Beginners

Fecioul

Newbie
Geachte,

Ik ben Tim, 15 jaar en ik ben nieuw in de wereld van drugs en dergelijke. Ik en een aantal vrienden zijn wel geïnteresseerd in wat 'uitproberen' met wiet, heeft iemand hier ervaring mee? Ik weet van mensen uit mijn klas dat ze smoken, daarmee bedoel ik niet af en toe maar elke dag. We zijn allemaal 15/16 en willen gewoon wat proberen, alleen wiet, dus geen hevigere middelen. Ik heb wel contacten binnen school die bereid zijn te verkopen, nu nog jullie informatie/tips.

Wat zouden jullie voor de eerste keer aanraden? Puur, mixje van ..% en ..%? Voorgedraaid of niet? (ik rook zelf ook niet) Voordat mensen gaan reageren met 'niet aan beginnen, slecht voor je, je verpest je leven ermee' wil ik dat jullie snappen dat ik in een fase zit waarin ik dingen wil proberen. Dus als je van die reacties wilt posten: hou ze voor je, ik weet waarmee ik mee begin en ik weet zeker dat ik het wil proberen.

Greetz,
Tim

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik zou als ik jou was gewoon met wat vrienden een voorgedraaide roken en kijken wat je er van vind. Pas wel echt op dat je het niet te vaak doet. Op jouw leeftijd raak je er heel makkelijk elke dag aan en dat wil je niet (ik spreek helaas uit ervaring, heb 1,5 jaar dagelijks geblowd).

Je zegt zelf al dat mensen uit je klas dagelijks smoken, dat is niet best op die leeftijd aangezien het je schoolperiode en je geestelijke groei zeker kan belemmeren. Wees dus streng voor jezelf en houd het speciaal! :)

Veel plezier :stoned:

Fool

Badass junkie
Fecioul zei:
Voordat mensen gaan reageren met 'niet aan beginnen, slecht voor je, je verpest je leven ermee' wil ik dat jullie snappen dat ik in een fase zit waarin ik dingen wil proberen. Dus als je van die reacties wilt posten: hou ze voor je, ik weet waarmee ik mee begin en ik weet zeker dat ik het wil proberen.
Op dit forum zul je niet heel snel dat soort reacties krijgen, probeer het alleen speciaal te houden, zoals SmartieAndMe al zegt. Een paar jaar later kun je de personen die dan vast blowen er zo uitpikken, 2 jaar lang met aardige regelmaat blowen laat zijn tekenen achter. Incidenteel een Jointje kan niet zoveel kwaad. :)

Betreft je vragen, het maakt niet zoveel uit. Gewoon een voorgedraaide zal het beste werken als je niet weet hoe je moet draaien, scheelt een hoop gepruts. :P
Gewoon rustig inhaleren en genieten, je merkt vanzelf wel wanneer je op een gewenst niveau zit. Je hoeft je hele Joint niet persé op te roken, gewoon precies zoveel als daar waar jij je prettig bij voelt. Daarna doe je je Joint lekker uit en ga je genieten. :)

hardhead

Newbie
Ik heb zelf jaren geblowd. Ben begonnen met een stickie en ontaarde in een heftige verslaving. So be aware....!!!!

Contacten die willen verkopen zijn meestal wel bereid om een jointje voor je te draaien. Misschien kunnen ze het je aanleren. Verder lekker zelf pielen heeft ook zijn charme en hoort erbij. Niets zo lekker als je eigen gedraaide kunstwerkje. En draaien leer je zo, gewoon oefenen. En zodoende kun je lekker puur roken. Dat geeft een veel betere smaak dan zo'n gare voorgedraaide teleurstelling. Of zo'n iets met shag/cigaretten erin. Wanneer je niet rookt kan dit nogal zwaar over de longen gaan. En ik werd er altijd beroerd van en ging draaien enzo. Puur nooit last van gehad.
Met goede droge kwaliteit wiet, is het puur roken erg aangenaam. Lekker zacht over de longen en een hemelse smaak die tenminste niet verpest is door shag/cigaretten. Blij dat ik het puur roken al zeer snel had ontdekt.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
En natuurlijk je eigen manier van roken ontdekken. Puur roken vind ik ontzettend smerig namelijk :grin: Juist met een beetje javaanse jongens erbij wordt ie lekker zacht wat mij betreft :wink:

Fecioul

Newbie
Bedankt voor jullie reacties! Ik hou het nu nog maar bij een mix aangezien ik niet (regelmatig) rook. Ik zal ook niet te vaak gaan smoken maar proberen zal geen kwaad kunnen. Ik hou jullie wel up-to-date als het er van is gekomen. Tof dat jullie zo snel en relaxt reageren!

Devilwish91

Newbie
Ik zal u aanraden om zelfs daar vanaf te blijven als je weet van uw eigen dat je je laat gaan wanneer je iets leuk vindt. Het is maar wiet ja, ik heb ook 5 jaar lang misschien alle dagen gerookt, er was niks aan de hand, ik wou NOOOIT in mijn leven iets anders proberen zelfs dan dat, maar ja shit happens, van het een komt het andere. En vroeger zei ik ook altijd wat is dit voor bullshit, als ik wiet wil wil ik het ,betekent niet dat ik aan nog iets anders ga beginnen. Jawel dus.

Wiewere

Newbie
Als er niemand is die kan draaien zou ik zeker voor je eerste keer een voorgedraaide halen ook al word je hier waarschijnlijk goed mee genaaid in vergelijking met een losse gram. Verder zou ik gewoon wat drinken/eten meenemen en zorgen dat je op een fijne chil spot zit.

Veel plezier! :stoned:

SmartieAndMe zei:
En natuurlijk je eigen manier van roken ontdekken. Puur roken vind ik ontzettend smerig namelijk :grin: Juist met een beetje javaanse jongens erbij wordt ie lekker zacht wat mij betreft :wink:

Javaanse jongens Tembaco :hearteyes:

Fecioul

Newbie
Devilwish91 zei:
Ik zal u aanraden om zelfs daar vanaf te blijven als je weet van uw eigen dat je je laat gaan wanneer je iets leuk vindt. Het is maar wiet ja, ik heb ook 5 jaar lang misschien alle dagen gerookt, er was niks aan de hand, ik wou NOOOIT in mijn leven iets anders proberen zelfs dan dat, maar ja shit happens, van het een komt het andere. En vroeger zei ik ook altijd wat is dit voor bullshit, als ik wiet wil wil ik het ,betekent niet dat ik aan nog iets anders ga beginnen. Jawel dus.

Het lijkt me niet zo moeilijk om die tekst eens door te nemen, ik zei dat ik geen behoefte had aan reacties die zeiden dat ik er niet aan moest beginnen.
Voordat mensen gaan reageren met 'niet aan beginnen, slecht voor je, je verpest je leven ermee' wil ik dat jullie snappen dat ik in een fase zit waarin ik dingen wil proberen. Dus als je van die reacties wilt posten: hou ze voor je, ik weet waarmee ik mee begin en ik weet zeker dat ik het wil proberen.

En voor de rest: plek en wiet is geregeld, degene die verkoopt wil het best voor ons draaien (zo kunnen we zien dat we niet geflasht worden). Nog een weekje wachten en dan feesten!

dubbel0seven

Bewuste gebruiker
Kan mijn eerste keer nog goed herinneren. Achter het station, ver weg van de bewoonde wereld omdat we bang waren gespot te worden. Stickie in elkaar geknutseld. Die opgerookt en toen heerlijk languit in het gras gelegen. Erg relaxte avond gehad. :hearteyes: :stoned:

Bovenaan