Beginnende hasj verslaving

gr0yper

Newbie
Ja moet je mail zien als je het niet gelooft
Laat maar zien dan.
Afbouwen is begonnen heb nu nog 28 stuks tot volgende week dan neemt VNN het van de HA over. Dus nu van 8mg naar 6mg per dag en dan naar 4mg per dag. En dan via VNN overstappen naar valium en via daar verder afkicken en de behandeling aangaan
Tijdsinterval tussen de vermindering van 8 -> 6 -> 4 ?

AntiBenzo1312

Badass junkie
Laat maar zien dan.

Tijdsinterval tussen de vermindering van 8 -> 6 -> 4 ?
Ja de HA is echt kak heb letterlijk gevraagd om een afbouw schema. Ik heb gezegd dat ik 8mg slik dat is veelste veel zei die. Joh dat weet ik zelf ook wel zit niks voor niks bij VNN, maar hij heeft geen afbouw schema niks gegeven of advies. Hij zei gwn tegen mij neem maar gewoon 2x 1mg per dag😂

AntiBenzo1312

Badass junkie
Haha word het een beetje warm onder je voetjes?

Ik ben zeer benieuwd na de brief. En ik kan dus ook wel een conclusie trekken als je geen brief laat zien😉
Ik heb nog geen brief moet morgen eerst naar bureau om mijn aangifte te onderteken. Dan gaat er een tijd over heen en dan krijg ik brief voor de rechtbank. Heb alleen een mail van de politie. Maar uberhaupt wtf heb ik aan jou te bewijzen? Als je een probleem met mij hebt kunnen jullie mij allemaal een pm sturen

• Haha
Waarderingen: N3K0

annihilation

Badass junkie
Schoonmaakploeg? Ik ben evenementen beveiliger. Maar jij bent een echte gangster he. Continu uitdagen ik zeg nogmaals kom in DM
Ik moest op een schuurfeest draaien. Maar daarmee bedoel jij dus dat je moest werken.
Ik dacht bij draaien op een feest dat je een DJ bedoelde.
Ja sorry ik heb wat dingen verkeerd gelzen/begrepen.
Nee ik ben geen ganster hoor. Een doodnormale jongen nja beetje een mafkees ook :P.

Hoelang doe jij dit werk al dan? En wanneer heb jij je diploma hiervoor behaald.
Sta je ook wel eens op grote events door het land heen? Het lijkt mij wel een uitdagend beroep namelijk.
En je kan mooi gratis naar binnen ook :grin:.

Laatst bewerkt:

AntiBenzo1312

Badass junkie
Ik moest op een schuurfeest draaien. Maar daarmee bedoel jij dus dat je moest werken.
Ik dacht bij draaien op een feest dat je een DJ bedoelde.
Ja sorry ik heb wat dingen verkeerd gelzen/begrepen.
Nee ik ben geen ganster hoor. Een doodnormale jongen nja beetje een mafkees ook :P.

Hoelang doe jij dit werk al dan? En wanneer heb jij je diploma hiervoor behaald.
Sta je ook wel eens op grote events door het land heen? Het lijkt mij wel een uitdagend beroep namelijk.
En je kan mooi gratis naar binnen ook :grin:.
Heb mijn diploma best lang al sinds 2018. Alleen nooit wat mee gedaan, doordat mijn stage ff stil stond. Ben ik gaan solliciteren met mijn diploma. Doe ook grote evenementen inderdaad rammstein ook gedraaid in groningen. Dus 2dagen gratis concert. Maar voor gister krijg ik niet genoeg betaald😂. Mijn hart ligt in de zorg ik ben een zorgzaam persoon die graag mensen een leuke dag laat beleven.

gr0yper

Newbie
Afbouwen is begonnen heb nu nog 28 stuks tot volgende week dan neemt VNN het van de HA over. Dus nu van 8mg naar 6mg per dag en dan naar 4mg per dag. En dan via VNN overstappen naar valium en via daar verder afkicken en de behandeling aangaan
28 stuks van 1mg, 1 week = 7 dagen x 4 x 1mg tabletten per dag = 28 tabletten. Dat wordt cold turkey afkicken als je nu niet direct naar 4mg zakt.

N3K0

Badass junkie
Alleen maar praatjes hier. Geen jongen van zijn woord hier.
Praatjes vullen geen gaatjes jongen.

Echt een lachertje dit. Allemaal dingen roepen maar doen ho maar.

Je zou 1 maand weg gaan en een brief/mail laten zien en een ander forum zoeken. 🤣🤣

Amber.cherry

Belezen gebruiker
Dat gaat inderdaad niet goed komen zo.

@trippymeeuw ga naar de eerste hulp als je je heel slecht gaat voelen. Heel onverantwoord van jou en je huisarts dit.
Mee eens, taperen moet heel langzaam en per week iets eraf, soms zelfs even de dosis blijven waar je dan bent. Je lichaam mag niet te snel afwennen , je kan er complicaties door krijgen en heel fout aflopen. Geld voor elk middel waar iemand langdurig aan zit.

Bovenaan