Belangrijke vraag!

Ik heb vannacht GHB en speed door elkaar gebruikt tot 6u sochtends en niet geslapen. Nu heb ik vanavond een feest van 16 uur lang van 16u tot 8 uur sochtends en daarbij wil ik alleen coke gebruiken. Dus tussen 6 uur sochtends en ik schat 10 uur savonds wil ik helemaal niks gebruiken! Kan dit nare gevolgen hebben of heeft iemand hier soort van ervaring mee?

Het probleem is dat ik om 13u al de trein moet pakken en ik durf eigen niet te slapen, want ik voel me best dizzy en ik heb verhalen gehoord van mensen die stikten in hun tong etc. dus vandaar dat ik het heel eng vind om m´n ogen dicht te doen!! Ik heb nu wel al een boterham gegeten en ik drink water om ff goede dingen te consumeren zeg maar :P .

Flameon

Badass junkie
In stabiele zijhouding ff gaan liggen en wat proberen uit te rusten. Anders breekt het je gigantisch op denk ik. Dat feest van 16 uur zul je dan wel volhouden door de coke, maar ik vraag me af hoe je er morgen overmorgen dinsdag aan te pas bent dan :wink:

Ojee, tis al half 1 zie ik net.
Goeie reis en maak der wat van op die party!

bersenka

Experimenterende gebruiker
Love_Fulfilled zei:
Ik heb helaas niet kunnen slapen vooraf, maar wel een leuk feestje gehad :grin: !! Het is geen coke, maar XTC geworden ook leuk :P .

Ben benieuwd hoe brak je morgen bent :wink:

bersenka zei:
Love_Fulfilled zei:
Ik heb helaas niet kunnen slapen vooraf, maar wel een leuk feestje gehad :grin: !! Het is geen coke, maar XTC geworden ook leuk :P .

Ik was al helemaal naar de klote toen ik thuiskwam hahaha. Nu gaat het wel weer, heb een paar uurtjes geslapen :) . Morgen moet ik en naar school en werken, dat wordt wat :P .

bersenka

Experimenterende gebruiker
Love_Fulfilled zei:
bersenka zei:
Love_Fulfilled zei:

Ik was al helemaal naar de klote toen ik thuiskwam hahaha. Nu gaat het wel weer, heb een paar uurtjes geslapen :) . Morgen moet ik en naar school en werken, dat wordt wat :P .

Dan zul je morgen wel hele naar de kloten zijn. Scheelt wel al stukken als je vandaag nog beetje goed gegeten hebt.

Het viel allemaal gelukkig mee! Eigenlijk net zo gebroken als 1 nacht feesten op X. Maar ik zou het toch niet snel weer doen, blijft een enorme aanslag op je lichaam.
Daarnaast was dit ook m'n laatste keer Speed. Het was een eerste keer om het uit te proberen, maar het effect, naar mijn idee alleen het actief-zijnde, vind ik te matig t.o.v. van de nadelen en bijwerkingen.

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
Love_Fulfilled zei:
Daarnaast was dit ook m'n laatste keer Speed. Het was een eerste keer om het uit te proberen, maar het effect, naar mijn idee alleen het actief-zijnde, vind ik te matig t.o.v. van de nadelen en bijwerkingen.

beginners nadeel :rolleyes:

Flashh

Newbie
psychopsychedelic zei:
Love_Fulfilled zei:

Jah, ga echt wel volledig akkoord :grin:! Het feit is gewoon dat speed _BETER_ wordt elke keer je het gebruikt... Maarja het is dan ook ongelooflijk verslavend, je houdt het idd beter bij X!
Maar ik vind dat je de "echte" effecten van speed :hearteyes: pas merkt na een paar keer het te gebruiken... (note ik bedoel dan dus wel SPEED en niet caffeine brol...)

/F

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
Flashh zei:
psychopsychedelic zei:
Love_Fulfilled zei:

Jah, ga echt wel volledig akkoord :grin:! Het feit is gewoon dat speed _BETER_ wordt elke keer je het gebruikt... Maarja het is dan ook ongelooflijk verslavend, je houdt het idd beter bij X!
Maar ik vind dat je de "echte" effecten van speed :hearteyes: pas merkt na een paar keer het te gebruiken... (note ik bedoel dan dus wel SPEED en niet caffeine brol...)

/F

juist :stoned:

Debris

Bewuste gebruiker
Flashh zei:
psychopsychedelic zei:
Love_Fulfilled zei:

/F
+9999
Speed word leuker en leuker elke keer dat je 't doet :hearteyes: :hearteyes:

Bovenaan