Beginners vragen

GravelPee

Newbie
Ik ben nieuw op dit forum en heb me al redelijk ingelezen, kdenk dat ik al redelijk wat informatie heb vergaard over lsd, maar ik vraag me af of mijn lengte (1m9:sunglasses: invloed heeft op de sterkte van het effect?ik heb het namelijk nog nooit geprobeert.

Enige bijkomende tips zijn altijd welkom. :mrgreen:

Mijn ervaring leert, dat als je goed zoekt.. je meestal wel vindt wat je wil hebben.

Maar misschien is de drugsscene niet zo groot waar je woont.. als je bijv. in een dorpje in de achterhoek woont kan LSD lastig te vinden worden, dan moet je wat langer zoeken. :mrgreen:

henkie84

Bewuste gebruiker
Ben zelf 1m96 en trip net zo hard/soms harder, dan vrienden van mij die minder wegen en kleiner zijn. Het zal misschien wel enig effect hebben, maar dat lijkt me te vewaarlozen.

azgaza

Badass junkie
Tips over hoe je het kan vinden kan ik je niet geven, en dat kan niemand hier, want ook vragen naar bronnen van drugs, en hoe ze te vinden is hier verboden.
Verder heeft totaal lichaams gewicht een kleine invloed op het effect, maar persoonlijke gevoeligheid nog veel meer, ik weet wel dat ik zelf, heel licht zijnde (maar wel vrij lang) altijd een stuk minder nodig heb voor het zelfde effect dan veel andere mensen, maar je kan beter gewoon beginnen met een lage dosis voor de zekerheid, je kan altijd na 2 uur bijpakken, of de volgende poging meteen wat meer nemen als het te weinig blijkt.

nutsss

Wijs gebruiker
lees zoveel mogelijk ervaringen van anderen in de trip reports en haal er de dingen uit die voor jou belangrijk zijn.

LSD is een langdurige trip die in allerlei fases kan verlopen van zwaar hallucinerend plezier tot komplete 'mind-fuck' en dat is niet prettig maar gaat ook weer vanzelf over dus nooit in paniek raken...

accepteer alles en heb geduld... eventueel kan een trip afgebroken worden met speed maar dat is natuurlijk een paardenmiddel en moet dan wel noodzaak zijn...

Normaal is LSD niet te hoog gedoseerd een prettige tripomgeving als je gewoon wat huiswerk doet inderdaad en daardoor beter weet wat er gaat gebeuren. Je blijft jezelf, je blijft gewoon op aarde en je bent je ook nog eens gewoon bewust van de dingen om je heen dus laat je niet te snel gek maken!

:smoke:

Marten!

Bewuste gebruiker
nutsss zei:
eventueel kan een trip afgebroken worden met speed maar dat is natuurlijk een paardenmiddel en moet dan wel noodzaak zijn...
Ik heb ooit van een collega gehoord dat je paddo- en lsdtrips ook kan afbreken met benzo's als oxazepam en temazepam. Ik wil deze zomer graag voor het eerst LSD slikken, en dat gaat waarschijnlijk ook wel gebeuren. Nou kan ik op mn werk wel een stripje oxazepam achterover drukken, voor de zekerheid, maar heeft dat wel zin? Want speed en benzo's doen volgens mij het tegenovergestelde van elkaar :confused:

Wacky

Badass junkie
Ik zou de speed of benzos dan in handen van je tripsitter geven om te voorkomen dat je snel bij een minder momentje denkt dat je er een eind aan wil maken en dan die dingen gaat nemen. (en of het echt werkt weet ik niet)

azgaza

Badass junkie
Benzo's werden bij psychiatrisch onderzoek ook gebruikt op trips te verminderen, gezien oxazepam ook voorgeschreven wordt tegen paniek en angst stoornissen kan je ebgrijpen dat het een paniekerig iemand kalmeerd, dus het werkt wel een beetje, je zal niet stoppen met trippen, maar je zal je zeker een stuk prettiger voelen als je bad aan het gaan was (hoewel ik ook wel een voorstander van de trip uitzitten zoals ie is ben), sommige mensen kunnen daar nou eenmaal niet tegen, dus ja -pam varrianten helpen daartegen, en ik weet niet welke het geschiktst is.

magicwasso

Belezen gebruiker
Ik ben niet echt voor dat soort dinge, als je al denkt van te voren een bad trip te hebben moet je dan niet doen. En als je een bad trip heb zou wel door een reden zijn en het besten is gewoon wachten tot het vorbij is. Meestal voel je je daarna ook super goed :hearteyes: (een beetje beroerd maar goed :) )

Soma

Bewuste gebruiker
Een maat van me heeft ooit is valium genomen na zijn piek en hij beweerde dat zijn trip gewoon over ging van die pil.

Dr. Tommy

Badass junkie
ik heb een paar weken terug een overdosis benzo's op en 3 zegels erachter aan

was niet verstandig maar ik heb een prachtige trip beleefd en de raarste dingen gehoord en gezien..

Bovenaan