Mag ik ook een keertje een topic schoppen? Lijkt me zo leuk, helaas is ikgebruikniks alweer verbannen... jammer. Had hem graag willen uitnodigen op een pleintje, had ik hem een hele mooi route beschrijving gegeven, en een duidelijke tijdstip afgesproken.
Denk dat een 17 jarig kindje (sorry, niet alle 17'ers zijn kindjes maar deze wel) die bijna 18 word en middelgewicht is, geen kant op kan als ie 120kg vlees over zich heen krijgt ^^ tja en misschien dat 10-20kg daar spek van is :P Ik heb geen ervaring met vecht*sport* maar laat sport weg, en de regels weg... zo heb ik een maal 1 vs 5 overleefd waarvan er 2 van hun in het ziekenhuis belande en ik alleen een blauw oogje had, niet dat het heel eerlijk was, al die gasten waren zo lam en lijp als een koekje, en dat alles omdat 1 van hun mijn pet in het water had gegooid.
Ik zou sowieso niemand mijn adres geven als ik de persoon niet vertrouw, maar afspreken op een openbare plek? Komt u maar ikgebruikniks

eens zien of je na dat dagje nogsteeds niks gebruikt, zou het stoer vinden als je dan nog zonder morfine kan lachen bijvoorbeeld.
Alvast excuses voor de bump, maar ik voel me altijd aangetrokken als er ergens onrust is, meestal wil ik 2 vechtende partijen uit elkaar brengen maar in dit geval .... you get the point .
***drukt bijna op bevestig, en realiseert zich dat dit eigenlijk een compleet nutteloze post is. Hoe dan ook, ik las dit topic door en begon me enorm over een ventje te ergeren dat ik ook maar wat wilde posten***