belgie ?

Flameon

Badass junkie
is dit nu een topic om aan opiaten te komen in belgie, oostvlaanderen?
Enfin genoeg (toffe) belgen hier ..... maar als je dat wilt weten hoort dit topic niet bij opiaten te staan kerel :wink:

Ninanina

Belezen gebruiker
Sorry heb niks met jullie clubje, maar vanwaar B. zijn dom????
Gaat 't hier over de oso domme hollander die dacht dat coffee shops top of the wereld waren??
Wat hebben juliie daarvan geleerd??? Ook dat werkt niet!
Ocharme, ocharme (om op z'n vlaams te blijven), en ja ik voel me aan gesproken!!
Jullie weten niet, nog niet half over wat jullie' het hebben! Sure, jullie kids moeten experimenteren etc.. Niks op tegen! Maar stop met dat B. H. gedoe!!
Doe waar je zin in hebt en laat 't daarbijj!!
:wave:
van ne die hard!!

TeKNoZem

Wijs gebruiker
Ninanina zei:
Gaat 't hier over de oso domme hollander die dacht dat coffee shops top of the wereld waren??
Ocharme, ocharme (om op z'n vlaams te blijven), en ja ik voel me aan gesproken!!
Jullie weten niet, nog niet half over wat jullie' het hebben! Sure, jullie kids moeten experimenteren etc.. Niks op tegen! Maar stop met dat B. H. gedoe!!
Doe waar je zin in hebt en laat 't daarbijj!!
van ne die hard!!

En nu in het Nederlands?

funky_skunk_junky

Wijs gebruiker
TeKNoZem zei:
Ninanina zei:
Jullie weten niet, nog niet half over wat jullie' het hebben! Sure, jullie kids moeten experimenteren etc.. Niks op tegen! Maar stop met dat B. H. gedoe!!Doe waar je zin in hebt en laat 't daarbijj!!
van ne die hard!!

En nu in het Nederlands?

Waar het allemaal op neer komt is dat hij/zij vind dat BH's afgeschaft moeten worden. :smoke:

Ninanina

Belezen gebruiker
Hey,
Hebben ze die bh's in de jaren '60 al eens niet willen verbranden?
Maar ik ben een "zij" en hou hem toch maar liever aan!
:wink:

icedhead

Experimenterende gebruiker
Jeps Belg(VLAMING) hier, Regio Turnhout spijtig genoeg. Uitgezonderd het feit dan dat tilburg een scheet ver ligt :). Lang leve tilly :)

Bovenaan