raizeredge
Wijs gebruiker
herken je wel denk ik. =hoop alleen wat je zelf ook zegt dat ik het niet vergeet .maar gaan we niet van uitLauu zei:jullie herkennen mij toch wel? of moet ik dan gekkebekken gaan trekken? :P
herken je wel denk ik. =hoop alleen wat je zelf ook zegt dat ik het niet vergeet .maar gaan we niet van uitLauu zei:jullie herkennen mij toch wel? of moet ik dan gekkebekken gaan trekken? :P
Pikachu zei:Als ik niet te erg van de kaar ben![]()
ik vond de set up van het mainstage echt kut vorig jaar was veel beter.Pikachu zei:Was echt een superfeest! Heb me zeer goed vermaakt![]()
bij hardcore area was dat ook erg werd er rustig gedraait en dan weer een nummer echt hard maar dat kan ook aan mij hebben gelegen.Play_bunny zei:Ik heb me kostelijk vermaakt![]()
was echt een goed feestje.
Soms werd er een beetje vaag gedraaid en ging het geluid is te hard, maar goed dat doet niets af aan het feit dat ik het een goed feestje vond. Schoonheidsfoutjes zal ik maar zeggen![]()
raizeredge zei:bij hardcore area was dat ook erg werd er rustig gedraait en dan weer een nummer echt hard maar dat kan ook aan mij hebben gelegen.
Play_bunny zei:Bij de early rave leek het af en toe net alsof ze die boxen aan het opblazen waren
, maar van de ene kant vond ik het dit jaar wel iets minder vet dan vorig jaar.ze waren er zobiezo heb er 1 gezien, effe wagten en toen ik hem na binnen gebracht effe zag worden gauw door heen lopenFlip Trip zei:Was wel vet feest idd, meet was ook leuk, haha.
Ik heb naderhand nog best hard liggen trippen in de trein, maar van de ene kant vond ik het dit jaar wel iets minder vet dan vorig jaar.
Er waren trouwens weer honden blijkt uit : http://www.telegraaf.nl/binnenland/4330991/__Aanhoudingen_op_Ground_Zero__.html, maar ik heb gelukkig geen honden gezien. En ik heb toch overal mensen zien snuiven, roken en slikken, haha, ze hebben dus niet goed hun best gedaan.
Alleen nog zo stom dat ik me pin ben vergeten op de weg erheen, haha.
zenuwachtig gemaakt voor niksraizeredge zei:iemand nog gezien dat die danseres van het podium pleurde bij mainstage laatse uurtje
klopt vond het ook slecht dat alles naar de klote niet als afsluiter werd gebruikt want dat gold voor de meesten op het feestLauu zei:raizeredge zei:iemand nog gezien dat die danseres van het podium pleurde bij mainstage laatse uurtje
hoorde het...maar niet gezien...wat zoog Partyraiser hard dat uurtje
raizeredge zei:klopt vond het ook slecht dat alles naar de klote niet als afsluiter werd gebruikt want dat gold voor de meesten op het feestLauu zei:raizeredge zei:iemand nog gezien dat die danseres van het podium pleurde bij mainstage laatse uurtje
Partyraiser zuigt sowiesoLauu zei:raizeredge zei:iemand nog gezien dat die danseres van het podium pleurde bij mainstage laatse uurtje
dat zijn meestal politiehonden, geen drugshonden. daar zijn er nl. maar een paar van in NL.Flip Trip zei:Was wel vet feest idd, meet was ook leuk, haha.
Ik heb naderhand nog best hard liggen trippen in de trein, maar van de ene kant vond ik het dit jaar wel iets minder vet dan vorig jaar.
Er waren trouwens weer honden blijkt uit : http://www.telegraaf.nl/binnenland/4330991/__Aanhoudingen_op_Ground_Zero__.html, maar ik heb gelukkig geen honden gezien. En ik heb toch overal mensen zien snuiven, roken en slikken, haha, ze hebben dus niet goed hun best gedaan.
Alleen nog zo stom dat ik me pin ben vergeten op de weg erheen, haha.
http://www.youtube.com/watch?v=aWR1mh-ixlI hier heb je er nog een filmpje vanPikachu zei:Ja ik zag haar er ook vanaf pleuren, mn vrienden dachten dat ik gewoon aan t spacen was :P
Fijn dat er iig nog iemand het met me eens is dat partyraiser slecht was toen...