Beginnertje

Bliss

Newbie
Na de eerste twee dwingende sticky topics te hebben gelezen waag ik mij er toch maar aan om een topic te openen, best gezellig lijkt mij zo..

Zoals de titel al zegt ben ik een beginnertje! En dit weekend ga ik naar een feestje waar ik wel graag wat wil proberen. Nu heb ik al een paar keer X gedaan en de laatste keer ging het bij mijn mede beginner vriend best wel een beetje fout. Dit was op een festival dus onder het genot van een dansje en felle flikkerende lichten.

Nu is mij aan jullie de vraag wat niet te heftig is voor tijdens een feestje? Ik dacht zelf aan pep maar misschien is dit op zichzelf een beetje te saai?
Mijn (ervaren) vriendje die mee gaat raad Keet ook wel aan, maar hij kan overal heel erg goed tegen en ik vond die 2 pillen vorige keer toch al errugggg heftig binnen in een drukke volle zaal, doe dat liever in de buitenlucht.

Dus wat denken jullie?

Holden

Bewuste gebruiker
Wat niet te heftig is vraag je..Dat hangt volledig af van de kwaliteit en de dosering van het middel dat je gebruikt.

Vraag jezelf eens af welke state of mind je wil bereiken gedurende dat feest..Wil je euforisch zijn, heel veel energie hebben en superlang doorgaan, een super 'love-gevoel' hebben, helemaal van de wereld zijn,..

Zelfkennis is het begin van alle wijsheid. En heb je niet veel ervaring met drugs, zorg er dan voor dat je weet wat de kwaliteit is van het spul wat je neemt. Wees ook voorzichtig met je dosering, bijpakken kan altijd maar eens je té hard gaat is het moeilijk om dat meteen teniet te doen..

Ik wens je veel plezier toe; licht jezelf goed in en wees voorzichtig!

Bliss

Newbie
Ik wil een ik-kan-wel-doorgaan drug gebruiken, aangezien de mensen met wie ik ga echt wel ervaren trippers zijn die regelmatig een nachtje doorhalen. Ik overweeg toch echt de pep denk ik. Ik ben best een gevoelig typje (ah gossie) en word snel misselijk, dus in een drukke warme omgeving lijkt me dees het slimst.. niet?

En qua dosering, daar zorgt mn vriendje voor hij weet wel hoeveel ik kan hebben (ja op de gok natuurlijk).

Maar danku!!!

Holden

Bewuste gebruiker
Als je wilt doorgaan, de pep overweegt en je vriendje je helpt met de dosering..lijkt pep me inderdaad een verstandige keuze.

Let wel: een drukke en warme omgeving + pep..Drink véél water!
Ik wens je een fijn feestje, amuseer je en denk aan je gezondheid (eet op voorhand gezond en genoeg, en drink tijdens het feestje genoeg water!)

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Holden zei:
Als je wilt doorgaan, de pep overweegt en je vriendje je helpt met de dosering..lijkt pep me inderdaad een verstandige keuze.

Let wel: een drukke en warme omgeving + pep..Drink véél water!
Ik wens je een fijn feestje, amuseer je en denk aan je gezondheid (eet op voorhand gezond en genoeg, en drink tijdens het feestje genoeg water!)

Drinken is goed, maar drink ook weer niet te veel water. Liever niet meer dan 2 glazen per uur of beter nog; drink isotone drankjes zoals aa of extran.

Wat drugs betreft: als je energie wilt om door te kunnen gaan op een feestje, dan is een upper als speed of coke een goede optie. Lees je wel van te voren goed in op dit forum, op www.unity.nl www.drugsinfoteam.nl en/of www.jellinek.nl zodat je weet waar je aan begint. Neem in heel kleine beetjes, liever iets te weinig dan te veel. Je kunt altijd nog bijpakken.. En zorg ervoor dat je regelmatig even wat rust neemt en een frisse neus haalt. Dag erna goed uitrusten en eten (als t niet lukt: soep, brinta, yoghurt/kwark en fruit lukt altijd wel)

L

Lid 6909

Gast
ik zou toch gewoon xtc nemen, toch wel het mooist op een feest vind ik. Je hoeft ook niet 2 pillen te nemen toch?

Kermit

Experimenterende gebruiker
Ik zou eerder MD aanraden (niet in pilvorm), je weet dan meer wat je in handen hebt ipv pillen.

alcoholist

Wijs gebruiker
Kermit zei:
Ik zou eerder MD aanraden (niet in pilvorm), je weet dan meer wat je in handen hebt ipv pillen.

jaman,ik denk ook dat pillen uit de mode gaan raken man,zooo onbetrouwbaar!
als ik er nu aan denk ben ik eigen heel dom bezig geweest,sinds de mdma crystallen durf ik amper pillen te nemen,zelfs getest zit er altijd een slecht gevoel bij.

Kermit

Experimenterende gebruiker
alcoholist zei:
jaman,ik denk ook dat pillen uit de mode gaan raken man,zooo onbetrouwbaar!
als ik er nu aan denk ben ik eigen heel dom bezig geweest,sinds de mdma crystallen durf ik amper pillen te nemen,zelfs getest zit er altijd een slecht gevoel bij.

Inderdaad, het komt meer en meer voor dat pillen vol zitten met brol.
Daarom hou ik het ook bij kristallen tenzij ik de pillen uit vertrouwbare bron heb. :wink:

Bliss

Newbie
Ik heb ook geen goed gevoel meer bij pillen, ik heb het op een feestje gedaan en gewoon in de natuur en in de natuur vond ik het zooooo veel chiller, een feestje was een beetje too much vond ik..

Maar ik ben dan ook een watje:tongueout:

En oja een vriend van ons heeft zo godsgruwelijk lopen kotsen net toen mijn dikke vette eerste inslag van de 2e pil kwam.

Nou ik zat echt in een wereldje waar niks kapot kon en drugs my friend waren en dan ging hij zo verschrikkelijk over zn zuig en t bleef maar komen.. ik schrok me kapot dat die lieve drugs dát konden aanrichten!

ja ik heb een beetje een kotsfobie:tongueout:

psych-out

Bewuste gebruiker
je kan eigelijk veel drugssoortjes nemen voor op een feest.
je moet alleen je eigen kenne, je grens,...
iets waar je je absoluut niet goed bij voelt moet je absoluut niet gaan nemen op een feest dat is normaal.
test gewoon wat af wat je plezant vind, test een voor jou nieuwe drugs altijd thuis of ... niet op een feest, vind je het goed te doen dan kan je dat ook op een feest doen.
ken je grens en je zal een fantastisch feesje meemaken.
succes en veel plezier :wave:

alcoholist

Wijs gebruiker
aan mijn naam te zien ,weetje wel welke drugs ik het flexte vind op een feestje :P
drinken en snuiven vind ik het beste,heerlijk naar mn zin.
je kan elke keer bij tanken,qua alcohol EN coke.
bij pillenn kan dat niet

Bliss

Newbie
Denken jullie dat het verstandig is om op het feestje voor het eerste Keet te gebruiken?
Ik weet niet echt wat ik kan verwachten namelijk, maar het lijkt me wel tof.. maar misschien verstandiger om het een keer thuis te proberen eerst?

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Bliss zei:
Denken jullie dat het verstandig is om op het feestje voor het eerste Keet te gebruiken?
Ik weet niet echt wat ik kan verwachten namelijk, maar het lijkt me wel tof.. maar misschien verstandiger om het een keer thuis te proberen eerst?

Ik zou t je niet aanraden om dat voor t eerst op een feestje te doen. Het kan nogal intens zijn en als je genoeg neemt is lopen en bewegen uberhaupt nogal lastig..

azgaza

Badass junkie
Flameon zei:
Eerst thuis maar eens proberen voordat je de geluidsbox in wordt gezogen :rockband:

Haha écht, keta kan best op feestjes als je heel goed oppast met het doseren; maar ik zou zeggen probeer het eerst thuis uit, het is nog al een geval apart wat drugs betreft.

-spaceman-

Badass junkie
SpacingBen zei:
Lees ik dat nou goed? ^

HE!! nou je het zegt!? haha... ik dacht dat daar geen chemicalien in gingen behalve lsd... Zo zo azgaza.. toch het drugswereldje aan het verkennen!

Maar ik vind keta dus absoluut geen partydrug. Als jij een goede avond wil hebben met interessante en levensverrijkende gesprekken zou ik niet aan de keta gaan. Keta de eerste keer op een feest gebruiken raad ik dan ook erg af. Eerst maar ff wat ervaring opdoen met de middeltjes. Speed daarintegen zou de beste oplossing zijn. Helder, energiek en toch ook een licht wappie gevoel. Maar een lage/goede dosering xtc zou voor mij de beste keus zijn. Dat vind ik dus zeker weten de beste partydrug...

Veel plezier meneer Beginnertje!

Bliss

Newbie
Meneeeer? Ik ben een heuze dame ja!

oke ik volg jullie advies maar op en ga vanavond maar niet aan de keet..

Pillen vallen voor mij momenteel even af omdat ik aan de soort van anti-depressiva ben en ik doe dat maar even niet denk ik.. ja zou wel een halfje willen maar volgens mij heb je daar geen ruk an!

Ach ik zie wel wat vriendlief me te bieden hebben!

Bedankt iig en ik heb zin in vanavond!

Bliss

Newbie
Was zeer geslaagd gister!!!! ben uiteindelijk aan de pep gegaan en er toch nog maar een pilletje bijgegooid:tongueout:

reuze naar mn zin gehad:)

Holden

Bewuste gebruiker
Bliss zei:
Was zeer geslaagd gister!!!! ben uiteindelijk aan de pep gegaan en er toch nog maar een pilletje bijgegooid:tongueout:

reuze naar mn zin gehad:)

Vooral die laatste zin doet mij plezier :) Zolang je jezelf goed (hebt) (ge)voel(d)t is het in orde :wink: Let wel op dat het geen gewoonte wordt en vooral..amuseer je!

Bovenaan