AntiBenzo1312
Badass junkie
Ik ga mijn best doenwat erg om te horen ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen je bericht maakt me verdrietig en ik hoop dat het snel beter gaat![]()
Ik ga mijn best doenwat erg om te horen ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen je bericht maakt me verdrietig en ik hoop dat het snel beter gaat![]()
Medicijnen en drugs maken het op de lange termijn waarschijnlijk moeilijker om in evenwicht te komen. Je moet maar doen wat de professionele hulpverleners je aanbevelen voorlopig.Word een zware nacht. De junk in mij ging de medicijnenkast weer even af gelukkig hebben me ouders daar niks in
Goed ideeIk zou ook niet alles alles alles elke keer delen. Dit heeft jou in het verleden ook wat “problemen” bezorgt dus wees misschien iets terughoudender.
Je mag natuurlijk delen wat je wil al wil je elk uur een update geven maar zoals ik al zei dit kan ook nadelige gevolgen hebben. 🙂
Ja het is kloten man daarom blowde ik ook. Ik verveel me dood maar ja ik ga gwn vroeg slapen denk ik zo even gamen denk ik. Even een shake erin gooienik heb als vriend alleen 1 iemand die af en toe uurtje bij me komt
en voor de rest is vaak bezoek aan moeders tot aan ook daar logeren thats it en ik ben 26
ik heb nog nooit geblowed maar ging vaak uppers gebruiken omdat ik het leven te saai vond maar goed het nuchtere leven heeft ook zijn voordelenJa het is kloten man daarom blowde ik ook. Ik verveel me dood maar ja ik ga gwn vroeg slapen denk ik zo even gamen denk ik. Even een shake erin gooien
Blowen kan ik nog een beetje in mijn eigen wereld gaan en vermaak vinden in kleine dingen. Maarja goed ben dichtbij om vnv een joint te roken of wat te drinken heb nog sparkling desperado’sik heb nog nooit geblowed maar ging vaak uppers gebruiken omdat ik het leven te saai vond maar goed het nuchtere leven heeft ook zijn voordelen
Thanks manwat teksten , kijk wat het beste voor je is Bekijk bijlage 58990Bekijk bijlage 58991Bekijk bijlage 58992
mocht je behoefte hebben aan peptalk mention me gerustThanks man
Heb 1 desporado 4.5 % gedronken blikje. Voor de rest niks gehadmocht je behoefte hebben aan peptalk mention me gerust
goedzo beste is daarbij laten echtHeb 1 desporado 4.5 % gedronken blikje. Voor de rest niks gehad
hoelang slikt je dat alBen er ook gewoon klaar mee, ze kunnen die citalopram ook wel stoppen helpt toch helemaal niks
Wat verwacht je? Dat je plots de man van het feest wordt en de vrouwen op je afkomen?Ben er ook gewoon klaar mee, ze kunnen die citalopram ook wel stoppen helpt toch helemaal niks
6-8maand al. 21e gaan ze kijken of het verhoogd moet worden. Of sndere medicatie vanwege de dwang en onrustige slaaphoelang slikt je dat al
Ik verwacht dat er wel een verandering is in mijn stemming of dat het enig sinds mijn hoofd een beetje veranderd. Ik kan niet meer uitgaan omdat alles om drugs gaat en om alcohol ik kan mij niet gedragen op festivals. Ik heb sowieso een plan ik ga de behandeling in en ik krijg wss meer of andere medicatie.Wat verwacht je? Dat je plots de man van het feest wordt en de vrouwen op je afkomen?
Kan best trouwens, maar dan moet je wel het huis uit.. Maar verwacht niet teveel van pilletjes als je geen plan hebt!
Ga leuke dingen doen waar je leuke mensen kunt ontmoeten. Tafeltennis, kookclub, salsa leases, voetbal, boekclub, wandelvereniging, etc.. of Bridgen, Bingo spelen of korfballen?
Succes man, komt goed!
First things first. Wat denk je dat een speeddate avond nu gaat brengen? Ga eerst je behandeling maar aanIk verwacht dat er wel een verandering is in mijn stemming of dat het enig sinds mijn hoofd een beetje veranderd. Ik kan niet meer uitgaan omdat alles om drugs gaat en om alcohol ik kan mij niet gedragen op festivals. Ik heb sowieso een plan ik ga de behandeling in en ik krijg wss meer of andere medicatie.
Ik ga naar de sportschool maar echt contact maken durf ik niet dat is mij nooit geleerd. Ook omdat ik vroeger altijd ben buitengesloten als kind zijnde. Ook in middelbare school, meiden deden alsof ze me leuk vonden om vervolgens mij uit te lschen en te vernederen. Of ze zeiden dat ze me eng vonden. Iedereen hier in de omgeving vind mij ook raar of neemt mij niet serieus. Het zijn verschrikkelijke mensen hier. Ik wou naar een speeddate avond gaan maar die zitten zo vol met mannen dat je er niet op komt. Ik woon in een dorp en heb geen rijbewijs.
Het zou wel een effect moeten hebben lijkt me en die verneem ik helemaal niet. Ja dat is ook zo een relatie zou weer gruwelijk misgaan.First things first. Wat denk je dat een speeddate avond nu gaat brengen? Ga eerst je behandeling maar aan
En citalopram lost niet je problemen op, maakt niet het leven opeens wel leuk of dat je wel vrienden hebt of dat je geen angststoornis meer hebt. Daar moet je gewoon zelf pleurishard voor werken.
Middelengebruik gaat je daar niet bij helpen.
Ik heb nog nooit een behandeling afgemaakt voor mijn angst en dwang. Heb 1x eerder emdr gehad een paar sessies maar dit niet afgemaakt.First things first. Wat denk je dat een speeddate avond nu gaat brengen? Ga eerst je behandeling maar aan
En citalopram lost niet je problemen op, maakt niet het leven opeens wel leuk of dat je wel vrienden hebt of dat je geen angststoornis meer hebt. Daar moet je gewoon zelf pleurishard voor werken.
Middelengebruik gaat je daar niet bij helpen.
Je maakte het ook wel knap onmogelijk. Beter voor jullie allebei.Klopt. Zij is weggegaan.
Klopt. Het rare is dat ze een nieuwe vriend heeft en nog steeds reageert omder mijn familie op fbJe maakte het ook wel knap onmogelijk. Beter voor jullie allebei.
Maar kom, schouders eronder. Eerst maar eens je behandeling aan gaan en dan weer verder zien.
Lekker van je af laten glijden. Mijn ex en ik zijn 4 jaar uit elkaar en ik zie en spreek zijn familie nog. Een eerdere ex, inmiddels 12 jaar uit elkaar, heb ik zijn zusje nog van op social media. Als ik iets van haar zie wat ik leuk vind like ik dat en een heel enkele keer reageer ik ergens op. Dat is iets tussen mij en haar, en daar heeft de ex helemaal niets mee te maken.Klopt. Het rare is dat ze een nieuwe vriend heeft en nog steeds reageert omder mijn familie op fb
Ik snap het hoor. Maar het is meer dat ze alles in de gaten kan houden wat er gebeurd rondom mijn omgeving. Ik vind het gewoon niet fijnLekker van je af laten glijden. Mijn ex en ik zijn 4 jaar uit elkaar en ik zie en spreek zijn familie nog. Een eerdere ex, inmiddels 12 jaar uit elkaar, heb ik zijn zusje nog van op social media. Als ik iets van haar zie wat ik leuk vind like ik dat en een heel enkele keer reageer ik ergens op. Dat is iets tussen mij en haar, en daar heeft de ex helemaal niets mee te maken.
Wat is er gebeurd?In paniek
Heb je 't met de bewoonster er zelf over gehad?Heb heel erg last wat er op werk is gebeurd man. Ik ben begeleider en ik moest een bewoonster verschonen maar ze is best licht en ik moest een nachtluier om doen die zijn best groot. Dus hij zat best ruim aan de onderkant dus ik moest even voelen of die goed zat. Alleen toen kwam ik wel met me hand bij haar geslachtsdeel in de buurt. Misschien maar 1sec, maar daar heb ik dus super last van. Het is mijn werk maar dan komen er gedachte dat dat niet kan dat ik fout zit enzo.
Die kan niet pratenHeb je 't met de bewoonster er zelf over gehad?
Hmm lastig dus. Kun je met iemand praten die haar kent en/of verzorgt?Die kan niet praten
Nee het is niet gek. Maar me hoofd maakt er van alles van. Terwijl dit werkelijk miss maar 1sec was en als ik niet check en het zit niet goed dan is haar bed nat s’nachts.Hmm lastig dus. Kun je met iemand praten die haar kent en/of verzorgt?
Het lijkt me overigens niet gek als je bij iemand edele delen in de buurt komt als je een luier verschoont hoor.
Ik kan een collega appen om dit delen waarmee ik zitHmm lastig dus. Kun je met iemand praten die haar kent en/of verzorgt?
Heb het al naar een collega gestuurd waar ik het beste mee ben.Hmm lastig dus. Kun je met iemand praten die haar kent en/of verzorgt?
Het lijkt me overigens niet gek als je bij iemand edele delen in de buurt komt als je een luier verschoont hoor.
Heeft het geholpen om contact te zoeken? Ik had gisteravond nog wat te doen en had er niet meer aan gedacht verder te reageren :/Heb het al naar een collega gestuurd waar ik het beste mee ben.
Het is een stage, bedoeld om te leren. En waar je ook fouten mag maken. Daar leer je misschien nog wel het meest van. En zelf al was je "gewoon" in dienst ofzo dan nog mag je fouten maken, als je er maar van leert. Chill. Probeer de lat niet zo hoog te leggen voor jezelf.Nee het is niet gek. Maar me hoofd maakt er van alles van. Terwijl dit werkelijk miss maar 1sec was en als ik niet check en het zit niet goed dan is haar bed nat s’nachts.