Bang/schrik,allemaal voor mijn eigen :-/

Ganja-man

Experimenterende gebruiker
Hallo beste drugsforum-leden,

Heb bericht geplaatst,omdat erbij stond: Hier kun je terecht met al je vragen, om je verhaal te delen of gewoon om steun te zoeken.
Bij mij gaat hem hem dan nu vooral dan om verhaal te delen,maar bij mij is het eerder gewoon het doen van mijn verhaal.Ik kan wel praten en steun krijgen,maar ik durf er niet te praten,dan wat er zich soms allemaal bezig houd in mijn hoofd.

Van die H ben ik af,buiten :smoke: en farmaceutische drugs na

Mocht ik sommige dingen zeggen die in me omgaan,jullie verklaren me gek,en dat is niet voor aandacht of laat staan voor compassie op te wekken,want dat wil ik helemaal niet.En mocht ik dan zeggen wat er in me omgaat of wat ik zoal wel is zou doen als het er op aan komt,jullie zouden denken of zeggen dat ik echt een ziek of een gek iemand ben.
Ooh,ik hou het erbij,want de gedachte al1 al,doet me weer tranen in ogen,dus hou ik erover op,....

Vind het spijtig dat ik dit forum niet eerder heb gezocht.Ik zou hier eigenlijk al van 2003/2004 moeten geregistreerd staan.Nu ben ik newbie,had ik hier van '03/'04 al geweest en zoals ik doe meerdere keren is kijken :) Hadden jullie me mss al wat beter gekend,en had ik zeker al meer reactie's gegeven,onderwerpen en noem maar op. Zou over alles kunnen meepraten hebben,waar ik na kan over praten zijn opiaten en vooral farma's.Groetjes,

Ganja-man :smoke:

Ganja-man

Experimenterende gebruiker
Heb gisteren hierboven iets gepost. Het gaat al enkele jaren goed,alle,dat ik van die H af ben,en alle andere.
Maar ik neem wel mijn onderhoudsdosis methadon,mijn dagelijkse Bob marley's :smoke: ,en belachelijk,veel,veel medicatie,benzo's,zoals snoepjes gdvd en altijd gekanker/gezeik van mijn ouders,broer en zus.Het is altijd iets :cry:
Ben mss geboren voor het ongeluk ipv voor het geluk? Kan niemand vooraf denk ik weten of zeggen :confused: .

Zolang ik maar niets doe wat in mijn 1 ste bericht stond,wat er in m'n koppie soms omgaat.

Ze weten nochtans mijn ouders,broer en zus ook,dat ik van ver,maar gdvd van ver kom!!

Maar dat wil daarom niets zeggen,zullen sommige denken of als je weet dat je veel te veel medicatie neemt,doe er dan wat aan.
Allemaal gemakkelijk gezegd,tog?
Nu niet slecht of kwaad bedoeld. Want alle leden hebben het beste met elkaar voor. Ik dan tog,maar kom,hoe zeggen ze dat; 'het leven gaat voort he,zeggen ze tog? :tearsofjoy: (not)

Groetjes Ganja-man :smoke:

hey,

hoe oud ben je? ik herken dit een beetje.
je bent jezelf nog aan het ontdekken denk ik heb ook veel drugs genomen vroeger (15)ook alleen maar gezeik overal.als ik geen weed had nam ik benzo tranquillizer in grote hoeveelheden (moeder was heel deprissief vroeger en had van alles wat. ( heb 4dubbel gezien :confused:) kon ik dit niet dronk ik wodka toen ff speed in het weekend mijn redding is een opname geweest. ik dacht ook vanalles en nog wat geen psychose ofzo maar jezelf leren kennen en de wereld anders leren zien kan hard zij. met drugs gaat NIET. ook al ben je nu al begin 20 fzo ook dan leer je nog jezelf kennen.

na die opname tot nu heb ik soms nog zo een momenten ik ken me zelf al redelijk goed maar je begint dingen anders te zien of bent ontgoocheld... of is dit niet wat je bedoelt? ik ben nu21 en gebruik buitn weed bij een feestje 1 nacht om de1 of 2maand soms 3weken hangt af van de feestjes.
ik blow wel nog altijd iedere dag want dit helpt me toch om rustig te zijn naar aanleiding van adhd waardoor ik te veel energie heb. maar soms heel soms durf ik niet alleen naar buiten heb dit 2 keer per jaar fzo en ik weet zeker dat het ook door te blowen komt want voor het blowen was ik maar al te enthousiast om naar buiten te gaan erna durfde ik niet meer. en heb ik weer zo een periode van denken maar je moet er het positive uithalen.als je zo denkt hoe depri het ook is het zit allemaal in je hood en alleen jij krijgt het eruit.
de enige oplossing is leren leven zonder iets dat je doet ontsnappen aan de realiteit en de realiteit leren kennen en relativeren want als je steeds opzoek bent naar iets op je maar anders te voelen. natuurlijk krijg je dan rare ideen. ik heb die periode dat ik enkel maar blowde veel geleerd maar het kan pijn doen, heel veel pijn maar er is altijd een oplossing en plots zal je beseffen dat je geuk zelf maakt. Want iedereen krijgt gezeikt iedereen, het is de manier hoe je met gezeik omgaat. maar natuurlijk bij mij was het al zodanig gevorder het gezeik dat het enigste dat echt helpte om de gevoelens zoals jij beschrijft te stoppen na aldat gebruik weg te gaan bíj mijn ouders, ander werk enzovoort.... toen was mijn leven eigenlijk pas inorde en ik denk aangezien al jou dingen dat het ook nietzo goed gaat met je ouders wat jullie ook proberen van de 2kanten blijft er wel ng iets zitten dat niet verteerd geraakt.

ik hoop dat je hier iets aan hebt en dat ik niet naast de kwestie zit
heb ook zodanig slecht gevoeld zoals jou en wil echt dat iedereen zich kan voelen zoals ik me nu voel.
want geluk maak je grotendeels zelf!

Bovenaan