Ben ik belazerd?

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Je moet gewoon het xtc gevoel niet gaan zoeken in ander drugs. Het xtc gevoel is uniek en als je dat in andere drugs gaat zoeken krijg je enkel teleurstelling...

peprick

Experimenterende gebruiker
Heanne71 zei:
En ik had daarom verwacht dat ik wat van de coke zou merken, maar niks dus. Het was echt een smerige smaak, dus bloem kan ik me niet voorstellen. Ik denk eerder gemalen paracetamol. De stukjes leken daar ook op.

ik zou het toch idd maar laten testen, als het op stukjes paracetamol lijkt zou het heel goed base-coke kunnen zijn, als je dat stampt ziet het er zo uit. en die vieze smaak,amoniak achtig? geen verdoving en snuiven werkt niet.. ik denk dat jou dealer zich misschien vergist heeft

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Kan me toch niet voorstellen dat iemand base coke gaat verkopen. Zal waarschijnlijk troep zijn. In mijn 10 jaar coke ervaring heeft nog nooit iemand mij base coke verkocht... degene die dat beweerde kreeg rommel...

peprick

het is vrij normaal dat iemand die coke verkoopt ook base-coke verkoopt, en een foutje is menselijk toch, het was ook een kleine "probeer" hoeveelheid van de TS. misschien heeft hij het verkeerde zakje gegeven, dat zou toch zomaar kunnen.
rommel verkopen bij een probeer hoeveelheid lijkt mij weer niet kunnen, je wil dan toch dat het bevalt en meer verkopen daarna.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Heb bij verschillende bronnen coke gehaald en nooit werd me verteld basecoke/crack te hebben. Ofwel heb je goeie kwaliteit die je "kuist" tot crack en oprookt ofwel snuif je die lekker op. Maar dat dealers de coke voor jou gaan kuisen en extra verlies gaan als risico kunnen hebben omdat ze dan net lagere kwaliteit hebben? Dacht het niet. Valt me wel op dat je hier nog niet de meeste wijze reacties gegeven hebt. No offense naar u als persoon maar mijn ervaring weet wel beter.

peprick

ok... nou. ik ken alleen ,maar mensen die beide hebben, als je alleen rauwe verkoopt is je klanten groep kleiner, tenminte wel waar ik woon. maar verlies maak je toch niet? dat word toch allemaal gewogen en uitgerekend enz... dat is toch helemaal niet raar? ik bedoel ook geen offence hoor. ik denk dat wij een menings verschil hebben waar we niet uit gaan komen :P denk dat het aan onze woongebieden ligt. vraag en aanbod enz... :wink:

Attimo

Belezen gebruiker
Heb net coke gekocht die wat vreemd ruikt en helemaal niet hard is. Tot nu toe moest ik altijd opletten dat als ik een brok wou vermalen dat het niet alle kanten opsprong. Hier ga je er gewoon door alsof het boter is en je kan er ook niet zo'n fijn poeder van maken zoals normaal.

De geur is iets dat ik nog nooit geroken heb denk ik.

mikoz

Bewuste gebruiker
Attimo zei:
Heb net coke gekocht die wat vreemd ruikt en helemaal niet hard is. Tot nu toe moest ik altijd opletten dat als ik een brok wou vermalen dat het niet alle kanten opsprong. Hier ga je er gewoon door alsof het boter is en je kan er ook niet zo'n fijn poeder van maken zoals normaal.

Als ik coke koop krijg ik altijd een beetje 'vettige' coke. Je kunt het niet helemaal goed vermalen. Smaak (persoonlijk) en kwaliteit erg goed.

Attimo

Belezen gebruiker
mikoz zei:
Attimo zei:

Als ik coke koop krijg ik altijd een beetje 'vettige' coke. Je kunt het niet helemaal goed vermalen. Smaak (persoonlijk) en kwaliteit erg goed.

Tis een nogal zure/zerpe geur. Heb er nog niets van gesnoven, da's voor vnv.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
De zure scherpe geur komt van de middelen waarmee het gewassen word in het land van herkomst. Zoals kerosine. De vettigheid is normaal en komt ook door wasmiddelen.

Attimo

Belezen gebruiker
Tekzor668 zei:
De zure scherpe geur komt van de middelen waarmee het gewassen word in het land van herkomst. Zoals kerosine. De vettigheid is normaal en komt ook door wasmiddelen.

Heb elders gelezen dat het waarschijnlijk door het zoutzuur komt dat ze als ik me niet vergis gebruiken om tot de kristallisatie te komen (nadat de coca bladeren opgelost zijn in de kerosine dus).

MeejheM

Badass junkie
ik vraag me af of TS een rare smaak ervaart door stappen in de productie. sjoemelen met het spul lijkt mij aannemelijker.

Attimo

Belezen gebruiker
Aan de smaak viel bij deze "natte/vettige" coke weinig op te merken, het effect was wel wat minder. Het was in ieder geval geen brol.

Amateurtje

Wijs gebruiker
charelke zei:
zeker en vast belazerd als het echt was merk je het bijna direct zeker effect na 30min

Een 'effect' is echt geen indicator imo..je hebt wel het gevoel misschien, maar dan weet je nog geen fluit of het deftig is of brol...Wil je zekerheid van je spul, dan zit er niks annes op dan je stuff te testen bij een centrum.

En laten we eerlijk zijn, belazerd ben je altijd als klant, de gebruiker is altijd in het nadeel. :wink:

Amateurtje

Wijs gebruiker
MeejheM zei:
tenzij je je eigen supply gebruikt natuurlijk.

Moet zeker kunnen..maar dan verdien je er niets aan als je je eigen stash door je neus heen pompt. Het es misschien leuk en gemakkelijk maar je wint er niks mee..Dus ben je ook hier weer in het nadeel. :grin:

En late we nog eens eerlijk zen...(straat)dealers hebben zelf geen benul wat er in hun materiaal zit.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Amateurtje zei:
En late we nog eens eerlijk zen...(straat)dealers hebben zelf geen benul wat er in hun materiaal zit.

Geef ik je volledig gelijk in. Ze krijgen hele goeie die ze tot troep versnijden. Ze krijgen troep waar ze poeptroep van maken of ze verkopen gewoon zooi die echt niet niets meer te maken heeft met het product die ze aanbieden. Levend feit is, ze hebben allemaal het beste. Hier in Belgie komt het altijd uit holland volgens die straatjochies en is het allemaal 100% puur. Vertel die dan es dat er waarschijnlijk geen 50% coke in hun sealtjes zit? Heb je gegarandeerd dagen discussie of mag je niet meer kopen :rolleyes:

ooscaar

Wijs gebruiker
Als ik een dealer zou zijn die voor een paar duizend enkele maanden vast zit zou ik me ook wel belazerd voelen hoor :P

MeejheM

Badass junkie
Amateurtje zei:
MeejheM zei:
tenzij je je eigen supply gebruikt natuurlijk.

Moet zeker kunnen..maar dan verdien je er niets aan als je je eigen stash door je neus heen pompt. Het es misschien leuk en gemakkelijk maar je wint er niks mee..Dus ben je ook hier weer in het nadeel. :grin:

Het kost nog steeds geld, alleen een andere prijsklasse. Normaal geef je ook zat samples weg, als je eens wat voor jezelf houd levert niks op, maar kost je ook amper iets.

maar het advies blijft natuurlijk "Don't get high off your own supply."

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Tekzor668 zei:
Hier in Belgie komt het altijd uit holland volgens die straatjochies en is het allemaal 100% puur. Vertel die dan es dat er waarschijnlijk geen 50% coke in hun sealtjes zit? Heb je gegarandeerd dagen discussie of mag je niet meer kopen
Apart dat je dan niet meer mag kopen... Klinkt niet echt zakelijk in ieder geval. Ze zullen wel op hun tere egotjes getrapt zijn ofzo.

Bobsacamano

Badass junkie
Nope dat gaat het niet doen dat verliefde sowieso niet. Hard geil van pep worden ja dat kan wel :P Je word er ook behoorlijk dominant van een stukje heftiger allemaal.

Maar je word er niet automatisch opgewonden van. Vooral heel erg wakker.

Heanne71 zei:
En als pep mij ook niet het geile verliefde gevoel gaat geven accepteer ik maar dat ik om de 3 mnd xtc gebruik. Dan kan ik me er wel erg op verheugen.

Heanne71

Newbie
Pep geeft me ook geen geil en lekker gevoel. Ook geen energie trouwens.

Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik het bij xtc houd, en dan maar 3 mnd niks tussendoor.
Vind het jammer dat er nog geen vervanging is voor xtc.

HoMaar!

Probeer eens een 16mg 2cb.
Dit zorgt voor een ongeremde blijdschap, knuffelen, dansen en geiligheid. Erug lekker en fijner feesten dan MDMA.

Bobsacamano

Badass junkie
16 mg kan wel echt de grens zijn hoor qua trippen. Verwacht geen echt mdma gevoel.

HoMaar! zei:
Probeer eens een 16mg 2cb.
Dit zorgt voor een ongeremde blijdschap, knuffelen, dansen en geiligheid. Erug lekker en fijner feesten dan MDMA.

Amateurtje

Wijs gebruiker
Psychedelibee zei:
Tekzor668 zei:
Hier in Belgie komt het altijd uit holland volgens die straatjochies en is het allemaal 100% puur. Vertel die dan es dat er waarschijnlijk geen 50% coke in hun sealtjes zit? Heb je gegarandeerd dagen discussie of mag je niet meer kopen
Apart dat je dan niet meer mag kopen... Klinkt niet echt zakelijk in ieder geval. Ze zullen wel op hun tere egotjes getrapt zijn ofzo.

Ik denk dat het vooral dat is ja. Nuja we weten allemaal, dat wanneer je je mening zegt/eerlijk bent en het staat hun niet aan zejje den boeman... Het lijkt wel of ze geen (positiebe) kritiek kunnen aanvaarden...Vandaag ook een discussie gehad met een dealer waar ik al jaren ga...vond de vorige keer dat er veel minder inzat dan gewoonlijk, ik zeg hem dat er een probleempje was,begon ie meteen agressief te reageren. Nja de meeste dealers hebben ook last van grootheidswaanzin me dunkt. Ze voelen zich meer dan een ander en zijn geen tegespraak gewend. Terwijl je ze enkel maar positief advies wilt meegeven.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Amateurtje zei:
Psychedelibee zei:
Tekzor668 zei:

Ik denk dat het vooral dat is ja. Nuja we weten allemaal, dat wanneer je je mening zegt/eerlijk bent en het staat hun niet aan zejje den boeman... Het lijkt wel of ze geen (positiebe) kritiek kunnen aanvaarden...Vandaag ook een discussie gehad met een dealer waar ik al jaren ga...vond de vorige keer dat er veel minder inzat dan gewoonlijk, ik zeg hem dat er een probleempje was,begon ie meteen agressief te reageren. Nja de meeste dealers hebben ook last van grootheidswaanzin me dunkt. Ze voelen zich meer dan een ander en zijn geen tegespraak gewend. Terwijl je ze enkel maar positief advies wilt meegeven.
Misschien dat ze iets teveel van hun eigen stash snoepen... Persoonlijk vind ik de meeste dealers vrij kansloze types, echt maar heel af en toe kom je er een tegen die echt zakelijk en professioneel aanpakt.

Bovenaan