Belangensvereniging voor blowers

RandomDude123

Bewuste gebruiker
Ik heb hier een tijd terug eens met een vriend over gefilosofeerd, en ik dacht dat het ook wel interessant is om hier te posten.

Ik zat zo te denken, er zijn nog zoveel mensen die tegen blowers en fatsoenlijke hennepgebruikers als ik, en velen hier met mij, aankijken alsof we junks zijn. Mensen die afgaan op de berichten over drugs in de media, die hoofdzakelijk (dan niet altijd) negatief zijn: heroinejunks, overlast van jongeren (die toevallig blowen), wietteelt enz enz.

Dus toen zat ik zo te denken, waarom is er niet een belangensvereniging voor softdrugsgebruikers? Een groep mensen die zich in zet om voorlichting te geven, en op deze manier ook de vele foute ideeën die er bestaan over hennepgebruik proberen te bestrijden. Een groep mensen die de discussie kan aangaan met politici en andere belangrijke lui die allemaal wel een mening hebben maar eigenlijks niets snappen. Een groep mensen die acties bedenkt om hennepgebruik uit het kwade daglicht te halen - wat dacht je van een blow- en schildermiddag op het binnenhof, om te laten zien hoe inspirerend hennep kan zijn.

Nu heb ik het idee dat veel blowers zoiets hebben van 'boeie, een blowtje roken doe ik toch wel'. Dat is ook wel zo, maar het lijkt mij best tof als zoiets zou bestaan.

Er zij immers ook verenigingen voor wijn- en bierdrinkers, om maar wat te noemen.

Freaky high

Bewuste gebruiker
uhu

ja, maar hoeft niet per see een schilderdag te worden voor mij :sunglasses:
ik ben al blij als ik eens rustig op mijn gemak kan blowen met mijn vrienden om me heen. maar in België is er een politieke groep (denk de VLD) die marihuana (wiet :stoned: ) legaal wil maken omdat het een genotsmiddel is volgens hen en dat het niet voor hallucinaties zorgt, ze willen een wet opstellen dat vanaf 16 jarigen mogen 5 gramm op zak hebben. dus das niet mis eh!! hopelijk komt onze wens van de 'blowers from Belgium' eindelijk uit!!

Bovenaan