beginner

qlo

Experimenterende gebruiker
hoi,

ben nieuw hier, en 'k heb een paar vraagjes over allerlei drugs. ik wil namelijk de komende vakantie wat proberen. maar eerst even mijn situatie schetsen.

ben ondertussen bijna 20 jaar, ben redelijk klein en erg mager (60kg ofzo?), heb dus vaak niet veel nodig :wink:. tot vorig jaar september rookte ik dagelijks jointjes, maar daar ben ik mee gestopt omdat ik het gewoon té veel deed (imo). het ging eigenlijk zonder moeite (hoewel ik al langer probeerde te minder/stoppen) omdat ik er gewoon geen zin meer in had. in die zin heb ik dus wel wat ervaring met entheogene middelen :wink: (zij het dus erg beperkt)

deze vakantie wil ik drie dingen proberen:

- salvia: dit is dus legaal en gewoon verkrijgbaar in smartshops, of niet? kan je het met een klein waterpijpje roken of moet het echt een puurpijpje zijn (want heb al meermaals gelezen dat dat aan te raden is)? wat moet ik zoal ondernemen qua voorbereiding? vaak wordt er voor bepaalde middelen aangeraden het op nuchtere maag te nemen, of net niet, en moet je bepaalde voedingsstoffen innemen om genoeg vitamines te hebben etc. ook onthouding van alcohol voor een bepaalde periode die vooraf gaat aan het middel wordt soms aangeraden? is dit bij salvia het geval? ik wil echt perfect voorbereid zijn om een zo aangenaam effect mogelijk te hebben... ook is lezen over die drug belangrijk maar ik vind niet veel objectieve informatie hierover...
wat is dat trouwens als men spreekt over 10x of 20x extract O_o ?!

- paddo's: als ik het goed begrepen heb zijn niet gedroogde paddo's verkrijgbaar in smartshops. wat is het verschil met gedroogde paddo's (minder effect, minder smaak.. nog iets?). kan ik die eigenlijk drogen, en zo ja: hoe? hoelang kan ik die bewaren (zowel als het in de koelkast is als eruit). het plan is om te gaan kamperen in holland (jaja, belg hier) en ginder paddo's te kopen en die dan daar ergens op te eten. ik ben van plan 3/4 van een portie op te eten (maar als ze gedroogd zijn wordt dat toch anders gedoseerd?) ook voorbereidingen zoals onthouding van alcohol, vasten of eten van bepaalde voedingsmiddelen: wat is aangeraden? op www.uitjebol.net staat wel wat (oa de dag zelf niks eten voor je ze neemt), maar ik zou het graag wat uitgebreider zien...
wat is de beste manier trouwens om te beginnen: thee (hoe?), of gewoon opeten of .. ?

- iets helemaal anders: cocaïne. hierbij heb ik niet echt veel vragen, het is dan ook een totaal ander middel. ik vraag me alleen af hoeveel ik moet kopen de eerste maal, ik zou toch een paar lijntjes willen doen die avond (dat denk ik nu toch). en hoe meet ik dan hoeveel ik in één keer mag snuiven (note: ik heb dus meestal niet veel nodig, gezien mijn gestalte en vetpercentage ;p). iets anders belangrijk is dat ik (enkel) dit middel alleen wil doen, niemand hoeft er iets van te weten en ik wil het gewoon es doen uit nieuwsgierigheid. wat kan ik zoal op m'n eentje doen als ik cocaine gesnoven heb om een aangename tijd door te maken?

het is misschien handig om mij te quoten en in die quote zelf je antwoorden erbij te zetten (in het vet, of duidelijk gescheiden met enters), want het zijn wel erg veel vragen ;p

groet
qlo

edit: doel van de paddo's is in de buurt te komen van egoloss/egodeath, en mezelf beter te leren, eerder dan eens goed te hallucineren (hoewel dat er ook bijhoort natuurlijk :')

spliffsnatcher

Belezen gebruiker
salvia: maar 1 raad --> blijf eraf
echt helemaal niks aangenaam aan, volledig maar dan echt wel volledig vande kaart. doe het best alleen of met twee want zelfs je beste vriend wordt je vijand.
als je ooit is wilt weten hoe een zwaar pysychisch gestoorde persoon zich gedraagt, film jezelf dan tijdens je trip.

paddos: is dan weer uitermate leuk, neem gedroogde die hebben geen vieze smaak. de dosering valt goed mee je kan er niet overboord mee gaan.

coke: gewoon leuk, koop je een halve gramen begin met kleine lijntjes van een cm of 5. niemand merkt het hoor :wink:

Rain

Bewuste gebruiker
okee maat komt ie:

Je hebt de keus uit salvia , 5, 10 of 20 extract.. Ik zou de 20x extract nemen als je echt wilt trippen. Dit werkt het beste in een pure of waterpijpje. Zorg ervoor dat je de shot die je neemt ongefeer 30 seconden inhoud.. Dit zorgt voor een maximaal effect..

Paddo's.. Gedroogde zijn nog wel hier en daar verkrijgbaar gewoon kopen. Natte zijn klote. Gebruik in vertrouwde omgeving en ga NIET BLOWEN als je onder invloed bent. Dit kan voor een bad trip zorgen waar je zowiezo al kans op hebt.

Cocaine.. Ik zou drugs zowiezo niet alleen gebruiken. Gebruik met maten of gebruik niet, al zeg ik het zelf. Shaggys roken+bier zuipen is een leuke bezigheid als je onder invloed bent.

Maar echt gozer.. KIJK UIT met salvia en paddo's.. Deze kunnen heel naar uitpakken en niet alleen op het moment van onder invloed zijn. Het zijn geestveruimende middelen integenstelling tot cocaine.. cocaine mag dan als enigste van de 3 een hard-drugs zijn maar echt wel dat paddo's en salvia veel gevaarlijker zijn. 1 bad trip en je bent de lul, kijk maar naar mij. Ik durf geen joint meer aan te raken sinds ik paddo's heb gedaan. IK doe ook echt absoluut niet aan geestveruimende middelen.. Ook zat verhalen dat het een leuke ervaring is hoor, maar echt.. Het kan gevaarlijk zijn!

Veel succes ermee!
:beer:

Rain

Bewuste gebruiker
spliffsnatcher zei:
salvia: maar 1 raad --> blijf eraf
echt helemaal niks aangenaam aan, volledig maar dan echt wel volledig vande kaart. doe het best alleen of met twee want zelfs je beste vriend wordt je vijand.
als je ooit is wilt weten hoe een zwaar pysychisch gestoorde persoon zich gedraagt, film jezelf dan tijdens je trip.

paddos: is dan weer uitermate leuk, neem gedroogde die hebben geen vieze smaak. de dosering valt goed mee je kan er niet overboord mee gaan.

coke: gewoon leuk, koop je een halve gramen begin met kleine lijntjes van een cm of 5. niemand merkt het hoor :wink:
Salvia kan echt gevaarlijk zijn inderdaad. Ik heb nog een restje 20x extract liggen hier. Tis al 2 jaar oud en gebruiken? Dacht het niet! daar moest ik eerst maar es superman voor wezen :(

qlo

hm, ik heb al uiteenlopende verhalen gehoord,
sommigen voelen er amper iets van, anderen krijgen lachkicks en voelen zich raar (in de zetel geduwd etc., vergelijkbaar met paddo- en lsd-trips), voor nog anderen blijkt het de hel te zijn :/

nog een extra vraag: stel nou dat 3/4 van een portie paddo's niet genoeg blijkt te zijn (wat me eigenlijk nogal sterk lijkt), of dat ik gewoon nog wat overheb... hoelang moet ik dan wachten eer het terug een deftig effect heeft (ik bedoel niet de dag zelf) (als je dat de dag erna pakt geeft het niet veel meer zeker)?

edit: ik denk dat ik die salvia maar voor iets later hou, blijkbaar is het toch vooral voor mensen die wat meer ervaring hebben met psychedelische middelen (hoewel ik ergens anders las dat dat uitstekend was om mee te beginnen.. niet dus)

qlo

laan zei:
Paddo's.. Gedroogde zijn nog wel hier en daar verkrijgbaar gewoon kopen. Natte zijn klote.

ook in smartshops (welke :grin:) ?! welke soort vraag ik trouwens best? (geef maar meer dan één voor als ze uit stock zijn :P)

enne, ik ken wel de gevaren van psychedelische middelen, ik heb er al enorm veel over gelezen (tuurlijk weet je nooit hoe het gaat uitpakken). maar wrom cocaine niet alleen doen? dat je paddo's etc. niet alleen moet doen lijkt me wel duidelijk (toch als je onervaren bent iig), maar cocaine .. O_o why not? of bedoel je een overdosis..

Rain

Bewuste gebruiker
Niet zoveel onzinnige vragen stellen.. Gebruiken of niet! .. uh nou er zijn meerdere smartshops die droge verkopen. Die ik niet ga benoemen hier op ut forum.. duh..

Rain

Bewuste gebruiker
Kijk van cacaine krijg je behoefte te praten.. etc. praat jij in jezelf?? Ik zit het liefst met een zooi maten te gebruiken.. zoniet dan chat ik achter pc.. ofzo.. Contact met mensen is wel zo leuk..

qlo

laan zei:
Niet zoveel onzinnige vragen stellen.. Gebruiken of niet!

wrom niet dan? ik wil zo goed mogelijk voorbereid zijn. is toch beter dan zomaar wat pakken en zien wat ervan komt :|

laan zei:
.. uh nou er zijn meerdere smartshops die droge verkopen. Die ik niet ga benoemen hier op ut forum.. duh..

via pm ook niet zeker ;p ?

spacekonijn

Badass junkie
laan zei:
Salvia kan echt gevaarlijk zijn inderdaad. Ik heb nog een restje 20x extract liggen hier. Tis al 2 jaar oud en gebruiken? Dacht het niet! daar moest ik eerst maar es superman voor wezen :(
ow ik neem het graag van je over :)
heb gister nog een halve gram 10x extract gekocht :mrgreen:

spacekonijn

Badass junkie
salvia is echt een geweldig middel , als je echt iets mee wilt maken waarvan je niet kon bedenken dat je daar toe in staat was.
dan zou ik voor salvia gaan :mrgreen:

paddo's zijn leuk voor de ervaring , op een goede veilige plek met leuke mensen waarbij je je veilig voelt.
hier kun je een hoop van leren.

cocaine zou ik afraden , voor iets totaal anders zou ik speed of ketamine eens proberen :sunglasses:

Rain

Bewuste gebruiker
haha, de baggerzooi!

Ik wil het wel ruilen. Geef mij maar een paar pillen :grin:

Rain

Bewuste gebruiker
spacekonijn zei:
cocaine zou ik afraden , voor iets totaal anders zou ik speed of ketamine eens proberen :sunglasses:

Wat is dat nou weer voor een dom iets?

Paddo's en salvia lijkt voor geen druppel op cocaine.. Speed sloopt hard en ketamine kan ook echt gevaarlijk zijn.. :openmouth:

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Over Salvia gesproken.
Ga naar www.youtube.com en dan tik je bij zoeken Salvia in.
Je ziet nu allemaal filmpjes van mensen die hun Salvia trip hebben opgenomen!
Misschien handig om te zien hoe je het allemaal kunt doen.

Groetjes!

Mr.jiho

Wijs gebruiker
ik zou met mexicaanse paddestoelen beginnen, dit doen de meeste mensen, je komt rustig in je trip, je voeld je vrolijk maar toch hallucineer je
en als je er niet zoveel van voeld kan je nog bijnemen (wat ik eerlijk gezegd niet zou aanraden voor een 1ste keer) maar het kan
als je dit niet wilt doen (wat me het beste lijkt) zou ik 2weken of een maand wachten tot de volgende x dat je het probeerd veel succes!

caatje

Badass junkie
Misschien is het wel een aanrader om eens wat tripreports door te spitten. Daar vind je heel wat ervaringen met de drug waar jij om vraagt

qlo

oké, alvast bedankt voor de vele replies

nog ff overlopen welke vragen ik nog een antwoord op zou wille ;p

paddo's:
- verschil tussen gedroogde/verse, wat pak ik het beste? als ik verse droog, moet ik dan een even grote portie nemen? hoelang kan ik verse bewaren, hoelang droge (zowel op kamertemperatuur als in de koelkast aub)?

- hoe voorbereiden (buiten tripreports lezen en mezelf informeren etc.)? een lichte maaltijd enkele uren voor de trip? geen alcohol in de weken voor de trip? speciaal voedsel ofzo eten (vitaminen ofzo, dno)?

- hoe innemen voor m'n eerste keer? thee of opeten

cocaïne:
- hoeveel zou ik moeten kopen om een paar keer te kunnen snuiven (ik vermoed dat ik niet veel nodig heb)

- hoe doseren?

- wat doen onder invloed? (hoewel.. vermoedelijk ga ik naar een goa)

spacekonijn

Badass junkie
laan zei:
spacekonijn zei:

Wat is dat nou weer voor een dom iets?

Paddo's en salvia lijkt voor geen druppel op cocaine.. Speed sloopt hard en ketamine kan ook echt gevaarlijk zijn.. :openmouth:
ze wil toch ook iets totaal anders? dus het is juist de bedoeling dat paddos en salvia totaal niet op cocaine lijkt.. doh.. :openmouth:
cocaine is sowieso een erg oppervlakkige en saai drug ( vind ik ) , bovendien als ze een keer echt een andere ervaring wilt hebben kan ze beter speed nemen ( wat je helemaal niet sloopt als je het een keer doet ).
of ketamine ( wat zo goed als onschadelijk is ) voor een hele aparte ervaring.

verder dat je salvia baggerzooi noemt , terwijl het het meest sterkste en bijzondere natuurlijke-middel is wat tot nu toe ontdekt is.
en de voorkeur geeft een pilletjes waarvan het effect nep is en je hoe vaker je het gebruikt hoe meer je eruit gaat zien als baggerzooi.

dus ik weet niet wie hier nou domme replies zet....

spacekonijn

Badass junkie
over het drogen kom ik later nog even terug.

cocaine op een goa? ah nee niet doen zonde.
goa feestjes zijn prachtig , neem daar beter wat speed / ketamine of LSD.
maar cocaine is echt een verkeerde keuze .

qlo

spacekonijn zei:
ze wil toch ook iets totaal anders?

waarom 'ze' eigenlijk :confused:

en ik zie het niet echt zitten psychedelische middelen te nemen op zo'n druk feest, lijkt me eerder iets om chill te doen met een paar maten.

cocaïne lijkt me wel leuk om es uit te proberen, en het laat zich toch goed combineren met alcohol..
speed lijkt me nogal heftig, heb je daar niet veel meer dan van cocaïne achteraf last van?

btw: pep/sos, wat is dat weer, ik haal die twee steeds door elkaar

Rain

Bewuste gebruiker
HAHAHA lsd op een goa feestje.. Dit slaat op alles. Het is wartaal!!

Coke hoef je in de 1e instantie idd niet veel van te voelen nee.. Maar als je toch aan de chemie gaat ( wat overigens veel beter is ) kan je veel beter een xtc pilletje nemen dan speed. Het is het waard.

Ook zoals ik al zei. vind ik salvia schadelijker dan sommige hard drugs, kaat zeggen xtc.. aangezien salvia vage shit met je geest doet en je nog shit aan je trip kan overhouden. Dit is niet het geval met een pilletje.

beter gezegt..

Soft drugs = gevaarlijk voor je geest
Hard drugs = gevaarlijk voor je lichaam.. mee eens?

Het is bijde even hard. alleen op een ander gebied.

Frisko

Badass junkie
qlo zei:
spacekonijn zei:
ze wil toch ook iets totaal anders?

waarom 'ze' eigenlijk :confused:

en ik zie het niet echt zitten psychedelische middelen te nemen op zo'n druk feest, lijkt me eerder iets om chill te doen met een paar maten.

cocaïne lijkt me wel leuk om es uit te proberen, en het laat zich toch goed combineren met alcohol..
speed lijkt me nogal heftig, heb je daar niet veel meer dan van cocaïne achteraf last van?

btw: pep/sos, wat is dat weer, ik haal die twee steeds door elkaar

pep is speed,amphetamine...

sos is coke...

speed is idd erger de dag erna,maar als je je binnen de perken houd valt het nog wel mee...

Rain

Bewuste gebruiker
Nee, maar ik weet wel hoe het daaraan toe gaat.. Ik zou echt heel graag naar een goa party willen. Maar die zijn het lijkt wel zeldzaam hier in nederland.. Overigens.. lsd moet je zowiezo niet op feesten gebruiken, d8 ik

Frisko

Badass junkie
laan zei:
Nee, maar ik weet wel hoe het daaraan toe gaat.. Ik zou echt heel graag naar een goa party willen. Maar die zijn het lijkt wel zeldzaam hier in nederland.. Overigens.. lsd moet je zowiezo niet op feesten gebruiken, d8 ik
ligt er maar net aan hoe jij erover denkt hé...
zijn zat mensen die keihard trippen op een goa!

ikzelf zou het (denk ik) ook niet zo heel fijn vinden!!
maar op een festival waar ik soms wa weg kan van volk ga ik het zeker toch doen in de zomer! :smoke: :wave:

qlo

qlo zei:

paddo's:
- verschil tussen gedroogde/verse, wat pak ik het beste? als ik verse droog, moet ik dan een even grote portie nemen? hoelang kan ik verse bewaren, hoelang droge (zowel op kamertemperatuur als in de koelkast aub)?

- hoe voorbereiden (buiten tripreports lezen en mezelf informeren etc.)? een lichte maaltijd enkele uren voor de trip? geen alcohol in de weken voor de trip? speciaal voedsel ofzo eten (vitaminen ofzo, dno)?

cocaïne:
- hoeveel zou ik moeten kopen om een paar keer te kunnen snuiven (ik vermoed dat ik niet veel nodig heb)

- hoe doseren?

terug ontopic naar deze vraagjes pls :P
neem nou maar van me aan dat ik eerder coke ga proberen dan xtc of speed (als er nog mensen zijn die zeggen dat ik beter geen coke op een goa pak, en dat kunnen staven, pak ik liever niets voorlopig)

en die salvia discussie is ook vrij onnodig, de meningen lopen hier op alle sites die ik al bezocht heb nogal uiteen, wrs is het niet voor binnenkort maar wrs wel voor ooit.

groet :wink:

Psykaholik

Wijs gebruiker
Frisko zei:
laan zei:
ligt er maar net aan hoe jij erover denkt hé...
zijn zat mensen die keihard trippen op een goa!

ikzelf zou het (denk ik) ook niet zo heel fijn vinden!!
maar op een festival waar ik soms wa weg kan van volk ga ik het zeker toch doen in de zomer! :smoke: :wave:
binnen of buiten allemaal ene pot nat. :P :P :P
trippen op een goa is de max.
zoveel mooie kleurtjes :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth:
binnen gewoon niet te veel pakken.
en jah het eerste outdoor goafestival da er is gaan we eens zo ver mogelijk gaan.
totale chaos :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Frisko

Badass junkie
qlo zei:
qlo zei:

paddo's:

cocaïne:

- hoe doseren?

neem nou maar van me aan dat ik eerder coke ga proberen dan xtc of speed (als er nog mensen zijn die zeggen dat ik beter geen coke op een goa pak, en dat kunnen staven, pak ik liever niets voorlopig)

en die salvia discussie is ook vrij onnodig, de meningen lopen hier op alle sites die ik al bezocht heb nogal uiteen, wrs is het niet voor binnenkort maar wrs wel voor ooit.

ik zou in 1ste instantie als ik van jou was mooi met je vingertjes van de cocaine afblijven!!
brengt niks dan last met zich mee :rolleyes: :rolleyes:

Frisko

Badass junkie
xtc lijkt me wel de beste oplossing voor jou probleem,dat ga je vast geweldig vinden mits je goede pillen of mdma hebt de 1ste keer :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

qlo

lees m'n post mss nog een keer :wink:
en wtf? "mijn probleem" ? ik heb helemaal geen probleem :confused:

Frisko

Badass junkie
[/quote]

neem nou maar van me aan dat ik eerder coke ga proberen dan xtc of speed (als er nog mensen zijn die zeggen dat ik beter geen coke op een goa pak, en dat kunnen staven, pak ik liever niets voorlopig
groet :wink:[/quote]

ik ging eig meer op dit in...

Deranged

Badass junkie
Frisko zei:
qlo zei:
qlo zei:

paddo's:

cocaïne:

- hoe doseren?

ik zou in 1ste instantie als ik van jou was mooi met je vingertjes van de cocaine afblijven!!
Laten we het daarop houden. :wave:

qlo

Frisko zei:
neem nou maar van me aan dat ik eerder coke ga proberen dan xtc of speed (als er nog mensen zijn die zeggen dat ik beter geen coke op een goa pak, en dat kunnen staven, pak ik liever niets voorlopig

ik ging eig meer op dit in...

wel daarin zeg ik net dat je me niets anders hoeft aan te raden en dat m'n besluit al voor 90% zeker is :wave:

van xtc moet ik nie echt iets hebben voorlopig

edit: voor hieronder: "pas maar op met de witte duivel" -> dat doe ik zeker.

Frisko

Badass junkie
Deranged zei:
Frisko zei:
qlo zei:
qlo zei:

paddo's:

cocaïne:

- hoe doseren?

Laten we het daarop houden. :wave:

idd!!
je wil het rollercoaster gevoel op vrijdag niet kennen(voelen) als je nog niets hebt gebruikt!!!
wachtend op dat grammetje coke van 50€ als je thuis komt van werken!!

ik zeg niet dat je verslaafd zou uitdraaien maar pas op met die witte duivel!!! :)

Frisko

Badass junkie
Re: iemand een telnummer

gobbya zei:
Hoi wij zijn een stel en willen weer eens coke of xtx gebruiken, maar bezitten geen contacten.. Iemand die een thuisbezorger weet in de buurt van haarlem.

Send pm of mailtje

bvd

grtz jeff en eline
hmmmz :smilingimp: :smilingimp:

Bovenaan