Bassleader 16 mei 2007

El Retro

Wijs gebruiker
De line-up is echt niet normaal he. Ik snap niet goed hoe ze het voor elkaar gekregen hebben: zo een line-up en dat nog maar voor de 2de editie.

El Retro

Wijs gebruiker
Dit zeggen ze bij elk event. Is maar gewoon om te dreigen hoor. Ik ga er alleszins nuchter naartoe :sunglasses: .

El Retro

Wijs gebruiker
Whaha dan zal je mij misschien zien. Want ik moet mijn kaarten aan de kassa gaan halen, omdat er geen tijd meer was om ze op te sturen. Ik had mijn kaart 2 maanden geleden al, maar ben die kwijtgespeelt :rolleyes:. Heb een nieuwe besteld, word dus voor 75 euro naar Bassleader :confused:.

***Star_System***

Bewuste gebruiker
El Retro zei:
Whaha dan zal je mij misschien zien. Want ik moet mijn kaarten aan de kassa gaan halen, omdat er geen tijd meer was om ze op te sturen. Ik had mijn kaart 2 maanden geleden al, maar ben die kwijtgespeelt :rolleyes:. Heb een nieuwe besteld, word dus voor 75 euro naar Bassleader :confused:.

dat is wel echt extreem kut :(
ik weet niet hoe dat het daar gaat enz mss kan ik je gratis binnen laten ofzo.
Moet ik natuurlijk wel weten wie je bent haha

tails

Belezen gebruiker
moesten er nu drugshonden zijn hoe kun je het dan fixe om tog iets binnen te krijgen?

trucjes bedoel ik dan :)

Dissonant

Bewuste gebruiker
Gerangschikt qua moeilijkheidsgraad :

- Op voorhand pakken
- inpakken in verschillende lagen zilverpapier met daartussen peper
- anaal

DjTrips

Bewuste gebruiker
héy, héy allemaal buiten afspreken ofzo :tongueout: dan gezellig samen binne gaan :tongueout: ? niet ? denk dat toch idreen voor de schranz room gaat :tongueout: ( ik dan toch, behalve vor 2 live sets van binum & furax, en dan nog endymion)

Psykaholik

Wijs gebruiker
bassleader was echt wel retevet :stoned: :stoned: :stoned:
aangekomen rond 11.30 ofzo en in het begin vreesde ik ervoor dat het echt kut ging worden.
maar na ff daar te zijn en wa rondgewandeld te hebben begon het stillekes aan interesanter te worden.
heb bijna ganse tijd in de schranzz zaal gestaan
marco remus, frank kvitta, sven wittekind waren echt wel retevet :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth:
heb ganse avond gelijk ne gek staan springen en dat voor nuchter te zijn.
moet wel zeggen ik ben echt kapot nu, overal pijn en dringend mijn bed nodig waar ik dus nu ga inkruipen :wave: :wave: :wave:

El Retro

Wijs gebruiker
Jezus Christus wat was dat daar allemaal in die schranz hal zeg! Miss Djaxx, Marco Remus en Frank Kvitta hebben naar mijn mening de pannen van het dak gespeeld. Snoei en snoeiharde schranz! De bas stond ook zeer luid, je kon gewoon niet stilstaan op die muziek.

Sven Wittekind vond ik maar aan de platte kant. Rude Awakening dan weer iets te hard, al begon hij wel goed. Maar in de helft van zijn set begon hij meer industrial hardcore te spelen en dat vind ik maar nix.

In de rest van de hallen ben ik eigenlijk niet geweest. Behalve dan in 2 jumphallen. Maar ik was die muziek al kotsbeu gehoord na een uur. Toen zijn we naar de schranz hal geweest en daar ben ik niet meer uitgekomen.

Conclusie: De schranz daar was echt niet normaal. De verlichting kon beter, veel beter eigenlijk. Het bier ook, want het was Heiniken :confused: :confused: . Maar voor de rest dik feest!

Psykaholik

Wijs gebruiker
El Retro zei:
Jezus Christus wat was dat daar allemaal in die schranz hal zeg! Miss Djaxx, Marco Remus en Frank Kvitta hebben naar mijn mening de pannen van het dak gespeeld. Snoei en snoeiharde schranz! De bas stond ook zeer luid, je kon gewoon niet stilstaan op die muziek.

Sven Wittekind vond ik maar aan de platte kant. Rude Awakening dan weer iets te hard, al begon hij wel goed. Maar in de helft van zijn set begon hij meer industrial hardcore te spelen en dat vind ik maar nix.

In de rest van de hallen ben ik eigenlijk niet geweest. Behalve dan in 2 jumphallen. Maar ik was die muziek al kotsbeu gehoord na een uur. Toen zijn we naar de schranz hal geweest en daar ben ik niet meer uitgekomen.

Conclusie: De schranz daar was echt niet normaal. De verlichting kon beter, veel beter eigenlijk. Het bier ook, want het was Heiniken :confused: :confused: . Maar voor de rest dik feest!
schranzz rules :wave: :wave:
er was wel echt overdreven kwijt volk daar dat was echt niet meer normaal

El Retro

Wijs gebruiker
Ja? Ik vond dat het eigenlijk nog meeviel van scheve mannen. Waar heb jij altijd gestaan? Ik stond in het midden vooraan.

Psykaholik

Wijs gebruiker
El Retro zei:
Ja? Ik vond dat het eigenlijk nog meeviel van scheve mannen. Waar heb jij altijd gestaan? Ik stond in het midden vooraan.
redelijk kort bij de toog de ganse tijd.
maar heb het ook niet echt over de schranzz zaal.
maar die hardcore en jump en hardstyle en weet ik veen wat daar allemaal was. OMFG
ik ben al naar heel veel feesten geweest maar echt gelijk dit had ik het toch nog niet meegemaakt

DjTrips

Bewuste gebruiker
ik vond het helemaal rechtn deure wi !
zeker schranz zaal, miss djax, marco, sven w, frank kvitta,...
zijn dan doorgegaan rond 5u30 om de trein van 6u07 te halen, hebben dan nog gestop in lagoa, en twas er nix vergeleken met bassleader, schranzzaal was gwn SUPREME !

temmy

Experimenterende gebruiker
super feestje, tekroom en optical waren echt knalle geblazen.
alles uit men lijf gestampt(voel het nog zwaar)

Q-ic en ghost meegemaakt in industrial en schranz room en wat een BASS man. geniaal gewoon :mrgreen:

DjTrips

Bewuste gebruiker
El Retro zei:
De bass stond hard he in die schranz. Ik hoor hem nog constant.

ja toen ik van XPO naar het station wou gaan hoorde ik overal nog die bass, twas precies of heel Gent was op Schranz aant gaan ^^

Bovenaan