Psykaholik
Wijs gebruiker
zeer zeker dat ik dat meen, heb de line-up eens tegoei bezien enEl Retro zei:Haha dat meen je niet. Zaalig
.

zeer zeker dat ik dat meen, heb de line-up eens tegoei bezien enEl Retro zei:Haha dat meen je niet. Zaalig
.

en als je niet moest gaan ja mag dat ticket altijd opsturen naar mijn thuis, ik neem het graag in ontvangstst an zei:ik kom normaal ook, heb gratis ticket (als alles goed gaat)![]()

elke hond is er1 teveel als je iets bijhebt...Jeller zei:haha wie heeft je da wijsgemaakt.. er zijn mss 10 drugshonden over heel belgie
ik ga ook nuchter blijven.El Retro zei:Dit zeggen ze bij elk event. Is maar gewoon om te dreigen hoor. Ik ga er alleszins nuchter naartoe.
:P Psykaholik zei:heb mijn kaarten gehaald
dus schranzz is zeker op bassleader aan't schranzen:P
![]()
nee die gaat niet mee, en meeten mij bestEl Retro zei:Psykaholik zei:heb mijn kaarten gehaald
dus schranzz is zeker op bassleader aan't schranzen:P
![]()
w00tw00t. Mss eens meeten ginder in die Schranz-halle. Gaat Frisko ook?

El Retro zei:Whaha dan zal je mij misschien zien. Want ik moet mijn kaarten aan de kassa gaan halen, omdat er geen tijd meer was om ze op te sturen. Ik had mijn kaart 2 maanden geleden al, maar ben die kwijtgespeelt. Heb een nieuwe besteld, word dus voor 75 euro naar Bassleader
.
Psykaholik zei:ik ga ook nuchter blijven.El Retro zei:Dit zeggen ze bij elk event. Is maar gewoon om te dreigen hoor. Ik ga er alleszins nuchter naartoe.
epeleptie gevaar en moet rijden dus

schranzz rulesEl Retro zei:Jezus Christus wat was dat daar allemaal in die schranz hal zeg! Miss Djaxx, Marco Remus en Frank Kvitta hebben naar mijn mening de pannen van het dak gespeeld. Snoei en snoeiharde schranz! De bas stond ook zeer luid, je kon gewoon niet stilstaan op die muziek.
Sven Wittekind vond ik maar aan de platte kant. Rude Awakening dan weer iets te hard, al begon hij wel goed. Maar in de helft van zijn set begon hij meer industrial hardcore te spelen en dat vind ik maar nix.
In de rest van de hallen ben ik eigenlijk niet geweest. Behalve dan in 2 jumphallen. Maar ik was die muziek al kotsbeu gehoord na een uur. Toen zijn we naar de schranz hal geweest en daar ben ik niet meer uitgekomen.
Conclusie: De schranz daar was echt niet normaal. De verlichting kon beter, veel beter eigenlijk. Het bier ook, want het was Heiniken![]()
. Maar voor de rest dik feest!
redelijk kort bij de toog de ganse tijd.El Retro zei:Ja? Ik vond dat het eigenlijk nog meeviel van scheve mannen. Waar heb jij altijd gestaan? Ik stond in het midden vooraan.
El Retro zei:De bass stond hard he in die schranz. Ik hoor hem nog constant.