Hey,
Ikzelf ben bijna een jaar zwaar verslaafd geweest aan basen. Elke dag rookte ik minstens 5 gram... Men gezondheid ging zwaar achteruit, ik woog nog 37 kilo, ik werkte me in nesten met men bankrekening en verloor men job...
Ik heb op 13 februari alles opgebiecht aan men ouders, men vriend en vriendenkring. Ik heb me laten opnemen voor 14 dagen en ben dan naar men ouders gegaan. Mijn ouders hebben al men schulden in orde gebracht en ik heb weer een mooie spaarboek. Mijn vriend heeft me vergeven en steunt me.
Ik ben nog steeds clean, en ben van plan het zo te houden. De craving is soms vreselijk maar ik wil zo een miserie nooit meer meemaken.
Ondertussen is er ADD vastgesteld bij me en moet ik concerta en rilatine pakken.
Ik was verslaafd van de eerste trek... Mensen, begin er niet aan! Probeer het niet!!!!
Ik zie crack-cocaine als de duivel. Het zuigt je mee in een wereld die negatief is.
De laatste maanden was ik paranoia en was ik er van overtuigd dat er geesten in men huis zaten...
Allemaal de gevolgen van base-coke en uitputting.
Ik ben dom geweest het te proberen en ik HOOP dat mensen die het willen proberen er toch nog eens over nadenken.
Sommige mensen hebben een heel sterk karakter en geraken niet verslaafd, maar nog meer mensen zijn er direct aan verslaafd.
Als je coke wil pakken, hou het als party-drug. Snuif een lijn op een feestje en make some fun.
Maar base NOOIT aub.
Ik draag nog steeds gevolgen dat ik dromen heb over drugs en regelmatig vreselijk veel zin heb ik crack... Het maakt een mens soms gek. Maar ik geef niet toe!!!! Ik ben sterker dan dat.
Ik hoop dat mijn schrijven een positieve invloed kan hebben op mensen die willen basen.
Heb je nog vragen kan je me altijd een bericht zenden.
Ook wil ik vragen of er nog mensen zijn die afgekickt zijn van basen en hoe zij er nu mee omgaan... Ik kan ook wel nog wat hulp gebruiken met door deze periode te spartelen.
Dank je
xoxo