Bedreigde Junksoort

Flameon

Badass junkie
Ik heb vorig jaar met onder andere verslaafden heroine daklozen gewerkt. De leeftijd grens ligt gemiddeld zo rond de 30 a 35 jaar schat ik zo.
Je hebt een groot aantal ouderen, maar ik ken ook zeer zeker genoeg jongeren / tussen de 20 en de 30. Waar ik werkte was dat ook een groot deel buitenlands (pools, duits, etc)

Angramar Temenos

Badass junkie
Re:

caatje zei:
zelfs dat willen mn ouders niet weten. Mn ouders zijn van de oude stempel drug is drugs en je beland er door in de goot. :( Das hun mening. En spring laag of hoog ze zijn er niet vanaf te brengen. Ze hebben ooit eens wiet op mn kamer gevonden, Ik dacht dat de hel los brak haha

Same here mate. Bij mij zien ze niet echt een verschil tussen een jointje roken of een soepje maken van je paddo's heel af en toe en elke dag met een extra dikke bloednaald de bruin in je aderen pompen. Drugs zijn drugs en daar blijf je met je fikken vanaf.

Riel

Bewuste gebruiker
en een biertje mag dan waarschijnlijk weer wel :tearsofjoy:

wat volgens mij ook heel goed bijdraagt aan het weerhouden om aan de heroine te gaan zijn die films over harddrugs waarbij het altijd slecht afloopt met die mensen. iedereen weet gewoon bij het woord heroine daar moet ik van afblijven.

Welhallodaar

Bewuste gebruiker
Mijn moeder helpt me met het verzorgen van mijn san pedro en 7 wiet plantjes
en in het weekend krijg ik altijd bier, maar roken mag ik niet :(

Debris

Bewuste gebruiker
Beter kijken dan, zie nog regelmatig mensen een shot zetten of wat bruin spul oproken.
Maar daar blijf ik liever bij uit de buurt.

zommes

Badass junkie
Debris zei:
Beter kijken dan, zie nog regelmatig mensen een shot zetten of wat bruin spul oproken.
Maar daar blijf ik liever bij uit de buurt.

Je blijft liever uit de buurt van mensen die je nog regelmatig ziet? Volgens mij gaat er iets mis.

Bovenaan