kun je terecht met al je vragen, om je verhaal te delen of gewoon om steun te zoeken.
Bij mij gaat hem hem dan nu vooral dan om verhaal te delen,maar bij mij is het eerder gewoon het doen van mijn verhaal.Ik kan wel praten en steun krijgen,maar ik durf er niet te praten,dan wat er zich soms allemaal bezig houd in mijn hoofd.
Van die H ben ik af,buiten
en farmaceutische drugs naMocht ik sommige dingen zeggen die in me omgaan,jullie verklaren me gek,en dat is niet voor aandacht of laat staan voor compassie op te wekken,want dat wil ik helemaal niet.En mocht ik dan zeggen wat er in me omgaat of wat ik zoal wel is zou doen als het er op aan komt,jullie zouden denken of zeggen dat ik echt een ziek of een gek iemand ben.
Ooh,ik hou het erbij,want de gedachte al1 al,doet me weer tranen in ogen,dus hou ik erover op,....
Vind het spijtig dat ik dit forum niet eerder heb gezocht.Ik zou hier eigenlijk al van 2003/2004 moeten geregistreerd staan.Nu ben ik newbie,had ik hier van '03/'04 al geweest en zoals ik doe meerdere keren is kijken
Ganja-man