Bedreigde Junksoort

Deranged

Badass junkie
Heb een paar keer iets vernomen over dat de Heroine junk in Nederland aan het uitsterven is! :openmouth: Er zouden nog nauwelijks nieuwe bijkomen omdat men steeds meer begrijpt dat het risico to groot is. Denk dat we het qua drugsgebruik toch best goed doen hier in Nederland. Zeker als je kijkt naar Amerika, met hun Crack en tegenwoordig Meth.

Elektronik_dynamite

Badass junkie
ja dat heb ik ook een btje vernomen.... het is allemaal best schokkend eigelijk want zo ook de jeugd van tegenwoordig die rookt veel minder dus de rokers zijn ook aan het uitsterfen vooral de shag rokers....

caatje

Badass junkie
Deranged zei:
Heb een paar keer iets vernomen over dat de Heroine junk in Nederland aan het uitsterven is! :openmouth: Er zouden nog nauwelijks nieuwe bijkomen omdat men steeds meer begrijpt dat het risico to groot is. Denk dat we het qua drugsgebruik toch best goed doen hier in Nederland. Zeker als je kijkt naar Amerika, met hun Crack en tegenwoordig Meth.

Goeie zaak zou ik zeggen. Leuke naam voor de topic by the way

minn

Badass junkie
nahh, volgens mij valt het best wel mee..
kzie er nog genoeg als k ns n keer de stad doorkruis op mn fietsje..
en rokers ook dacht k..

maar als het er minder waren, ist tog alleeen maar beter? :mrgreen:

Deranged

Badass junkie
Denk dat de constante prijsverhoging en het constante geouwehoer uiteindelijk wel hun uitwerking zullen hebben ja.

Chimera

Bewuste gebruiker
Elektronik_dynamite zei:
dallandra zei:
ik blijf bij drum!
en wat als de tabaks kosten nog hoger worden ?

Tja.. Ik schrok laatst wel.. Koop normaal jakobs, maar die hadden ze ergens nie.. Dus ik maar van nelle gekocht... VIJF euro.. Ik zei (in guldens) als het een 10tje wordt stop ik.. Tis inmiddels zo'n 12 gulden.. Das 50 gulden per maand foetsie.. Het gaat nergen meer over..

:rolleyes:

Elektronik_dynamite

Badass junkie
Chimera zei:
Elektronik_dynamite zei:
dallandra zei:
ik blijf bij drum!

Tja.. Ik schrok laatst wel.. Koop normaal jakobs, maar die hadden ze ergens nie.. Dus ik maar van nelle gekocht... VIJF euro.. Ik zei (in guldens) als het een 10tje wordt stop ik.. Tis inmiddels zo'n 12 gulden.. Das 50 gulden per maand foetsie.. Het gaat nergen meer over..

ja daarom koop ik lekker tobacco farm, nahja eigelijk kopen mijn ouders het :flushed: maar het is wel lekker goedkoop ^^ 3,35 voor een pakje :)

BillyBilo

Badass junkie
Elektronik_dynamite zei:
Chimera zei:
Elektronik_dynamite zei:
dallandra zei:
ik blijf bij drum!

ja daarom koop ik lekker tobacco farm, nahja eigelijk kopen mijn ouders het :flushed: maar het is wel lekker goedkoop ^^ 3,35 voor een pakje :)

haha mijn mam's kocht het ook altijd voor mij, en dat terwijl ik al bijna 19 ben :P

caatje

Badass junkie
Mr. XTC zei:
mijn moeder heeft me ooit eens xtc betaalt
wist ze ook waar t geld voor was???? Als ik mn moedertje geld zou vragen voor welke vorm van (soft)drugs dan ook , ik alsnog een slag voor mn hoofd kan krijgen

cunt

Wijs gebruiker
zooo was het maar zo'n feest dat m'n ouders peuken of shag voor me gingen halen! ze hebben nog nooit ook maar iets mee betaald aan mijn rook kosten.

spacekonijn

Badass junkie
ik vraag ook wel eens geld te leen aan mn ouders , en dan is het van 'waarvoor heb je dat nodig ?' en dat antwoord ik 'wiet kopen'.
en dan is het eerst van NOUJA BLABLA:P en dan zeg ik van 'jullie weten toch dat ik blow etc :confused: ' en dan mag t meestal wel.

mn ouders zijn er eigenlijk niet tegen , maar het is een soort van ouder principe om meteen er tegenin te gaan als t iets met drugs te doen heeft

caatje

Badass junkie
zelfs dat willen mn ouders niet weten. Mn ouders zijn van de oude stempel drug is drugs en je beland er door in de goot. :( Das hun mening. En spring laag of hoog ze zijn er niet vanaf te brengen. Ze hebben ooit eens wiet op mn kamer gevonden, Ik dacht dat de hel los brak haha

Elektronik_dynamite

Badass junkie
haha als ik zeg van ey pa mag ik wat geld lenen voor wiet geeft ie me 10 euro voor mij en 50 euro voorzichzelf want dan moet ik ook voor hem nog is gaan halen

cunt

Wijs gebruiker
caatje zei:
zelfs dat willen mn ouders niet weten. Mn ouders zijn van de oude stempel drug is drugs en je beland er door in de goot. :( Das hun mening. En spring laag of hoog ze zijn er niet vanaf te brengen. Ze hebben ooit eens wiet op mn kamer gevonden, Ik dacht dat de hel los brak haha
same here ..

Mr. XTC

Belezen gebruiker
caatje zei:
Mr. XTC zei:
mijn moeder heeft me ooit eens xtc betaalt
wist ze ook waar t geld voor was???? Als ik mn moedertje geld zou vragen voor welke vorm van (soft)drugs dan ook , ik alsnog een slag voor mn hoofd kan krijgen

ze wist waar het voor was want dat heb ik gewoon gezegd

jaja

Bewuste gebruiker
Deranged zei:
Denk dat de constante prijsverhoging en het constante geouwehoer uiteindelijk wel hun uitwerking zullen hebben ja.

Van een prijsverhoging is echter helemaal geen sprake geweest.
Ik ken gasten die eind jaren zeventig (vorige eeuw!) in tijden van schaarste ooit duizend gulden hebben betaald voor een grammetje dope.
Sindsdien zijn de prijzen alleen maar gedaald.

Maar goede zaak dat 't aantal junks afneemt; het blijft rotzooi.

J0rrit

Badass junkie
aan de ene kant denk k t ook maar aan de andere kant, zit r dan ook een draadje los bij ons wij nemen ehm toch :wink:

Bovenaan