Belangrijke vraag!

Ik heb vannacht GHB en speed door elkaar gebruikt tot 6u sochtends en niet geslapen. Nu heb ik vanavond een feest van 16 uur lang van 16u tot 8 uur sochtends en daarbij wil ik alleen coke gebruiken. Dus tussen 6 uur sochtends en ik schat 10 uur savonds wil ik helemaal niks gebruiken! Kan dit nare gevolgen hebben of heeft iemand hier soort van ervaring mee?

Flugeltje

Wijs gebruiker
Wat wil je nu zeggen?

Dus tussen 6 uur sochtends en ik schat 10 uur savonds wil ik helemaal niks gebruiken! Kan dit nare gevolgen hebben of heeft iemand hier soort van ervaring mee?

Nee, dit heeft geen nare gevolgen

Flugeltje zei:
Wat wil je nu zeggen?

Dus tussen 6 uur sochtends en ik schat 10 uur savonds wil ik helemaal niks gebruiken! Kan dit nare gevolgen hebben of heeft iemand hier soort van ervaring mee?

Nee, dit heeft geen nare gevolgen
Of ik na zo´n nacht van combineren en niet slapen nog coke kan gebruiken savonds zonder dat ik KO ga/ga kotsen of iets dergelijks..!

Want als iemand hier zegt ´doe dit niet dat gaat geheid fout vanavond´, dan weet ik natuurlijk voldoende!

gtje

Bewuste gebruiker
tsjaa sorry hoor stomme vraag !!! is je lichaam gewend weinig slaap te krijgen ... gebruik je matig maar vaak of ga je 1 x per zoveel tijd helemaal uit je plaat ???

alleen jij kan zelf weten of jij het aan kan !!! ik raad het nooit iemand aan om na een dag geen slaap door te gaan op ... MAAR ik kan ook bevestigen dat ik mensne ken die 5 dagen niet slapen

elke dag alcohol nuttigen, speed gebruiken hier en daar een joint roken en coke snuiven ... deze tog wel APARTE gevallen hebben nergesn last van pas van dag 5 begint het minder te worden en gaan ze slapen ( ongeveer 36 uur achter elkaar :P ) ...

maar of jij dat ook kan ... weet ik niet wil ik ook niet weten ... WIL JIJ HET HET WETEN???? gezellig op een feestje staan en dan je plotseling super naar de klote voelen ver van je huis ver van je bedje ??? tussen 1000den mensen ??? tsjaa suc6

kan goed gaan en voelt het geweldig kan ook fout gaan en KAN je dood worden maar je kutn je natuurlijk ook alle tyfus beroerd voelen ( maar dat maakt vast niet uit :P )

veel plezier

greetzzz gtje

DreamerOfDreams

Bewuste gebruiker
gtje zei:
tsjaa sorry hoor stomme vraag !!! is je lichaam gewend weinig slaap te krijgen ... gebruik je matig maar vaak of ga je 1 x per zoveel tijd helemaal uit je plaat ???

alleen jij kan zelf weten of jij het aan kan !!! ik raad het nooit iemand aan om na een dag geen slaap door te gaan op ... MAAR ik kan ook bevestigen dat ik mensne ken die 5 dagen niet slapen

elke dag alcohol nuttigen, speed gebruiken hier en daar een joint roken en coke snuiven ... deze tog wel APARTE gevallen hebben nergesn last van pas van dag 5 begint het minder te worden en gaan ze slapen ( ongeveer 36 uur achter elkaar :P ) ...

maar of jij dat ook kan ... weet ik niet wil ik ook niet weten ... WIL JIJ HET HET WETEN???? gezellig op een feestje staan en dan je plotseling super naar de klote voelen ver van je huis ver van je bedje ??? tussen 1000den mensen ??? tsjaa suc6

kan goed gaan en voelt het geweldig kan ook fout gaan en KAN je dood worden maar je kutn je natuurlijk ook alle tyfus beroerd voelen ( maar dat maakt vast niet uit :P )

veel plezier

greetzzz gtje

:stoned:

Antigone

Belezen gebruiker
Love_Fulfilled zei:
Nja tis allemaal goed gekomen met X ipv coke. Ik voelde me op het begin zwaar vertyfd, maar het werd alleen maar leuker :grin: !!
Goeie keus!! Had je de hele nacht op de coke willen doorgaan en je in het begin vertiefd
gevoeld was dat volgens mij de hele nacht blijven hangen. X makes you happy, ook na
een nachtje doorhalen met speed en G. Coke had dat echt niet voor elkaar gekregen :wink:

Bovenaan