[Beginners] Lekkerste wietje

fnaticnl

Newbie
Hallo mensen,
Ik rook sinds kort jointjes. Ik haal altijd de standaard jointjes, 3 stuks voor 5 euro in z'n doosje. Dit is vaak afval, soms zijn ze goed en soms ook niet. ik vroeg mij af wat het meest verkochte wietje is die goed is, niet te duur en lekker. Gewoon een joint die per stuk word verkocht en rond de 6 euro ofzo...

Zouden jullie mij iets kunnen aanraden?
alvast bedankt ;p
Vinnie

fnaticnl

Newbie
Kom op. ik wil niet zelf draaien. Wil gewoon een voorgedraaide hebben maar weet niet welke ik moet nemen. Prijs rond de 6 euro en gewoon lekker =)

fnaticnl

Newbie
Marla Singer zei:
Even verplaatst naar de coffeeshop, is geen algemene drugsvraag.

Ben nieuw op dit forum, sorry voor de verkeerde topic.

Is er iemand die mij een voorgedraaide joint kan aanraden? welke, en hoe duur?

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Elke coffeshop heeft verschillende soorten en prijzen, ook hebben de shops hier in de buurt qua voorgedraaide eigenlijk weinig keus in soorten.

Ook roken de ervaren wiet rokers die verschil merken/proeven in verschillende soorten wiet bijna nooit voorgedraaide.

Dus denk dat je het gewoon zelf moet uitproberen of vragen aan de medewerker wat een lekkere is. :mrgreen: :stoned:

TrippyShit

Badass junkie
Idd, gewoon de shop in lopen en vragen aan de persoon achter de toonbankding welke voorgedraaide hij/zij jou aanraad. En beter leer je idd zelf draaien of haal je zo'n draaidoosje als het niet lukt of te lui bent. Stop je vloe, tip enzo in en de rest gaat vanzelf. Zo kan je veel meer soorten wiet/hasj kiezen gewoon. Niet elke soort die ze hebben in de shop hebben ze ook voorgedraaide van. Voor 6euro kan je bij veel shops trouwens een pure voorgedraaide halen :P
Hier in utrecht, eltorro, hele goeie shop en voor 6/7euro heb je pure voorgedraaide geloof ik.

Extisi

Wijs gebruiker
Voorgedraaide zijn hier altijd 3,00 euro.
We hebben ze ook van 2,50 en voorgedraaide HAZE is 3,50.
Voor 6 euro...heb je wel een hele dikke grote Jonko. :stoned:

Oom Klaas

Badass junkie
Ga naar de shop, koop een gram wiet en vraag aan iemand of hij even voor jou een joint wil draaien, geef de persoon in kwestie een kwart van je wiet voor de moeite.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Oom Klaas zei:
Ga naar de shop, koop een gram wiet en vraag aan iemand of hij even voor jou een joint wil draaien, geef de persoon in kwestie een kwart van je wiet voor de moeite.

Dan ben je idd nog goedkoper uit + je kan zelf zegge hoeveel je dr in wilt + je kan uit veel soorten kiezen + je socialized een beetje + je kan afkijke hoe die gene draait en na paar keer zelf proberen dus.. geen voor gedraaide neme dus! :stoned:

TrippyShit

Badass junkie
Een pijpje lijkt me zo kut he. Dan rook je in 1á2 hijsen je wiet op :confused: Das toch niet relaxt. Rook liever gewoon rustig een jointje dan.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
TrippyShit zei:
Een pijpje lijkt me zo kut he. Dan rook je in 1á2 hijsen je wiet op :confused: Das toch niet relaxt. Rook liever gewoon rustig een jointje dan.

Gewoon kleine beetjes tegelijk doen, doe je er langer mee.
Ook roken sommige mensen voor het effect en niet voor het roken zelf..

Ook kan je sneller klaar zijn, je hoeft niet te draaien en het smoken zelf duurt natuurlijk ook veel minder lang. Gewoon doen wat je chill vind :wink: :stoned:

Amaranth

Bewuste gebruiker
Je kunt hier een big stick halen voor 3,50, en die is altijd lekker gevuld en word je zelfs met z'n 2en erg goed stoned van.

blowvaakblowveel

Experimenterende gebruiker
Ik kan je 1 tip geven, als je dan persé een voorgedraaide wilt, haal dan eentje met hasj, die zijn beter te roken dan de wiet-voorgedraaide. :stoned:

DuZoon

Newbie
meestal is er wel zon prijskaartje. probeer alles gewoon een keer uit van goedkoop naar duur en zo weet je vanzelf wat je het lekkerst vind. smaken verschillen

iSmokex

Bewuste gebruiker
De meest verkochte goede wiet is white widow, gemiddeld 7 euro per gram. Draaien is niet zo moeilijk, zijn hier vast wel topics te vinden hoe dat moet! :grin:

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Hangt er een beetje vanaf waar je woont en dus bij welke shop je kan komen..

Hier in Rdam bij de Sultan kan je voor 10 euro (geloof ik?) een beestentoeter halen waar je geloof ik wel een hele dag stoned van kan zijn :P

Of de kwaliteit en smaak ook goed zijn dat weet ik niet. Echte diehards draaien hun eigen joint, helemaal aan je eigen wensen aangepast :stoned: :grin:

Bovenaan