_shikantaza
Badass junkie
Ga nou niet zelf lopen klooien. Het zou me verbazen als je ‘t langer dan 3 dagen volhoudt. Ga nou eens luisteren eigenwijze drol.Klopt ik begin nu gwn met mijn eigen schema en ik bel maandag.
Ga nou niet zelf lopen klooien. Het zou me verbazen als je ‘t langer dan 3 dagen volhoudt. Ga nou eens luisteren eigenwijze drol.Klopt ik begin nu gwn met mijn eigen schema en ik bel maandag.
jij bent nog hoopvol met je 3dagen ik schat het veel korter inGa nou niet zelf lopen klooien. Het zou me verbazen als je ‘t langer dan 3 dagen volhoudt. Ga nou eens luisteren eigenwijze drol.
Dat je er niks van voelt betekent niet dat het niks doet.Die mdma heeft niks gedaan het was nihil. Ik denk dat die hele hoge doseringen de citalopram miss ook blokt
De feedback op je afbouwschema is 'wacht op je behandelplan.'Ja maar dat mdma kon ook 2cb zijn het was echt nihil wat ik nam. Ik voelde wr ook niks van. Trouwens als iemand feedback heeft op mijn afbouwschema laat het mij even weten. Ik heb het schema gemaakt via het internet.
Heb je dus zegmaar 30x gehad.Sorry voor iedereen wou jullie niet boos maken.. Wou alleen antwoord wat ik nu moet doen met die xanax dosering
Kunnen we regelen. U vraagt wij draaien. Heb je een maand om terug te lezen welke adviezen je hier allemaal hebt gehad en daar wat mee te doen.Nou ja prima laten we het zo spreek jullie wel over een maand
2weekwelke dosering heb je hoevaak geslikt ?
hoeveel dagen al meer dan 2mg?
Ik ben heel negatief. Daarom voel ik mij ook zo slecht. Dat is het probleem. Continu terug denken aan het verleden “oh wat ben ik een slecht mens”. Maar de citalopram en afbouw van xanax zal ik met de arts en psychiater moeten afstemmen.Jezelf een spiegel voorzetten en eens rustig de afgelopen weken analyseren?
Klinkt makkelijker dan het is.
SLACHTOFFERROLIk ben heel negatief. Daarom voel ik mij ook zo slecht. Dat is het probleem. Continu terug denken aan het verleden “oh wat ben ik een slecht mens”. Maar de citalopram en afbouw van xanax zal ik met de arts en psychiater moeten afstemmen.
Niet ooit. Een maand forumpauze lijkt me oprecht een heel goede zet voor je @trippymeeuwSLACHTOFFERROL
Wanneer dringt het nou eens tot je door?
Ik snap het gewoon niet wrm alles mij zo aangrijotSLACHTOFFERROL
Wanneer dringt het nou eens tot je door?
Effe dimmen jaik begin ook wel een beetje op het punt "boeit me niet " te komen
meer dan logisch gast doet niks met al het adviesEffe dimmen ja
Als je je blijft focussen op het slechte, is er geen ruimte meer om het goede op te merken.Ik snap het gewoon niet wrm alles mij zo aangrijot
Nogmaals ga dit lezen!!Ik snap het gewoon niet wrm alles mij zo aangrijot
Ik denk dat je het beste jezelf kunt verkleden als een mosselkotter en dan een dansje doen voor een kilo zoute drop.Sorry voor iedereen wou jullie niet boos maken.. Wou alleen antwoord wat ik nu moet doen met die xanax dosering
Dat zeiden we al twee weken en toen was jij 't die zo'n reacties gaf.meer dan logisch gast doet niks met al het advies
en ik mag zeg wat ik er van vind
ah op die manierDat zeiden we al twee weken en toen was jij 't die zo'n reacties gaf.
Het sarcasme ging aan je neus voorbij.
*modknip*
Als heel z'n verhaal klopt. Zelf heb ik daar grote twijfels over.Jij wou advies? nou dan krijg je advies!
Weet je nog dat je die foto plaatste? Dat je s’nachts naar het spoor bent gelopen, en het allemaal niet meer zag zitten?
Besef jij je nu wel dat je qwa middelengebruik nu dieper in de shit zit als toen? Je glijdt letterlijk de afgrond in. Als jij nu niet serieus hulp gaat zoeken, en het probleem aanpakt, dan gaat dit echt verkeerd met je aflopen.
Je bent mentaal heel onstabiel, er hoeft maar een tegenslag te gebeuren zoals je relatie die klapt ( die is overigens al niet al te best door alle 1 richtingsverkeer van haar kant ) en dan?… Wat ga je dan doen ?
Je zakt steeds dieper en dieper weg, maar ergens heb je een keer de bodem, en dan is het klaar…afgelopen….over en uit.
Jij wou advies? nou dan krijg je advies!
Weet je nog dat je die foto plaatste? Dat je s’nachts naar het spoor bent gelopen, en het allemaal niet meer zag zitten?
Besef jij je nu wel dat je qwa middelengebruik nu dieper in de shit zit als toen? Je glijdt letterlijk de afgrond in. Als jij nu niet serieus hulp gaat zoeken, en het probleem aanpakt, dan gaat dit echt verkeerd met je aflopen.
Je bent mentaal heel onstabiel, er hoeft maar een tegenslag te gebeuren zoals je relatie die klapt ( die is overigens al niet al te best door alle 1 richtingsverkeer van haar kant ) en dan?… Wat ga je dan doen ?
Je zakt steeds dieper en dieper weg, maar ergens heb je een keer de bodem, en dan is het klaar…afgelopen….over en uit.
Ik zeg altijd...kaassaus stelt niets voor zonder macaroniIk zeg altijd:
het leven is hard, maar een trein is harder
Harde aanpak is idd nodig, slachtofferrol is ego, en zolang je vast zit in je ego blijf je je trauma’s definiëren naar wie je nu bent, ik ben slachtoffer geweest van huiselijk geweld, overspel, seksueel misbruik . En jaren mijn ego vullen met woede, ptss, wantrouwen, onzekerheid.Jezus @trippymeeuw, je benzo extreem opschroeven, benzooi combineren met alcohol (niet doen!!!) en dan maar huilen dat je er niks aan kunt doen en huilen dat je niet kunt huilen.
Sorry not sorry voor de ongevoelige reactie, maar man the fuck up man.
Mensen proberen je hier ook te helpen hè, maar je gooit er met de pet naar. Stap nou eens uit die zielige slachtoffer rol en ga goeie dingen doen. Wat je problemen nu ook zijn, op deze manier ga je straks nog veel grotere problemen krijgen.
Niet zo'n liefdevolle reactie van mij, maar volgens mij werkt dat ook helemaal niet bij jou.
Nee ben officieel gediagnostiseerd met ADHD/ODD en gegeneraliseerde angst/paniekstoornis.Heb jij je ooit laten testen op autisme?
adhd valt onder ASS autismespectrumstoornis volgens de nieuwste DSMNee ben officieel gediagnostiseerd met ADHD/ODD en gegeneraliseerde angst/paniekstoornis.
Bro jij moet erg uit je mond houden jij bent laatst geklemd door de popo’s omdat je een psychose zat.wtf hoe erg ben je dan
Je hebt helemaal gelijk. Ik weet ook precies hoe het gaat eindigen als ik niet mijn best ga doen vanaf 8augustus. Ik ben mentaal altijd al heel onstabiel geweest ik weet het gewoon allemaal niet meer ik ben zo in de war. Ik pak die 180% hulp aan ook al moet ik klinisch.Jij wou advies? nou dan krijg je advies!
Niet vanaf 8 aug. Nu zou je ook al je best kunnen doen.Je hebt helemaal gelijk. Ik weet ook precies hoe het gaat eindigen als ik niet mijn best ga doen vanaf 8augustus. Ik ben mentaal altijd al heel onstabiel geweest ik weet het gewoon allemaal niet meer ik ben zo in de war. Ik pak die 180% hulp aan ook al moet ik klinisch.
Mocht die scenario gaan gebeuren dan zou ik niet meer lang in leven zijn of ik zou het vooral in uitgaan gaan zoeken.
Nee maar je mag wel een beetje met wat meer respect praten. Jij begint zo tegen mij te doen. Ik heb je toen ook gesteund. Stoer man dat je geen meds nodig hebt voel je je nu de echte GDiagnose
Antisociale persoonlijkheidsstoornis (301.7)
Autismespectrumstoornis (299.00)
Aandachtsdeficiëntie-/hyperactiviteitsstoornis: gecombineerd beeld (314.01)
Posttraumatische stressstoornis (incl. de posttraumatische-stressstoornis bij kinderen van 6 jaar en jonger) (309.81)
zo mijn diagnose met je bro , ik ben je mattie niet en die psychose was door de drugs waar ik al bijna 4 weken clean van ik heb geen meds nodig
Ja heb gister 2mg minder genomen dan normaal.Niet vanaf 8 aug. Nu zou je ook al je best kunnen doen.
ik geef je genoeg respect en andere mensen ook door je ondanks alles nog advies te gevenNee maar je mag wel een beetje met wat meer respect praten. Jij begint zo tegen mij te doen. Ik heb je toen ook gesteund. Stoer man dat je geen meds nodig hebt voel je je nu de echte G