Beetje balen dit.

EendjeKwak

Newbie
Oke geen idee, waar ik dit onder moest plaatsen. Dus ik heb het maar even hier onder gegooid.

Opzich ben ik nog een beetje nieuw in de drugswereld, en ja hier en daar wat uitgeprobeerd en dat liep de laatste 2 keer niet heel erg lekker.

Mn vriend had me voorgesteld om eens 2CB te gaan doen, nu heb ik het niet zo op dit soort drugs. Maar ik stond er compleet voor open, om iets nieuws leuks uit te proberen.
Dus oke, we gaan 2cb doen.
Lekker in de avond op de bank, met wat muziekjes op niet te gek niet te wild. Was toch wel nieuwsgierig met wat het met me zou doen.
Dus hots hots 2cb erin , ik wist dat het langer zou duren met inwerken dus wachtte het rustig af.

Heel langzaam begon het, de gordijnen begonnen te dansen , en de wolken een beetje te golven. Allemaal superleuk, ondertussen kwamen zijn broer en vriendin thuis, die trokken allemaal gekke bekken. Ik vermaakte me priiiiiiima.

Maar toen , wat er gebeurde , geen idee. Ik voelde me moe, en ben in bed gaan liggen gewoon om even op mezelf te zijn. En vanaf dat moment ging alles fout, volgens iedereen (heb hier zelf niet echt benul van gehad) kroop ik heel erg in mezelf. Ik had het gevoel alsof er mensen ruzie hadden, en alsof ik niet was op de plaats waar ik was, daardoor bleef ik steeds vragen, zit ik wel op bed ? Ben jij wel diegene die hier echt is ? Ik snapte er helemaal niks meer van. Mn vriend , zijn broer en vriendin waren zo lief voor me en hebben zoveel voor me gedaan, gaan wandelen, me geknuffeld en alles maar niets hielp.

Ik had ook het idee alsof ik alles 5x opnieuw meemaakte, met het wandelen dacht ik dat een auto me aangereden had en alles. Heel vreemd, en opzich wel beangstigend.

Nou het begon uit te werken, ik alleen zittend op bed begon bij te komen. Werd weer een stuk rustiger, en het vreemde was, ik kon alles maar dan ook echt alles precies navertellen. Opzich, wel grappig want ik heb er wel van genoten en keihard om mezelf gelachen wat er allemaal wel niet aan de hand was.

Helaas is dit nog een 2de x fout gegaan, en dat ging nog een stapje erger. Ben er goed bovenop gekomen, maar het was niet fijn.

Daarmee kortgesloten, dat dit soort drugs helaas niks voor me zijn. Jammer, maarja het zit helaas niet anders. Toch zit ik er wel mee, en daarom dat ik dit bericht typ. Heeft er iemand een idee , wat dit is en wat ik er aan kan doen? Want , ik heb er interesse in , en zou het graag wel nog es willen proberen. Maar dan misschien een hele lage dosering, of iets anders?

Verder ben ik helemaal gezond, ik doe drugs op zn tijd en niet te vaak, laat zeggen de vuistregel ongeveer eens in de 3/4 maanden. Meestal ook thuis, omdat ik dan toch op een veiligere plek ben.

Nachtuiltje

Newbie
Misschien was je setting niet goed? Of heb je veel stress/dingen waar je mee zit etc?

En inderdaad: heb je ze getest? En hoeveelheid? Misschien teveel voor eerste keer?

Vriend van me had ongeveer dezelfde ervaring. Maar doordat de sitter toen 1 verkeerd woord zei, werd zijn gedachtengang compleet anders en begon hij na te denken over het leven etcetera.

Zo zie je maar hoeveel invloed je omgeving kan hebben. Niet dat dit bij jou perse is gebeurd. Maar kan zijn.

EendjeKwak

Newbie
De eerste x had ik een hele van 20mg, en de tweede keer heb ik er een halve van genomen.

Ze waren wel getest.

Ik had geen idee dat setting er ook mee te maken kon hebben ! Het moment dat die broer thuiskwam , toen begon het te verranderen. Misschien idd voor een volgende keer alleen met zn tweetjes

En inderdaad ik zit momenteel wel met wat dingen. Ik denk dat dit veel duidelijk maakt inderdaad.

Heel erg bedankt voor jullie reacties in iedergeval !

Bovenaan