basecoke = crack?

supahgrass

Belezen gebruiker
hallo

zondag met paar maten sterke coke gaan halen in antwerp

mijn maat die al jaren coke kuist met amonoiak en base't deed dit nu weer, ik vond het effect veel relaxter dan snuiven, ik kon er ook veel lang mee door dan dat ik hem zou opsnuiven, had er veel mindere mindfuck van dan ik hem zou snuiven. veel verlies was er niet want zoals ik zei het was sterke coke, als je slechte coke kuist schiet er niet veel meer over achteraf...

ik vind het ook relaxter dan snuiven, je pakt een beetje basecoke(crack??), maakt een druppeltje, rookt wat, geef es door...

ik ga in de toekomst vaker roken dan snuiven, persoonlijk vind ik het op alle vlakken beter dan snuiven

nog iemand die ervaring?

ps ik heb geleerd tijdens een cursus dat crack coke is verwerkt met oa. ether. basecoke is dus geen crack??

grtz

davie

Wijs gebruiker
Is crack of base ineens populair aan het worden of zo.

Idd lees eerst eens welke gevolgen er kunnen zijn. Snuif maar gewoon lekker want roken is erg verslavend.

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Basecoke wordt anders klaargemaakt dit vereist een meer profesionele aanpak. (Daardoor is base duurder)
Er komt dan idd ook ether bij kijken wat weer een gevaarlijke stof is. Uiteindelijk levert het dus basecoke op wat het zuiverst is en geloof ik ook poeder ??
Makkelijke manier om coke rookbaar te maken is met ammoniak of maagzout/zuiveringszout uit te koken dit geeft brokjes en is crack. Iets vuiler maar met maagzout vrij schoon (geen ammoniak).
Oja ik doe maar mee met iedereen:
Het is zwaar verslavend ik zou er absoluut geen gewoonte van maken. Dan raak je zeker weten verslaaft. dus SNUIVEN die zooi :grin:

en zoek er idd informatie over op !!

supahgrass

Belezen gebruiker
vind snuiven veel verslavender: dit gaat echt eerst met een super up en dan een zware down, roken vind ik relaxer en heb er veeel minder mindfuck van achteraf.

ik WEET dat je crack maakt met ether, en ik WEET dat je basecoke maakt met amoniak. maar omdat je beide op dezelfde manier rookt en omdat het beide "steentjes" zijn had ik een dus een vraag of dit hetzelfde is of juist niet.

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
supahgrass zei:
vind snuiven veel verslavender: dit gaat echt eerst met een super up en dan een zware down, roken vind ik relaxer en heb er veeel minder mindfuck van achteraf.

ik WEET dat je crack maakt met ether, en ik WEET dat je basecoke maakt met amoniak. maar omdat je beide op dezelfde manier rookt en omdat het beide "steentjes" zijn had ik een dus een vraag of dit hetzelfde is of juist niet.

nee andersom bij het maken van basecoke ontstaat ether of het wordt gebruikt (een van de twee) en crack maak je met amoniak.

Het verschil is base is zuiverder puurder dan crack.

supahgrass

Belezen gebruiker
DonnieDark0 zei:
supahgrass zei:

nee andersom bij het maken van basecoke ontstaat ether of het wordt gebruikt (een van de twee) en crack maak je met amoniak.

hmz strange, ik heb een cursus waar letterlijk instaat dat crack coke + ether is? kan zijn dat je gelijk hebt hoor maar zou me verwonderen als mijn cursist er naast zat, was namelijk drugsexpert.

grtz

MissDior

Bewuste gebruiker
Toen je de eerste keer snoof, had je ook geen super up en zware down, zoals jij het noemt!!!!!!!!!!!!!!!
Dat kwam allemaal pas toen je vaker en meer ging gebruiken.

Het gevoel is zeker lekker, maar ik kan je nu al garanderen, dat als je regelmatig gaat basen, je hartstikke para word!! En niet te vergeten depressief!! Egoistisch ook!
Je leven zal verpest worden erdoor..
Je moet het allemaal lekker zelf weten, maar geloof me, die comeback van base zul je niet leuk vinden..

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
supahgrass zei:
DonnieDark0 zei:
supahgrass zei:

hmz strange, ik heb een cursus waar letterlijk instaat dat crack coke + ether is? kan zijn dat je gelijk hebt hoor maar zou me verwonderen als mijn cursist er naast zat, was namelijk drugsexpert.

grtz
Kijk even bij de volgende link daar wordt duidelijk beschreven hoe crack gemaakt wordt met amoniak en de methode met maagzout
http://www.mainline.nl/nl/home/gez/drugs/right.php#6

Sc0rp10n

Newbie
als het krakt moeten het vlokken zijn...

van basen word je toch oooh zooo rustig...

ik garandeer u, ge zit binnen het jaar vast, zo paranoia als iets...

Allolalie

Bewuste gebruiker
Sc0rp10n zei:
als het krakt moeten het vlokken zijn...

van basen word je toch oooh zooo rustig...

ik garandeer u, ge zit binnen het jaar vast, zo paranoia als iets...

Heer scorpion onthult uzelf, wie bent u en wat is uw doel op dit forum..

Wartaal

Belezen gebruiker
supahgrass zei:

Geloof me roken is veel verslavender ook al denk je eerst van niet. Maargoed + van het roken word je na een aantal keer ook ZWAAR depressief.

angie123

Bewuste gebruiker
Vol houden Kim!!!!!!!!!! Afblijven van die zooi en nooit meer mee beginnen. Het zal altijd in je hoofd blijven zitten (ik kan het weten) maar je KAN er van afblijven als je echt wil. Suc6 !!!!

Kim

Wijs gebruiker
ja het gaat wel maar als ik alleen ben dan heb ik er wel zin in en als ik het ruik ja dan is het gebeurd

TeQ

Bewuste gebruiker
MissDior zei:
Toen je de eerste keer snoof, had je ook geen super up en zware down, zoals jij het noemt!!!!!!!!!!!!!!!
Dat kwam allemaal pas toen je vaker en meer ging gebruiken.

Het gevoel is zeker lekker, maar ik kan je nu al garanderen, dat als je regelmatig gaat basen, je hartstikke para word!! En niet te vergeten depressief!! Egoistisch ook!
Je leven zal verpest worden erdoor..
Je moet het allemaal lekker zelf weten, maar geloof me, die comeback van base zul je niet leuk vinden..

Heb het maar 1 keer gedaan, wat voor mij genoeg is om het bovenstaande dubbel te onderstrepen.

Lees mn artikeltje ook maar even... (in mn signature, klikken op base-coke)

Bovenaan