Beetje vreemd...

Shiva1982

Belezen gebruiker
Ik heb misschien een beetje een vreemde vraag, maar hoop toch van iemand een serieus antwoord te krijgen. Nou ja, niet geschoten is altijd mis... :flushed:

Vrijdagavond / nacht heb ik op een paar jointjes na helemaal geen drugs gebruikt. Zaterdagochtend werd ik wakker met een gevoel in m'n lichaam of ik aan de xtc ofzo had gezeten. Knallende koppijn, een slap gevoel in m'n lijf en een triloog. Kortom, allemaal symptonen die ik heb als ik drugs gebruikt heb.

Eerst schoof ik dat af op enigszins oververmoeidheid. Later bedacht ik dat ik niet zó oververmoeid was, niets geks gedaan ofzow.

Maar nu heb ik vrijdagnacht dus naast iemand op de bank gezeten die z'n bal speed uit de vriezer aan het afschrapen was om in pakkies te doen. Zou het kunnen dat die speed mijn "kater" heeft veroorzaakt?

DreamWeaver

Badass junkie
Een vriend van me heeft laatst een ons pep afgewogen en in sealtjes gedaan, dat leverde een staat van algemene vercracktheid op. Huge koppijn etc.

Shiva1982

Belezen gebruiker
Ik had er misschien ff bij moeten zeggen dat ik dagelijks blow. Vooral voor het slapen, anders lig ik uren naar het plafond te staren. Dus door het blowen en stoned in slaap vallen kan het niet gekomen zijn.

Hype

Bewuste gebruiker
Shiva1982 zei:
Ik had er misschien ff bij moeten zeggen dat ik dagelijks blow. Vooral voor het slapen, anders lig ik uren naar het plafond te staren. Dus door het blowen en stoned in slaap vallen kan het niet gekomen zijn.
al excuus van te voren, maar kip/ei?

Phreakingout

Bewuste gebruiker
Waarom in het Speed sub-forum? :P

Nee maar dat kan best toch? Ik bedoel Cannabis valt ook nog steeds onder de drogerende middelen, en hoe je het ook went of keert. Alle soorten van drugs voelen wel heel ergens hetzelfde, helemaal als het uitgewerkt is. Denk er ook aan dat Weed wat eerdere drugservaringen, gevoelens naar boven kan halen ( Flashbacks ), en je dus het een en ander kan voelen. Dit lijkt mij wel een logische verklaring..

Phreakingout

Bewuste gebruiker
Phreakingout zei:
Waarom in het Speed sub-forum? :P

Nee maar dat kan best toch? Ik bedoel Cannabis valt ook nog steeds onder de drogerende middelen, en hoe je het ook went of keert. Alle soorten van drugs voelen wel heel ergens hetzelfde, helemaal als het uitgewerkt is ( bedoel dus het "ge-drogeerd" gevoel ). Denk er ook aan dat Weed wat eerdere drugservaringen, gevoelens naar boven kan halen ( Flashbacks ), en je dus het een en ander kan voelen. Dit lijkt mij wel een logische verklaring..

Bovenaan