Ja ban mij maar en verwijder alles. Jij moet alleen maar mij hebben. Iedereen zit continu uit te dagen en totaal geen medeleven tonen.
De meesten vergeten dat ze zelf ook in problemen zitten of hebben gezeten en dat de struggle groot is. Ik heb een aantal goede dagen gehad maar ik merk niet eens dat ik negatief ben maar dat deze mensen in deze gewoon bewust negatief proberen te praten. Jullie zijn tering negatief
Ik verwijder precies helemaal niets.
Het is tijd dat jij eens in gaat zien dat iedereen je hier probeert te helpen, maar dat je zo'n plaat voor je kop hebt dat je denkt dat iedereen tegen je is en je probeert kapot te maken. Eerst waren mensen vriendelijk maar duidelijk en luisterde je nergens naar, nu zijn mensen je zat maar willen je nog steeds helpen. Dus dat gaat wat minder vriendelijk, en wat meer duidelijk. Maar jij blijft gewoon lekker in je slachtofferrol hangen en weigert iets aan jezelf te doen.
Kun je ook van hier weer vluchten en een nieuw forum zoeken, maar het forum is niet het probleem. Evenmin als dat DBB het probleem was (ja, ik heb mijn vakantie ipv met mijn neus in de boeken met mijn neus in DBB gespendeerd). Wat hier gebeurt is een exacte herhaling van daar, en wat hier tegen je gezegd word over de slachtofferrol en op alles happen en aandacht zoeken en niet alles op internet klappen is je daar ook al tig keer gezegd. Alleen word je hier minder in de zeik genomen.
Nogmaals: anderen zijn niet het probleem, dat ben je zelf. En jezelf neem je ook mee naar een volgend forum, dus daar gaat exact hetzelfde gebeuren. In real life laten mensen je vallen als je je zo gedraagt, op fora zijn mensen eerlijk en recht voor zijn raap tegen je. Je oogst wat je zaait, dus als je iets anders wil oogsten zul je wat anders moeten zaaien.
Je gedrag veranderen dus. Kom uit die slachtofferrol, neem verantwoordelijkheid voor de keuzes die JIJ maakt en de invloed die dat op jouw leven heeft, ipv te doen alsof alles je overkomt. Kap met je grote bek en je grootspraak als iets je niet aanstaat. Je respectloze gedrag op mensen die je proberen te helpen is niet om over naar huis te schrijven. Je genereert daarmee zelf nog onvriendelijkere reacties.
Kap met àlles op internet posten. Lees anderen hun journeys eens. Posten die elke scheet, alle negatieve dingen die ze meemaken? Nee! Post eens in de paar dagen iets. "De afgelopen dagen voelde ik me zo, ik denk dat dat hierdoor getriggerd word en ik doe dan dit, wat dat tot gevolg heeft. Hier wil ik dit en dit aan proberen te doen, zodat dat verandert/Wat kan ik hier aan doen zodat dit verandert?"
Wat wil je van je lezers op een post, zorg dan ook dat dat ermee kan.
Nu post je elke scheet, je overdrijft schromelijk en verliest je geloofwaardigheid, je switcht per seconde van het een naar het ander. Wat moeten wij daarmee, behalve je met de neus op de feiten drukken?
Je bent geen slachtoffer van ons, je was geen slachtoffer van DBB, je bent geen slachtoffer van je huisarts (die je gemanipuleerd hebt, naar wie je ook niet luistert en waarvan je ook maar gewoon verwacht dat hij naar jouw pijpen danst als jij domme keuzes maakt). Jij bent zelf verantwoordelijk voor wat je doet een wat je daarmee over je afroept.
Dankje DBB dat jullie het hier hebben verpest weer kon hier mijn ei kwijt. Ik hoop dat de daders van DBB echt echt heeel iets ernstig overkomt
Ennnnnn slachtofferrol. Daarvoor zat je op dezelfde lijn. Zij hebben hooguit bevestigd wat we hier al lang zagen gebeuren. Lees maar eens terug.
Je krijgt een ban van een maand, ga je gedrag maar eens overdenken. Wat je anderen toewenst omdat je jezelf niet kunt handelen is nogal sneu.
En antwoord op je vraag wat voor mod ik ben:
Die ene die keer op keer de tijd neemt een inhoudelijke post voor je te schrijven, zich daar zelf kwetsbaar in opstelt om je voorbeelden te geven, en steeds probeert je te helpen. Ondanks dat ik doodmoe van je word. Maar ik ga je niet steunen in je denkbeeld dat iedereen die niet met je mee gaat liggen janken je uitlokt en tegen je is. Daar help ik je niet mee.
Ik hoop dat ze je in therapie flink aanpakken, er is hier echt meer mis dan alleen ADHD en een angststoornis.
Ja ban mij maar en verwijder alles. Jij moet alleen maar mij hebben. Iedereen zit continu uit te dagen en totaal geen medeleven tonen.
De meesten vergeten dat ze zelf ook in problemen zitten of hebben gezeten en dat de struggle groot is. Ik heb een aantal goede dagen gehad maar ik merk niet eens dat ik negatief ben maar dat deze mensen in deze gewoon bewust negatief proberen te praten. Jullie zijn tering negatief
Huil huil.
Dankje DBB dat jullie het hier hebben verpest weer kon hier mijn ei kwijt. Ik hoop dat de daders van DBB echt echt heeel iets ernstig overkomt
Het plan was een ban van een maand, ik maak er nu 6 maanden van. Ik hoop dat je daarna in staat bent je eigen topic terug te lezen en je kapot te schamen voor je eigen gedrag.
Jullie lokken mij uit. Als je A zegt moet je B zeggen.
@FredKroket grote msn stuur je adres
Ik zeg vast B voor je. Doei!