Ground Zero - 3 Juli

Lauu

Badass junkie
Helemaal vooraan links van de dj...

---------------------/ DJ \----------------------
Hier

Nigga you dig?

:rock:

Elohtibbar

Badass junkie
Zo moeilijk is dat toch niet? Wij spreken altijd met alle mensen die in het hardstyletopic van fok!-forum posten links vooraan af, en we vinden altijd iedereen. :)

Dopezilla

Badass junkie
Pfoeh, 't was me het nachtje wel. Was al bekaf voordat ik arriveerde maar heb toch nog redelijk uit m'n naad kunnen gaan.

En godver, wat was Radium een teleurstelling. Beetje z'n nieuwe shit draaien en dan nog een track van Angerfist erbij ook. Hopelijk kan ik ooit nog een frenchcore setje van 'm bijwonen.

The Speed Freak was ook nogal mager vond ik.

Helden van de avond waren The Sickest Squad en Delta 9. Pfoeh, die gingen hard!

Olle

Lauu

Badass junkie
The sickest squad waren idd heerlijk hard :rock: Voor mij was ook Kai Tracid heerlijk met veel acid :grin:

De industrial vond ik wat slapjes, terwijl ik er toch tot 5:00 heb gestaan...had het harder verwacht.

candygirl

Belezen gebruiker
Hoi allemaal,

Ground Zero ligt achter ons.. geweldig genoten.. ik dan met name op de Patrol Boat en bij de Bonfire. Waar de onderstaande artiesten hun geluid lieten horen. Trance, techno, HardTrance... heerlijk.... Hou je daar ook van ? En wil je het nog eventjes dunnetjes over doen. EN is IJmuiden niet te ver voor je ??? PB me dan voor een gastlijstplek voor a.s. zaterdag.

CAREFREE ZONE – BONFIRE
21.00 – 22.00 RAUL MUNIZ
22.00 – 23.00 FUNK VILLAGE
23.00 – 00.00 MR JOEY
00.00 – 01.00 MARTIJN VAN LANGEN
01.00 – 01.15 ADULT FORCE FT MC BEER live
01.15 – 02.15 PULLSTAR
02.15 – 03.15 SPIDER
03.15 – 04.15 XO
04.15 – 04.30 ADULT FORCE FT MC BEER live
04.30 – 05.30 STARBANGER & SPECIAL GUEST
05.30 – 06.30 RIDDLES
MC BEER

De time table voor a.s. zaterdag is nog niet bekend. Maar ik garandeer een heerlijk avondje met fantastische sounds en een geweldige sfeer....

Liefs en sweet kiss,
Candy

Dopezilla

Badass junkie
Lauu zei:
De industrial vond ik wat slapjes, terwijl ik er toch tot 5:00 heb gestaan...had het harder verwacht.
Bij het rondjes lopen heeft de industrial area me nooit echt weten te boeien, dus ik ben er niet gestopt.

Olle

Bennie33

Experimenterende gebruiker
Lauu zei:
damn peppi gaat niet goed...iets te hard op je kaak lopen kauwen?

Nee zinloos geweld.. Met stappen 2 klappen niet zien aankomen. Iemand vond het nodig mij te slaan zonder reden.. dus helaas dit feestje gemist:(

SperSIZEboon

Badass junkie
knolselderij zei:
vond dat dit jaar de focus iets teveel op hardstyle lag
daar hoorde ik idd meer mensen over, doen ze denk ik voornamelijk om mensen te trekken...

bij Dominator heb je het dit jaar ook en dat heet nog wel " The hardcore festival "

:rolleyes:

Bovenaan