beetje domme vraag wellicht

darkbull

Bewuste gebruiker
heb gister voor de derde keer een jointje gerookt
(eerste keer harstikke ziek, dat was maaaaaaanden geleden, tweede keer 2 weken; heerlijk relaxed en gister dus de 3e keer)

heb er maar een paar hijsen van genomen, dan ben ik al knetterstoned, maar uh... kun je die peuk een andere keer verder roken of gooi je em gewoon weg?
stomme vraag denk ik.. maar ik wil wel graag antwoord :grin:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Een jointje draai je met rijstevloei, dat is papier dat stopt met branden wanneer jij stopt met hijsen. (niet direct, 1 minuutje later).

Wanneer je dus voldoende hebt gerookt, kun je de joint zeker wegleggen (gewoon in de asbak bijv.) en de volgende keer verder roken. Wel vind ik ze dan de eerste paar hijsjes wat naar as smaken, maar werken doen ze dan zeker nog!

Wanneer je ze niet vanaf de eerste keer roken kunt wegleggen tot de volgende keer, maar moet meenemen.... Dan kun je ze bijv in zo'n jointbuisje stoppen. Dit verergerd de as-smaak behoorlijk, en bevorderd de smaak echt niet. Maar wederom werktie nog wel steeds..

Maddog

Bewuste gebruiker
tja de smaak, ik heb nooit wiet gerookt omdat het zo lekker smaakt :grin:

ne je kan nee joint gewoon ui laten doven en de volgende ochtend verder roken

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik heb ondanks de vele jointjes er ook nog geen een écht lekker gevonden...

Maar ik vind dat er nog wel een aanzienlijk verschil zit tussen rookbaar en ranzig.
Een joint die uit gegaan is, en daarna in een jointbuisje gestopt is om hem 3 dagen laten weer op te roken vind ik ranzig.

Bovenaan