Ben ik de lul?

Hoepel

Newbie
Mijn vader wil deze week een urinetest doen voor wiet.
Maar ik heb in de mei vakantie (vorige week) flink veel gerookt ik denk wel meer als 60 joints.
Is er iets om het te voorkomen of ben ik gewoon de lul?

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Iemand anders z'n urine meenemen.

Heb gehoord vroeger dat mensen kunstmatige suikertabletjes in het urine potje deden, ze beweerder dat cannabis dan niet meer aantoonbaar was, al moet ik er nog van overtuigd worden...

grts

mrflame

Belezen gebruiker
Tripreporter
Hmm.. Ik denk dat je de 'lul' bent, zoals je dat zelf zegt. Maar ik vind het zelf eigenlijk erger dar je vader je uberhaupt aan zo'n test wilt onderwerpen.
Ik weet niet hoe oud je bent en ik weet niet hoe jouw ouders tegenover drugs en/of je vaak liegt over je gebruik? Ik zeg altijd maar zo: eerlijkheid duurt het langst.

Ik had bij het roken van mijn eerste joint het vrijwel gelijk tegen mijn ouders gezegd. Hier reageerden ze goed op, omdat ik het eerlijk vertelde. Als je ouders het gevoel hebben dat jij wel af en toe iets doet, maar wel binnen de perken. Datn wantrouwen ze je minder snel op dat gebied. En dan is het aan jezelf of je dat ook doet of niet.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Het is niet direct te zeggen of ze het gaan vinden, het verschilt een beetje per persoon.

THC vinden ze sowieso niet want dat is met enkele uren uit je bloed, wel kunnen ze metabolieten vinden (afbraakproducten) waaraan ze kunnen zien dat je geblowd hebt. Als je alleen vorige week veel geblowd hebt bestaat de kans dat je er gewoon doorheen komt, maar als je met regelmaat blowt en vaker veel blowt kan het zo maar eens 4-6 weken duren voor het er allemaal uit is.

Waarom vertel je het niet gewoon tegen je vader? Denk je niet dat eerlijkheid beter valt dan confrontatie met een testuitslag?

Neem aan dat het wantrouwen ook niet zomaar is...

Erick

Belezen gebruiker
probeer een chloortablet aan te komen, laat ongezien je urine erlangs lopen in het potje. Dag sporen.

Oud truukje

edblok2

Bewuste gebruiker
thc wordt opgeslagen je vet en kan 6 maanden na je laatste joint nog tevoorschijn komen als je dat vet verbrand

Bovenaan