Base rituelen

L

Lid 153090

Gast
Zoals reeds gezegd in mijn andere post (tripreport basecoke) is jejo en dan specifiek base mijn favoriete drug, maar wat er ook fijn aan is zijn onze rituelen. Ik zeg onze omdat ik een vaste base partner heb, een meisje dat bij mij om de hoek woont.

Samen hebben we zo dus onze vaste rituelen. Ik wil liefst rustig in de zetel zitten maar zij wil liefst babbelen, behalve de 1ste minuten na een trek. We doen altijd samen een trek, tegelijk, zij met haar pijp en ik met de mijne. We laten zo ongeveer 15 minuten tussen elke trek.

Dus we doen een trek, houden de rook binnen, en na het uitblazen is het even volledig stil: dan doen we gebarentaal naar elkaar. Daarna gaat zij altijd aan de raam staan en daarna begint ze te babbelen. Ik luister. Daarna gaat ze naar het terras en ik volg en op het terras babbel ik ook, dan zit ik immers niet meer in mijn zetel te genieten en heb ik ook zin om te praten.

Na zo'n 10 minuten roken we een sigaret, sparen we assen en daarna: opnieuw een trek en alles herhaalt zich.

Ahja was ik vergeten dus bij deze: het is ook al gebeurd dat we 1 trek doen en direct erna naar boven om te seksen.

Hebben jullie ook rituelen?

Laatst bewerkt door een moderator:

Hardcore_frk

Badass junkie
Zoals reeds gezegd in mijn andere post (tripreport basecoke) is jejo en dan specifiek base mijn favoriete drug, maar wat er ook fijn aan is zijn onze rituelen. Ik zeg onze omdat ik een vaste base partner heb, een meisje dat bij mij om de hoek woont.

Samen hebben we zo dus onze vaste rituelen. Ik wil liefst rustig in de zetel zitten maar zij wil liefst babbelen, behalve de 1ste minuten na een trek. We doen altijd samen een trek, tegelijk, zij met haar pijp en ik met de mijne. We laten zo ongeveer 15 minuten tussen elke trek.

Dus we doen een trek, houden de rook binnen, en na het uitblazen is het even volledig stil: dan doen we gebarentaal naar elkaar. Daarna gaat zij altijd aan de raam staan en daarna begint ze te babbelen. Ik luister. Daarna gaat ze naar het terras en ik volg en op het terras babbel ik ook, dan zit ik immers niet meer in mijn zetel te genieten en heb ik ook zin om te praten.

Na zo'n 10 minuten roken we een sigaret, sparen we assen en daarna: opnieuw een trek en alles herhaalt zich.

Ahja was ik vergeten dus bij deze: het is ook al gebeurd dat we 1 trek doen en direct erna naar boven om te seksen.

Rituelen heeft iedere drugsgebruiker denk ik wel. Maar ik heb met basen geen ervaring.

Het klinkt eigenlijk best wel eentonig zo'n avondje. De hele tijd bezig zijn met de volgende hit.. Ervaar jij dat ook zo, of is het ook echt wel gezellig?

Wat ik me afvraag: jullie nemen die hit, zijn bloedje geil, gaan naar boven en dan begint de hit alweer uit te werken. Blijven jullie dan hits nemen tijdens de seks, of is dat dan niet meer nodig en gaat alles lekker natuurlijk?

L

Lid 153090

Gast
Het is echt wel gezellig maar langer dan een uurtje of 2 doen wij niet door hoor.

Ja wij gaan dan tussendoor nog wel wat trekjes doen.

Hardcore_frk

Badass junkie
Het is echt wel gezellig maar langer dan een uurtje of 2 doen wij niet door hoor.

Ja wij gaan dan tussendoor nog wel wat trekjes doen.
Oh, dat klinkt nog wel schappelijk inderdaad. Je hoort wel eens over basesessies van meerdere dagen. Dat lijkt me een beetje saai worden na een tijdje..

Grappig dat je tijdens de seks dan ook nog wat trekjes neemt. Maarja, dat moet ook wel met die korte werkingsduur natuurlijk!

Hoe is je hartslag na zo'n avondje?

Flualhamdulillam

Badass junkie
Verdomd creatief, hoor! Als het voor jullie allebei goed werkt en in beide ook voor genoeg voldoening zorgt, vind ik het oprecht een hele mooie (ietwat grappige ook) oplossing. Samenwerking is key ✌🏻🤣

Je spaart het as, van je sigaret? Wat doe je daarmee dan? Is dat wat je noemt ‘jejo’, kan je dat as opnieuw roken voor een ander psychoactief effect? (s)

Hardcore_frk

Badass junkie
Verdomd creatief, hoor! Als het voor jullie allebei goed werkt en in beide ook voor genoeg voldoening zorgt, vind ik het oprecht een hele mooie (ietwat grappige ook) oplossing. Samenwerking is key ✌🏻🤣

Je spaart het as, van je sigaret? Wat doe je daarmee dan? Is dat wat je noemt ‘jejo’, kan je dat as opnieuw roken voor een ander psychoactief effect? (s)
Why die (S) nu dan? Of is het toch een sarcastische vraag? Ik denk dat het tijd is voor een kopje koffie voor mij, haha.

Yeyo = cocaïne.

Flualhamdulillam

Badass junkie
Why die (S) nu dan? Of is het toch een sarcastische vraag? Ik denk dat het tijd is voor een kopje koffie voor mij, haha.
Beetje onduidelijk van mij, ik ben ook geslagen in slapenloosheid door een kut slaapritme, die hardnekkiger is dan ik dacht lol… De eerste helft was serieus, als in: waarom spaar je sigaretten as? Of dat as jejo is, en of je het kan roken, was sarcastisch. 😉

L

Lid 153090

Gast
Mijn hartslag valt wel mee hoor; vlak na een trekje bonkt het wat heftiger maar dat is rap over.

Jejo is inderdaad coke. Die assen gaan op het pijpje zodat je base daarin smelt. Dat kan je effectief nog is uitroken.

Hardcore_frk

Badass junkie
Nog nooit van gehoord! Wat is precies het voordeel van de coke laten smelten in as, te opzichte van het gewoon in je pijpje gooien en roken? Of mis in nogsteeds een detail en begrijp ik het verkeerd? 🤣
Volgens mij smelt het anders weg, ofzo. Maar ben hier ook geen ervaringsdeskundige in. Als ik base zou gaan roken, zou ik het lekker uit zo'n glazen methpijpje doen. Die gebruikte ik vroeger ook voor het roken van (zelfgemaakte) N,N-DMT.

Norakoala

Experimenterende gebruiker

Wat is een zetel? Een stoel? En wat bedoel je met sparen assen? Im confused haha sorry!

Flualhamdulillam

Badass junkie
L

Lid 153090

Gast
Ja, anders rook je op je gaasje en daar moeten assen op.

Ik heb ook een hele hoop glazen pijpjes maar die heb ik enkel graag met Crystal Meth. Of met h3 maar ik geef de voorkeur aan h4 snuiven. Spuiten doe ik niet.

Delgado

Bewuste gebruiker
Nou mijn baserituelen op de keileweg en perron0 geleerd en ergens anders maar weer afgeleerd want die tics van het basen en gedrag wat er in veel gevallen uit voort komt is destructief voor je eigen en de goede mensen om je heen...maar wat ik wel graag liet doen was me laten blowjobben en dan vlak voor toppunt en pijp roken dat was leuk, maar niet meer voor herhaling vatbaar want die downside was het achteraf gezien niet waard, om geestelijk los te komen van die wittesloper heeft echt jaren geduurd en veel vertrouwen gekost.

Bovenaan