Beginnende hasj verslaving

MR_CHIP

Badass junkie
Ga nou niet zelf lopen klooien. Het zou me verbazen als je ‘t langer dan 3 dagen volhoudt. Ga nou eens luisteren eigenwijze drol.
jij bent nog hoopvol met je 3dagen ik schat het veel korter in
hij kan niet omgaan met zichzelf en dan op eigen houtje willen afbouwen is vragen om problemen binnen 1 dag m.i , wil je suicidiaal worden en dan dankzij je afbouw ook echt een poging doen met de kans dat het lukt

houd je dosering aan dat wat je enigzins stabiel houd en wacht tot maandag

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Die mdma heeft niks gedaan het was nihil. Ik denk dat die hele hoge doseringen de citalopram miss ook blokt
Dat je er niks van voelt betekent niet dat het niks doet.
Ja maar dat mdma kon ook 2cb zijn het was echt nihil wat ik nam. Ik voelde wr ook niks van. Trouwens als iemand feedback heeft op mijn afbouwschema laat het mij even weten. Ik heb het schema gemaakt via het internet.
De feedback op je afbouwschema is 'wacht op je behandelplan.'

Maar dat wil je niet horen dus blijf je drammen om advies, waarop je meermaals hetzelfde advies krijgt en je vervolgens zegt 'geef gewoon advies'.

Het houd een keer op he?

En niet je medicatie aan je vriendin geven en je relatie nog meer verzieken dan je al hebt gedaan de afgelopen tijd.

Sorry voor iedereen wou jullie niet boos maken.. Wou alleen antwoord wat ik nu moet doen met die xanax dosering
Heb je dus zegmaar 30x gehad.

Ben je net zo verslaafd aan een steeds hogere dosering negatieve aandacht en tips om te negeren als aan xanax?

NIET VERDER VERHOGEN, NIET ZELF GAAN AFBOUWEN
Nou ja prima laten we het zo spreek jullie wel over een maand
Kunnen we regelen. U vraagt wij draaien. Heb je een maand om terug te lezen welke adviezen je hier allemaal hebt gehad en daar wat mee te doen.

AntiBenzo1312

Badass junkie
Jezelf een spiegel voorzetten en eens rustig de afgelopen weken analyseren?
Klinkt makkelijker dan het is.
Ik ben heel negatief. Daarom voel ik mij ook zo slecht. Dat is het probleem. Continu terug denken aan het verleden “oh wat ben ik een slecht mens”. Maar de citalopram en afbouw van xanax zal ik met de arts en psychiater moeten afstemmen.

Laatst bewerkt:

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ik snap het gewoon niet wrm alles mij zo aangrijot
Als je je blijft focussen op het slechte, is er geen ruimte meer om het goede op te merken.

Je trekt aan waar je je op richt. Het universum ziet geen goed en kwaad, alleen wij mensen doen dat. Dus als je je heel erg gaat richten op de dingen die fout gaan, "denkt" het universum: "ah, trippymeeuw richt zich op die dingen, dus geef ik hem nog wat meer van dat want blijkbaar wil hij dat".

Het zijn vaak ook op het eerste oog kleine dingen. Neem nou je avatar: het lijkt onschuldig, maar je legt de focus op Xanax: verdoving. Waarom niet richten op iets positiefs, iets opbouwends? Iets waar je naartoe wilt met je leven?

Ook het opmerken van kleine dingetjes die goed gaan: merk ze op en wees er dankbaar voor dat ze op je pad komen en je in staat stellen te groeien. Dankbaarheid is 1 van de grootste katalysators/krachten die er zijn om een leven positief om te gooien.

Maar dat lukt allemaal niet als je die dingen niet opmerkt en niet erkend en alleen maar jezelf ziet als een onfortuinlijk slachtoffer. Sommigen zullen dit afdoen als zweverige BS, maar de wereld zal jouw eigen beeld van jezelf maar al te graag terug bevestigen aan jou in de vorm van meer "pech". Het is neutraal, het weerspiegelt alleen maar aan je terug (in de werkelijke wereld voor je neus) wat je alreeds over jezelf denkt.

Dat patroon moet gebroken worden, door te beginnen te richten op positieve doelen en dankbaarheid voor wat wél goed gaat.

Je gaat nu een zware tijd tegemoet met je benzo afkick. Ik denk dat je de luxe niet meer hebt om zo onbewust door het leven te gaan. Focus: wat is belangrijk? Waar wil ik heen? Wat gaat wél goed? Hoe reageert mijn wereld als ik me niet als slachtoffer ervan opstel?

Je kunt hier denk ik goed doorheen komen áls je die focus op de goede dingen hebt.

N3K0

Badass junkie
Ik snap het gewoon niet wrm alles mij zo aangrijot
Nogmaals ga dit lezen!!

Je roept en jankt alleen maar. Maar doet verders niks.
Op die site staan nog veel meer dingen waar je iets aan kan hebben.

Voor jou een klein stukje uitleg.

Een slachtofferrol aannemen is een vorm van beschuldigen en/of klagen zonder verantwoordelijkheid te nemen. Dit wordt een vicieuze cirkel. Je blijft maar verwijten of zelfverwijten. Blijven hangen in een slachtofferrol is funest. Het zal je op geen enkele manier verder helpen.

Spatsen

Belezen gebruiker

Jij wou advies? nou dan krijg je advies!

Weet je nog dat je die foto plaatste? Dat je s’nachts naar het spoor bent gelopen, en het allemaal niet meer zag zitten?

Besef jij je nu wel dat je qwa middelengebruik nu dieper in de shit zit als toen? Je glijdt letterlijk de afgrond in. Als jij nu niet serieus hulp gaat zoeken, en het probleem aanpakt, dan gaat dit echt verkeerd met je aflopen.

Je bent mentaal heel onstabiel, er hoeft maar een tegenslag te gebeuren zoals je relatie die klapt ( die is overigens al niet al te best door alle 1 richtingsverkeer van haar kant ) en dan?… Wat ga je dan doen ?

Je zakt steeds dieper en dieper weg, maar ergens heb je een keer de bodem, en dan is het klaar…afgelopen….over en uit.

StraffeNeel

Badass junkie

Weet je nog dat je die foto plaatste? Dat je s’nachts naar het spoor bent gelopen, en het allemaal niet meer zag zitten?

Besef jij je nu wel dat je qwa middelengebruik nu dieper in de shit zit als toen? Je glijdt letterlijk de afgrond in. Als jij nu niet serieus hulp gaat zoeken, en het probleem aanpakt, dan gaat dit echt verkeerd met je aflopen.

Je bent mentaal heel onstabiel, er hoeft maar een tegenslag te gebeuren zoals je relatie die klapt ( die is overigens al niet al te best door alle 1 richtingsverkeer van haar kant ) en dan?… Wat ga je dan doen ?

Je zakt steeds dieper en dieper weg, maar ergens heb je een keer de bodem, en dan is het klaar…afgelopen….over en uit.
Als heel z'n verhaal klopt. Zelf heb ik daar grote twijfels over.

Kaassaus

Newbie

Ik zeg altijd:
het leven is hard, maar een trein is harder

Amber.cherry

Belezen gebruiker
Jezus @trippymeeuw, je benzo extreem opschroeven, benzooi combineren met alcohol (niet doen!!!) en dan maar huilen dat je er niks aan kunt doen en huilen dat je niet kunt huilen.

Sorry not sorry voor de ongevoelige reactie, maar man the fuck up man.

Mensen proberen je hier ook te helpen hè, maar je gooit er met de pet naar. Stap nou eens uit die zielige slachtoffer rol en ga goeie dingen doen. Wat je problemen nu ook zijn, op deze manier ga je straks nog veel grotere problemen krijgen.

Niet zo'n liefdevolle reactie van mij, maar volgens mij werkt dat ook helemaal niet bij jou.
Harde aanpak is idd nodig, slachtofferrol is ego, en zolang je vast zit in je ego blijf je je trauma’s definiëren naar wie je nu bent, ik ben slachtoffer geweest van huiselijk geweld, overspel, seksueel misbruik . En jaren mijn ego vullen met woede, ptss, wantrouwen, onzekerheid.
spritualiteit heeft me doen inzien dat ik dat niet kan terug draaien maar er wel nu juist er mijn kracht in gevonden . Aan jou de keuze om aan een betere versie van jezelf te maken of in verleden hangen. Dat is het begin van herstel /of excusses zoeken , dus uit je hoofd gaan en hard werken en zien gaan wat je wel (kan) hebben.

Laatst bewerkt:

AntiBenzo1312

Badass junkie

Je hebt helemaal gelijk. Ik weet ook precies hoe het gaat eindigen als ik niet mijn best ga doen vanaf 8augustus. Ik ben mentaal altijd al heel onstabiel geweest ik weet het gewoon allemaal niet meer ik ben zo in de war. Ik pak die 180% hulp aan ook al moet ik klinisch.

Mocht die scenario gaan gebeuren dan zou ik niet meer lang in leven zijn of ik zou het vooral in uitgaan gaan zoeken.

MR_CHIP

Badass junkie
Diagnose
Antisociale persoonlijkheidsstoornis (301.7)
Autismespectrumstoornis (299.00)
Aandachtsdeficiëntie-/hyperactiviteitsstoornis: gecombineerd beeld (314.01)
Posttraumatische stressstoornis (incl. de posttraumatische-stressstoornis bij kinderen van 6 jaar en jonger) (309.81)

zo mijn diagnose met je bro , ik ben je mattie niet en die psychose was door de drugs waar ik al bijna 4 weken clean van ik heb geen meds nodig

annihilation

Badass junkie
Je hebt helemaal gelijk. Ik weet ook precies hoe het gaat eindigen als ik niet mijn best ga doen vanaf 8augustus. Ik ben mentaal altijd al heel onstabiel geweest ik weet het gewoon allemaal niet meer ik ben zo in de war. Ik pak die 180% hulp aan ook al moet ik klinisch.

Mocht die scenario gaan gebeuren dan zou ik niet meer lang in leven zijn of ik zou het vooral in uitgaan gaan zoeken.
Niet vanaf 8 aug. Nu zou je ook al je best kunnen doen.

AntiBenzo1312

Badass junkie
Diagnose
Antisociale persoonlijkheidsstoornis (301.7)
Autismespectrumstoornis (299.00)
Aandachtsdeficiëntie-/hyperactiviteitsstoornis: gecombineerd beeld (314.01)
Posttraumatische stressstoornis (incl. de posttraumatische-stressstoornis bij kinderen van 6 jaar en jonger) (309.81)

zo mijn diagnose met je bro , ik ben je mattie niet en die psychose was door de drugs waar ik al bijna 4 weken clean van ik heb geen meds nodig
Nee maar je mag wel een beetje met wat meer respect praten. Jij begint zo tegen mij te doen. Ik heb je toen ook gesteund. Stoer man dat je geen meds nodig hebt voel je je nu de echte G

MR_CHIP

Badass junkie
Nee maar je mag wel een beetje met wat meer respect praten. Jij begint zo tegen mij te doen. Ik heb je toen ook gesteund. Stoer man dat je geen meds nodig hebt voel je je nu de echte G
ik geef je genoeg respect en andere mensen ook door je ondanks alles nog advies te geven

ik maak me meer zorgen om je daarom zijn de opmerkingen soms wat harder dan ik ze bedoel

Bovenaan