Ben ik lsd tolerant?

Momenteel heb ik weer lsd geprobeerd.
Vorige week de eerste keer, een halve blotter.
Nu 1 1/2.
Effecten:
-gevoel dat iets niet klopt
-speedy
-vaag
-erg helder
-dichter bij de wereld-moeilijk slapen
-na een aantal joint golvend plafond in het donker.

Ik heb om 1700 genomen, blotter 1 1/2 uur onder de tong.
Het is een blotter met afbeelding van kuifje en de hond en aan de andere kant kleuren, die ondefinieerbaar zijn.
Ben ik lsd tolerant?
Ik dacht deze te heben uit betrouwbare bron en ik heb gehoord dat anderen wel degelijk effect hadden van deze blotters.

azgaza

Badass junkie
Weet je zeker dat je niet gewoon niet-zo-sterke blotters had? Of dat je heel lang of heel dik bent ofzo?

azgaza

Badass junkie
Dan zal het aan je gewicht iniedergeval niet liggen, je bent niet idioot zwaar of groot dus dan moet die dosis voor jou gewoon kloppen.
Ik zou zeggen dat het óf aan de blotters ligt óf dat het nóg sterker moet worden. Heb je verder ook helemaal geen visueel effect? En ook niet het effect dat alles ontzettend interessant is?

azgaza

Badass junkie
Of denk je niet gewoon dat je het niet voelt? Mijn laatste trip adcht ik de eerste twee uur dat het helemaal niet zo sterk was, tot ik bij de zee stond en er allemaal fractal patronen over het water trokken (het was op een nachtelijk strandfeest) en ik toen ineens besefte 'dat kan niet' en me spontaan bewust werd van alle andere visuals, en dat ik toch wel erg vreemd deed. Komt omdat het bij niet hele hoge dosissen niet echt een mindfuck geeft, maar een hele subtiele waarbij je denkt dat je best helder bent, maar in werkelijkheid toch echt behoorlijk vaag.

sjaartrol

Bewuste gebruiker
volgens mij heeft uw lengte en gewicht nie zoveel invloed op den trip als bij andere drugs...

tzijn waarschijnlijk gewoon slechte trips (of slecht bewaard)...

xcrement

Belezen gebruiker
zullen waarschijnlijk geen sterke zijn.
Heb je trouwens net gegeten ofzo?
Probeer niet te denken dat het niet werkt, maar probeer jezelf te laten afvragen of je niets raar merkt.
it's all a mindgame
Hoop dat het werkt.

sjaartrol

Bewuste gebruiker
xcrement zei:
Heb je trouwens net gegeten ofzo?

goeje lsd werkt altijd (behalve als ge 12 uur ervoor ng hebt getript dan soms niet)

eten heeft echt nie veel effect op t trippe, t gaat gwn later opkome en milder opkome

xcrement

Belezen gebruiker
@sjaartrol: heb eens op een dinsdag 2 hofmannetjes genomen en donderdag 3 dezelfde zegels en heb er zo goed als niets van gevoeld.
en eten kan het wel uitstellen en toch echt wel milder maken.
Maar gewoon geduld hebben of het zijn geen goede, maar je zou normaal toch zowieso wel iets moeten merken.

Jeller

Badass junkie
kvind dat eten ook niets uitmaakt.. zullen gewoon slechte of slecht bewaarde trips zijn, dus zoek eens naar andere

DreamWeaver

Badass junkie
Zoek naar goede trips, laat ze testen bij de GGD/testcentra in NL. Als we dan zeker weten dat je tripjes goed zijn en je voelt/ziet echt niets bij een dosis van 200 microgram dan weet ik het ook niet meer. 200 Is 'n beetje veel voor 'n beginner, maar dan kunnen je hersenen de visuele effecten niet langer 'onderdrukken' zoals nu misschien we het geval is.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
sjaartrol zei:
goeje lsd werkt altijd (behalve als ge 12 uur ervoor ng hebt getript dan soms niet)

Das bij mij niet het geval, en goede lsd heb ik.
Pas na 4 dagen wordt het de moetie maar na een maand is het gewoon vuurwerk.
Daarom 12 x per jaar goed los.

Stonie

Bovenaan