ikgebruikniks
Experimenterende gebruiker
funky_skunk_junky zei:1. IK ben geen gozer.
2. Ik kick nog steeds je ass.
3. Je bent een pussy.
4. ROT OP.
kom afspreken dan mafkees je kickt me ass toch zgn?
funky_skunk_junky zei:1. IK ben geen gozer.
3. Je bent een pussy.
4. ROT OP.
ikgebruikniks zei:funky_skunk_junky zei:1. IK ben geen gozer.
3. Je bent een pussy.
4. ROT OP.
kom afspreken dan mafkees je kickt me ass toch zgn?![]()
3. Je bent een pussy.
4. ROT OP.
joj ik sla iedereen die me verkeerd aankijkt hoor dus ik denk dat ik wel een kans maak kheb toch al elke dag ruzie dus dit wordt grappigfunky_skunk_junky zei:ikgebruikniks zei:funky_skunk_junky zei:1. IK ben geen gozer.
3. Je bent een pussy.
4. ROT OP.
Zgn? En jij denkt dat ik jou de moeite waard vind om naar toe te reizen? Dude als je nou een kans maakte okay,..![]()

ik zou jou graag gewoon met een boksbeugel met een smiley derop een afdruk op je slaap geven vriendje dat wil jij niet wetencropp zei:en daarom ben jij triest, ik hoef je niet te slaan, ik zou graag over je heen kotsen...

ikgebruikniks zei:ik zou jou graag gewoon met een boksbeugel met een smiley derop een afdruk op je slaap geven vriendje dat wil jij niet wetencropp zei:en daarom ben jij triest, ik hoef je niet te slaan, ik zou graag over je heen kotsen...![]()
als je die al hebt, wat ik betwijfel, dan breek ik hem zo uit je hand...funky_skunk_junky zei:ikgebruikniks zei:ik zou jou graag gewoon met een boksbeugel met een smiley derop een afdruk op je slaap geven vriendje dat wil jij niet wetencropp zei:en daarom ben jij triest, ik hoef je niet te slaan, ik zou graag over je heen kotsen...![]()
Boksbeugel, haha, hahahahhahahaaaaaa...

zonde van de wiet...ikgebruikniks zei:als ik naar jullie kom komen jullie niet naar buiten, duds
iedereen moet naar mij toe komen omdat ik geen grapjes maak, als jullie bij me voor de deur staan dan heb ik me jas al aan en me bitje in hoorkom gewoon een potje knokken daarna roken we wel een jointje goed?
![]()
3. Je bent een pussy.
4. ROT OP.
BacingsPen zei:ikgebruikniks zei:funky_skunk_junky zei:1. IK ben geen gozer.
3. Je bent een pussy.
4. ROT OP.
beetje respect voor deze vrouw he!
Ik heb vriendinnen die tot op de dag van vandaag hun leven aan muay thai wijden, die meppen jou (hoe groot je ook bent) zo de zee in....
En voor de rest veel sterkte gewenst met het koesteren van je ego....
Anders toch maar gaan kickboxen ofzo./...

met mijn 8 jaar aikido en 3 jaar ju jitsu denk ik toch wel dat ik een aardige kans maak, die boksbeugel is in ieder geval uit je handen voor je er erg in hebt, en het zal er vanaf hangen hoe snel je bent, want als ik de kans zou krijgen je te raken verlies je...ikgebruikniks zei:ik ben fan van Alle vechtsporten.. ik heb o.a taekwondo, muay thai en gewoon boksen gedaan,waarbij ik 2x gevraagd werd mee te doen aan het NK middelgewichten, (dit was een aantal jaartjes terug, was toen best lekker geëindigd) dus ik denk niet dat jouw vriendinnetjes me kapot slaan![]()
BlueGamer zei:@Ikgebruikniks
We zien allemaal wie hier de mongool is en wie niet..
Dus geef me even je adres aangezien je te gespierd ben om zelf te gaan![]()
En post het even als een reactie zodat iedereen kan zien dat je niet te pussy ben om t te geven![]()
KoxBox zei:BlueGamer zei:@Ikgebruikniks
We zien allemaal wie hier de mongool is en wie niet..
Dus geef me even je adres aangezien je te gespierd ben om zelf te gaan![]()
En post het even als een reactie zodat iedereen kan zien dat je niet te pussy ben om t te geven![]()
Doe geen moeite, hij heeft al een ban...
en ook je leerkracht nederlands heb je niet gemist, geloof ik....ikgebruikniks zei:joj ik sla iedereen die me verkeerd aankijkt hoor dus ik denk dat ik wel een kans maak kheb toch al elke dag ruzie dus dit wordt grappigfunky_skunk_junky zei:ikgebruikniks zei:kom afspreken dan mafkees je kickt me ass toch zgn?![]()
Zgn? En jij denkt dat ik jou de moeite waard vind om naar toe te reizen? Dude als je nou een kans maakte okay,..![]()
![]()
Nathaniel zei:
Beanhead zei:En dat zijn dan stoners.
Schaam jullie, agressievelingen! Ja oke hij gedraagde zich wel belachelijk![]()
ikgebruikniks zei:hoezo volwassen ik wil gewoon vechten.. ik ben gestopt met muay thai omdat ik elke dag moet werken.. dus kom gewoon potje knokken vriend want jullie gozers hebbe allemaal grote bek maar in het echt kijke jullie om
kom naar diemen dan
cropp zei:over internet kun je wel een grote mond hebben, alleen ik wed dat je in real life een schijterd bent, en nee, ik hoef je adres niet te hebben want ik neem toch niet de moeite en de tijd om een fittie te komen bouwen, hou gewoon je gemak of sodemieter op, ik ben echt niet de enige die jou intussen kotsbeu is...ikgebruikniks zei:zoek jij ook ruzie moet je adres hebbe dan pikDubz zei:Stoere man, die ikgebruikniks![]()
ikgebruikniks zei:ik vind het belachelijk dat wiet ongeaccepteerd is in de samenleving, Sommige mensen zien mensen die blowen aan voor junks, terwijl het zgn normaal is dat een kind van 13 drinkt.
en ten slotte zijn de risico's van alcohol groter als die van cannabis..
maar goed hier zal 99% het mee eens zijn, kan iemand mij uitleggen waarom het nog steeds zo is dat wiet niet geaccepteerd is, en alcohol,nicotine en caffeïne wel..![]()
metaldevil666 zei:topic heet belachelijk...
komt redelijk overeen met die idioot ikgebruikniks...
hou eens op met die achterlijke shit te posten!
gewoon normaal lullen of opzouten van dit forum!
KoxBox zei:metaldevil666 zei:topic heet belachelijk...
Hij heeft al een ban... Dus je hoeft je niet zo op te winden.
metaldevil666 zei:KoxBox zei:metaldevil666 zei:topic heet belachelijk...
Hij heeft al een ban... Dus je hoeft je niet zo op te winden.
haha oke no problemo
had alleen nog niet gelezen dat die kut al gebanned was
en wond me niet op sprak alleen ff mn mening uit
ik zit dan wel nog niet zo lang of DF maar daar is t iig niet voor bedoeld.
gewoon lekker chill met medegebruikers info inwinnen en uitwisselen ^^
the way it's ment to be ^^