bedorven wiet?

Ik zou deze bedorven wiet roken om te kijken wat voor effect het heeft

• ja

Stemmen: 1 100,0%
  • nee

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    1

digi

Experimenterende gebruiker
Hallo,

ik hoorde ergens dat als je gewoon wiet nat maakt, en laat bederven..

Dan wordt het bruin van kleur, en als je het dan laat drogen is het
een soort hasj zegmaar, en goed te roken.

Heeft iemand hier ervaring mee?

PaRa[NL]

Bewuste gebruiker
Het is niks voor niks bedorven.
Beetje zonde voor je wiet, niet?
Maar ja zelf weten.

100 post ^^ :stoned:

maiskorrel

Bewuste gebruiker
Je kunt toch best dingen uitproberen? Want als mensen dat niet zouden doen dan bestond er waarschijnlijk ook geen hash en een paar andere drugs :wink:

vlaemink

Belezen gebruiker
Ind gewoon oproken, ge hebt die weed nu tog liggen, van proberen gaat nieman dood en wie weet heb je echt nog iets neig gevonden :beer:

L

Lid 3601

Gast
azgaza zei:
Waarom niet gewoon vers roken? Waarom doet iedereen hier zo ONTZETTEND moeilijk?

Amen to that!

Wiet snuiven, laten bederven,... Waarom makkelijk als het moeilijk kan zeker? :confused:

Usha

Belezen gebruiker
Mijn ouders hadden ooit eens een paar wietplantjes gezet. Netjes geoogst, alles in orde. Bewaren ze die verse wiet toch wel in een plastic doos, alles beschimmeld. Prutsers. :)

Maar ga toch geen goeie wiet verpesten.

sjaartrol

Bewuste gebruiker
maiskorrel zei:
Je kunt toch best dingen uitproberen? Want als mensen dat niet zouden doen dan bestond er waarschijnlijk ook geen hash en een paar andere drugs :wink:

damn, hebt ge de 1ste post wel goe geleze?

die kerel wil dus water over lekker verse wiet kappe en het late rotte... en als het bruin is (hashachtig??? ROT gewoon ja!) t oproke... kweetnie, maar de smaak en kwaliteit van uwe wiet zo verneuke

tga er hier echt verschrikkelijk over prcies :tongueout:

zommes

Badass junkie
Kan je wel ziek van worden, dus ik zou het niet doen. De kans dat je nog meer gifstoffen rookt wordt natuurlijk groter.

Topic verplaatst

Osi`

Bewuste gebruiker
in m'n zakje liggen ook wa kleine bruine stukjes (hasjachtig) en veel goeie wiet, kpleur da er gewoon in en kword vet stoned :)

oproken die handel!

Osi`

Bewuste gebruiker
neje, da boeit ook nie :grin: kzou het verschil tussen schimmel en wiet nie eens weten wrss, schimmel is toch ook groen, kga nie heel m'n wiet onderzoeken enzo zenne. Ik koop en ik rook het op, tis toch op binnen de week :tongueout:

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
K heb wel eens gehad dat ik in een goedkope bui een 5 euro zakje aanschafte bij de krepserigste coffeeshop van Alkmaar (k had geen zin om ver te lopen voor die 5 eu) en er zat één dikke top in het zakje die aan een kant helemaal bruin was..

najah ik heb het gewoon gerookt en ik werd er best stoned van :stoned: maar om nou te zeggen dat het gevoel beter was dan normaal :rolleyes:

mattskovic

Wijs gebruiker
waarom wil ej ingodsnaam wiet alten bederven !!!!!

dit doet me heel hard denken aan die kerel die vroeg dat je wiet zou kunnen snuiven :rolleyes:

waar halen ze het toch vandaan :tongueout:
de topics worden hier gekker met de dag :tongueout:

Bewild

Bewuste gebruiker
Ach, je word er misschien ziek van (misschien is dat wel 1 van de beste highs die je ooit gehad hebt dan, door de koorts dan wel :P ) maar ik zou het gewoon doen alsk jou was :mrgreen:

Bovenaan