tsjaa sorry hoor stomme vraag !!! is je lichaam gewend weinig slaap te krijgen ... gebruik je matig maar vaak of ga je 1 x per zoveel tijd helemaal uit je plaat ???
alleen jij kan zelf weten of jij het aan kan !!! ik raad het nooit iemand aan om na een dag geen slaap door te gaan op ... MAAR ik kan ook bevestigen dat ik mensne ken die 5 dagen niet slapen
elke dag alcohol nuttigen, speed gebruiken hier en daar een joint roken en coke snuiven ... deze tog wel APARTE gevallen hebben nergesn last van pas van dag 5 begint het minder te worden en gaan ze slapen ( ongeveer 36 uur achter elkaar :P ) ...
maar of jij dat ook kan ... weet ik niet wil ik ook niet weten ... WIL JIJ HET HET WETEN???? gezellig op een feestje staan en dan je plotseling super naar de klote voelen ver van je huis ver van je bedje ??? tussen 1000den mensen ??? tsjaa suc6
kan goed gaan en voelt het geweldig kan ook fout gaan en KAN je dood worden maar je kutn je natuurlijk ook alle tyfus beroerd voelen ( maar dat maakt vast niet uit :P )
veel plezier
greetzzz gtje